Horn of the Abyss 1.7.0!
31 grudnia 2023 / Modyfikacje Heroes III / autor Włodarz Hellburn
Aktualizacja, na którą czekaliśmy 4 długie lata, po pewnych wzlotach i upadkach nareszcie dotarła do brzegu. Zespół stojący za nieoficjalnym dodatkiem zaskoczył wszystkich wcześniejszą publikacją - Horn of the Abyss w wersji 1.7.0 jest już gotowe do ściągnięcia.
Główną nowością jest oczywiście udostępniona 11 frakcja - Fabryka. Oprócz tego, otrzymaliśmy do dyspozycji związaną z nią pełną kampanię, a także oficjalnie już dołączony do moda edytor kampanii. Dokładniejszą listę nowości i zmian przedstawimy w ciągu najbliższych dni.
Pobierz HotA 1.7.0:
Oficjalne mirrory
Mirror jaskiniowy
Pełny changelog
Komentarze
Miasto ładne. Jednostki nie.
Przeważnie jestem marudą i pewnie znajdę z czasem wady, ale chyba nie przestanę ich wybaczać, bo jestem pod wielkim wrażeniem – podobnie np. moimi _guilty pleasures_ są filmy _Equilibrium_ i sequele _Matriksa_...
Jednak mimo wszystko factory za bardzo odeszło od "starych dobrych heroes'ów". To już nie to co RoE, AB, SoD. Nawet trochę mam wątpliwości, czy to się heroes'ami powinno nazywać.
Dwadzieścia kilka lat temu projekt factory nie przeszedł, bo się gracze za bardzo zbuntowali. Dziś łyknęliśmy z zachwytem coś co jest zbyt odległe od oryginału.
Czy to źle, czy nie, to już nie mnie oceniać. Mi się nawet podoba, choć to już nie są te heroes'y, do których wracam z nostalgią.
No i bohaterowie, którzy mogą być bez problemu totalnie OP.
Nie mniej, balans to tylko szczegóły - to można poprawić i na pewno się poprawi.
Naprawdę cudo. Będę się zagrywać!
Źle to nie wygląda, poza faktem że zaczyna się factory robić trochę za bardzo op. Nie zdziwiłbym się, gdyby hota 1.7.1. downgrade niektóre umiejętności (a może to jeszcze ja nie umiem ogarnąć grania na factory). Wybuchowe Sentinel (znowu ktoś się tu sugerował demonami z H5) i nawet nie wiadomo jak je ubić (no najlepiej na dystans).
Nie ogarniam tylko graal'a. To ma być tak, że rzuca łańcuch piorunów za każdym razem jak zaczynamy bitwę? Nawet jeśli bije się dwóch bohaterów na mapie?
Ech... fajnie może i jest, ale im dalej w las, tym więcej drzew nie przypominających Erathii. ;(
Osobiście zagrałem i zaakceptowałem ten zamek - może i bękart, ale kochać trzeba jak własne :) Bardzo mi się podoba ogrom nawiązań, wykorzystanie terenu z H2, nawiązania do Wizarda z H2, do Fortecy - poziom technologii nie odbiega jakoś rażąco od tego, co już widzieliśmy w Fortecy. Największe wątpliwości może budzić mechaniczka z tą blachą na mordzie - bardzo współczesny vibe to robi. A wersja nieulepszona to klimat idący w post apo. Ale ten zamek taki trochę jest właśnie, trochę Fallout, trochę Diuna, zgadzam się z kimś, kto mówił, że łączy trendy w popkulturze. No i git. Oryginalne Heroesy też dość eklektycznie zbierały rzeczy z rozmaitych mitologii i legend. Mnie się wydaje, że jeśli była jakaś luka do wypełnienia, jakaś przestrzeń na nowe, to Factory bardzo zgrabnie się wpasowało. Stojąc przed zadaniem stworzenia nowego zamku, poszedłbym pewnie w bardzo podobną stronę.
A dla całego HotA teamu - DZIĘ KU JE MY! :D Grać będziemy! To chyba najlepsza rzecz, jaką możemy zrobić w podzięce ;)