Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

HotA Crew wciąż aktywna

20 marca 2023 / Modyfikacje Heroes III / autor Włodarz Hellburn

Kammer powraca do nas z najświeższymi informacjami odnośnie Horn of the Abyss].
🔸 HotA Crew kontynuuje prace nad Fabryką, nie ma daty wydania].
🔸 W porównaniu z sytuacją sprzed dwóch lat, załoga jest o wiele lepiej zorganizowana - prowadzi szczegółową rozpiskę potrzebnych do zrobienia rzeczy i ją rygorystycznie przestrzega. Każdy w zespole pracuje, żadne zasoby ludzkie nie są marnowane.
🔸 Factory jest grywalne(!)], wszystkie zdolności i właściwości są zakodowane i trwają wewnętrzne testy. Jedynymi nieukończonymi elementami są odgłosy stworów i puzzle - to właśnie one są teraz na tapecie.
🔸 Trwają prace nad mapami do kampanii, niektóre są już przygotowane, przetestowane i potrzebują tylko szlifów.
🔸 Największy problem jest z programowaniem - nawet najmniejszy błąd może mieć bardzo skomplikowane podłoże wymagające zmian w wielu miejscach kodu. Trudno jest więc oszacować ile pracy wymaga naprawa takiego błędu.
🔸 Wersja 1.7 będzie "wielkim uporządkowaniem" - wiele poprzednich elementów zrobionych po japońsku (czyt. jako-tako) ma dostać bardziej poprawną implementację. Tyczy się to nie tylko kodu, ale i grafik: słabe elementy graficzne usunięte z edytora powrócą w nowej jakości.
🔸 Należy jednak pamiętać, że 1.7 nadal jest głównie poświęcone Factory. Dodatkowy content będzie, ale trudno powiedzieć, ile się go tam znajdzie, jest to płynna kwestia.
🔸 don_ko regularnie i dokładnie czyta posty na VKontakte, Heroes Community i Kwasowej Grocie. Jeżeli znajdzie coś wartego uwagi, to przekazuje to reszcie Crew.
Powyższe wieści pochodzą z forum DF2.ru.

Komentarze

Architectus
Podbudowująca nowina! Dziękuję za zaangażowanie!
licavof
Szkoda, że napisał tylko ścianę tekstu. Powinien ją opatrzyć jakimś obrazkiem (ja jestem najbardziej ciekaw, jak wygląda nowy ekran miasta) lub nawet wziąć przykład z kolegów od H3:SW i zrobić osobny zwiastun.

Mam też wrażenie, że Docent i don_komandorr się nie lubili. Może dlatego, że Docent kiedyś nie zgodził się na dodanie Forge don_komandorra do Hoty, a nawet kłamliwie pisał, że "HotA nigdy w swojej historii nie planowała dodania Forge"? Jakaś zadra musi być, bo wcześniej mówił o "dziwnych pomysłach Docenta", a teraz, że od dwóch lat "załoga jest o wiele lepiej zorganizowana".

Zresztą, ja nawet mam wrażenie, że gdyby to zależało tylko od niego, to machnąłby ręką na Fabrykę i powrócił do pomysłu z dodaniem Kuźni. Ale oczywiście szczerze się nikt na ten temat nie wypowie, bo mimo że to darmowa modyfikacja, to bardzo dbają o PR i profesjonalizm. Pozostają tylko spekulacje.
Dagon
Bardzo podoba mi się idea uporządkowania grafik. O ile większość elementów Hoty trzyma wysoki poziom, to jest też sporo takich, po których widać, że odstają od stylu graficznego. Głównie mam tu na myśli obiekty zaczerpnięte z H2, czy H4. Zapowiedź na plus.

Również odnoszę wrażenie, że nowy lider zespołu mógł mieć zadrę z poprzednim. Jednak obecne zapowiedzi kierunku rozwoju moda wydają mi się lepsze od poprzednich.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: W Wiatraku nigdy nie otrzymamy drewna.