Łatamy dziury, czyli HotA 1.6.1
01 lutego 2020 / Heroes III / autor Mateusz
Obiecana przez twórców aktualizacja ujrzała światło dzienne. Od wczoraj możemy cieszyć się Horn of the Abyss 1.6.1.
💾 Pobierz:
mirror oficjalny
mirror Jaskini Behemota
mirror Kwasowej Groty
📙 Lista zmian:
[!] - Ważna informacja.
[-] - Poprawki błędów oraz zmiany poprzednich elementów.
[+] - Innowacje.
Błędy HotA
[-] Naprawiono błąd powodujący awarię gry, gdy bohaterowie sojusznika dokonali wymiany w grze online
[-] Naprawiono błąd powodujący awarię gry podczas wykopywania grobu w trybie online
[-] Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry po pojawieniu się potworów w nowym miesiącu na mapach z wieloma obiektami
[-] Naprawiono szereg błędów i uszkodzeń pamięci związanych z tworzeniem nowej łodzi
[-] Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry podczas przeglądania tury, w której bohater został zdobyty z tawerny morskiej lub więzienia
[-] Naprawiono szereg błędów i uszkodzeń pamięci związanych z kontrolowanym przez AI bohaterem schodzącym z łodzi
[-] Naprawiono błąd, w wyniku którego informacje o niektórych wydarzeniach były niepoprawnie przesyłane nieaktywnemu graczowi podczas gry online
[-] Naprawiono błąd, w wyniku którego mechanizm wskazywania ścieżki źle się zachowywał, ponieważ gra nie rozważała, czy bohater nieaktywnego gracza był na łodzi
[-] Naprawiono błąd, w którym Fangarmy nie mogły wykonać odwetu na wszystkie ataki w pierwszej turze
[-] Naprawiono błąd, w którym po śmierci jednostki, która została sklonowana kilka razy, zniknął tylko jeden klon
[-] Naprawiono problemy z nieprawidłowo konwertowanymi zapisami kampanii utworzonymi w starych wersjach
[-] Naprawiono błąd powodujący awarię edytora map przy przytrzymaniu klawisza Shift
[-] Naprawiono błąd, który sprawiał, że sprawdzenie mapy z grobem powodowało awarię edytora map
[-] Naprawiono błąd polegający na tym, że obiekty czasami były przemieszczane podczas otwierania plików map utworzonych w starych wersjach w Edytorze map
[-] Naprawiono problemy z niektórymi obiektami menu w Edytorze map
[-] Naprawiono błąd polegający na tym, że stalowe golemy nie miały zaznaczenia po edycji ich właściwości w edytorze map
[-] Naprawiono błąd polegający na tym, że ustawienie dostępnych frakcji w potworach było niepoprawnie odczytane z pliku edytora szablonów
Błędy SoD
[+] Podczas sprawdzania możliwości rzucania zaklęcia, Czarodzieje rozważają teraz wszystkie jednostki zamiast pierwszego tylko z każdej strony
Rozgrywka
[-] Punkty odradzania dla Zombie zostały zmienione dla Cmentarzysk
[-] Wartość Laboratorium czarnoksiężnika wzrosła z 3000 do 10000
Grafika
[+] Portrety małych stworzeń zostały przerobione i ulepszone
[+] Niektóre portrety dużych stworzeń zostały przerobione
[+] Dodano duszka śniegu do Laboratorium czarnoksiężnika
[+] Żółta siatka pola bitwy została wprowadzona dla Highlands i Wasteland
[+] Przerobiono ikony zasobów bonusowych kampanii
[-] Dodano ikony kampanii dla Przystani, Cytadeli i Zamku
Interface
[+] Ikony Monolitów/Portali i Podziemnych przejść zostały dodane do widoku świata
Różne
[+] Szablony Firewalk i mt_Firewalk zostały dodane
[-] Na mapach areny komunikaty o wydarzeniach są teraz pomijane tylko wtedy, gdy nie zawierają tekstu
[+] Naprawiono niepoprawnie zapętlone dźwięki otoczenia dla Wiru Wodnego Węży Morskich, ognia i dwukierunkowych Monolitów/Portali
[-] Naprawiono szereg scenariuszy i tekstów
Komentarze