Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Factory

09 maja 2019 / Modyfikacje Heroes III / autor Wiwernus

Pracę nad ujawnionym 1 Stycznia miastem Factory trwają w najlepsze. Po pierwszej, dużej i okraszonej grafikami zapowiedzi w ramach wywiadu dla rosyjskiej Tawerny, nadeszła kolejna w ramach kwietniowego Streamfestu, gdzie oprócz Q&A z twórcami, można było również spróbować sił w demonstracyjnej, wczesnej wersji miasta. Wydarzeniu towarzyszyła zresztą kolejna zapowiedź video.
Dla osób, które dotąd nie interesowały się rozwojem dodatku lub którym umknęła zapowiedź miasta:

➡️ Factory to drugie nowe miasto, które ma zostać dodane w ramach Horn of the Abyss i zapełnić – w bardziej umiarkowany i łatwiejszy w odbiorze przez fanów – niszę po Forge, futurystycznym mieście sci-fi pierwotnie planowanym przez oryginalnych twórców w miejscu Wrót Żywiołów w dodatku Ostrze Armageddonu. Technologiczne zaawansowanie frakcji ma przywodzić na myśl steampunk z prochem strzelniczym i materiałami wybuchowymi, przepełnione silnikami parowymi, pędzącymi wagonikami i złotymi zębatkami. Twórcy zaznaczają jednak, że nie należy traktować Factory jako następcy kontrowersyjnej Kuźni lub jego wariację, a niezależną koncepcję, której ta dała tylko inspirację i precedens uzasadniający istnienie.
Klimat urozmaicić ma nastrój dzikiego zachodu, odczuwalny nie tylko podczas rozbudowy miasta, ale i na mapie przygody, gdzie frakcja doczeka się dedykowanego terenu inspirowanego Wasteland frakcji Czarodzieja z Heroes of Might and Magic II.
Inspiracje Forge widoczne są chociażby w wyglądzie budynków ekranu miasta, np. jego zamku czy kuźni, zaś dzikim zachodem chociażby w muzyce zawartej w materiałach promocyjnych.
➡️ Line up jednostek nie jest jeszcze ustalony, ale potwierdzone zostały niziołki na pierwszym poziomie (od teraz nie będące jednostką neutralną; po ulepszeniu uniemożliwiające kontratak dzięki unikatowej umiejętności), inspirowane pyromaniakimi z Forge kobiety uzbrojone w prototypowe miotacze ognia, kowbojscy strzelcy na poziomie szóstym (z wyprzedzającym, "pre-emptive shotem" inspirowanym pojedynkami w samo południe) oraz wyżej nieokreślone stworzenie zamieszkujące Serpentarium (fanowski domysł - Quetzalcoatl). Wysoce prawdopodobna jest obecność mechanicznych konstruktów oraz bliżej nieokreślona mechanika nowej umiejętności drugorzędnej na nich się opierająca. Ujawnione informacje co do statystyk niziołków i kowbojów jednoznacznie ukazują ich jako jednostki wyjątkowo silne jak na swoje poziomy.
➡️ Najwcześniejszy, orientacyjny termin wydania frakcji], zgodnie z tradycją to okolice Nowego Roku], aczkolwiek twórcy jasno sugerują, by nie nastawiać się na niego. Publikacji miasta ma towarzyszyć dedykowana mu kampania. W przyszłości nie jest wykluczony rozwój prezentowanej w Factory koncepcji, między innymi przez inspirowane klimatem miasta nowe jednostki neutralne.
Pierwszy teaser zamku:
[yt:HTXUglrxUQc]
Prezentacja terenu i widoku miasta:
[yt:sTSsek0wIEY]
Porównanie terenu z H2 i HotA:





Komentarze

Architectus
Wyśmienite wyjaśnienie koncepcji powstającego miasta! Raduję się słysząc taką nowinę podczas spaceru w pobliżu bram Thomeheb.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.