Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Mapy do Heroes II

05 grudnia 2016 / autor Tabris

Dział Heroes of Might and Magic II The Price of Loyalty ubogi był w mapy, jednak niedawno został wzbogacony o 20 scenariuszy, wykonanych przez Huntkę, w tym kilka serii fabularnych. Ze względu na ich ilość i czas jaki upłynął od wpłynięcia ich do Krypty godzi się poświęcić im nowinę. Warto dodać, że wszystkie mapy przejrzał i opracował Fimrys], tym samym stając się Opiekunem działu Heroes II w Krypcie map. Lista scenariuszy w rozwinięciu nowiny, dodam jeszcze, że wszystkie są w największym rozmiarze i zapewniają wiele godzin rozgrywki!

Mapy pojedyncze:
Chessboard] – Symetryczna mapa wzorowana na planszy do gry w szachy. Idealna do gry wieloosobowej.
Elven Aliance] – Ciekawie zbudowana mapa, będąca niejako wstępem do serii The Legends.
Fields of Glory] - Tutaj przyjdzie nam uprzedzić rywali w zdobyciu miasta tytanów. Pomogą nam najmniejsi sojusznicy.
Seven Plagues] – jedna z najcięższych map z tego zestawienia, nie bez przyczyny opatrzona stopniem trudności „niemożliwy”. Mimo dobrej pozycji startowej i pięciu sojuszników zatrzymanie siedmiu plag wcale nie jest proste...
Crisis] – zbiór trzech trudnych map, polegających na walce z czarnoksiężnikami.
Crisis I – Wojna domowa, nekromanci, czarnoksiężnik i wiele portali, słowem spore wyzwanie dla ludzi o mocnych nerwach.
Crisis II – Zróżnicowana mapa, w której zagrożenie nadciąga z kilku stron, a my musimy zdobyć artefakt mocy. Zdecydowanie zły wybór dla mających smokofobię!
Crisis III – Finał, w którym przyjdzie nam się zmierzyć z głównym złym oraz paroma przeszkodami po drodze.
Lightbringers] – seria siedmiu map połączonych fabułą walki Gildii Paladynów z czarnoksiężnikiem Alkatarem .
Lightbringers I – Nasz sojusz musi rozprawić się z siłami zła nadciągającymi z północy.
Lightbringers II –Dobra mapa dla fanów rozgrywki w stylu RPG, opierającej się na rozwoju jednego bohatera i jego walce z całym złem tego świata.
Lightbringers III – mapa w klasycznym stylu pokonania wrogów, na co mamy rok, z małym smaczkiem w postaci Lady Sellith.
Lightbringers IV – Jest to wyzwanie z taktycznego punktu widzenia, gdyż musimy zdecydować czy umocnić swą pozycję, czy uciec za morze. Wróg ma odczuwalną przewagę rozwojową i trzeba kombinować.
Lightbringers V – Walka z głównym złym, to jest Alkatarem, który zaszył się wewnątrz góry zapomnienia. Oczyszczenie sobie drogi do niego nie nastręcza trudności, ale sama walka jest bardzo wymagająca.
Lightbringers VI – Rozgrywka w stylu „Król Wzgórza”. Naszym zadaniem jest opracowanie obrony rozległego imperium elfów atakowanego z każdej strony.
Lightbringers VII – Fabularny finał, w którym przyjdzie nam zmierzyć się z synem Alkatara na pięknej zimowej mapie.
The Legends] – seria czterech map, których fabuła opiera się na wyprawie na tajemniczy kontynent i walce ze smoczym królem.
The Legends I - Mapa jest wymagająca i czasochłonna, należy dobrze przemyśleć każdy ruch, gdyż strata naszej bohaterki oznacza klęskę, a wrogowie są niezwykle nachalni.
The Legends II – Start jest nietypowy, gdyż musimy uciekać przed armią smoków i znaleźć schronienie na wyspach. Dobra mapa dla lubiących piracką politykę i kontruderzenia z morza.
The Legends III - Naszym zadaniem jest niedopuszczenie do śmierci księcia Orlyna, uwięzionego w samym sercu państwa czarnoksiężników. Pomaga naw w tym kilku agentów.
The Legends IV – Zakończenie serii od początku rzuca nas na głęboką wodę i musimy szukać sobie siedziby na ziemiach naszej sojuszniczki, królowej elfów. Należy działać szybko, ponieważ kiedy nasz wróg uwolni Smoczego Władce wszystko będzie stracone.
The Paladins] – zbiór dwóch map połączonych motywem walki dobra ze złem.
The Paladins I – wybieramy pomiędzy Czarodziejem, Rycerzem i Czarodziejką i stawiamy czoła siłom zła.
The Paladins II – Obfita mapa, na której ważne jest szybkie zjednoczenie skłóconych ze sobą państw, w celu pokonania Czarnoksiężników.

Komentarze

Uhm
Gracias! Ktoś w tym roku na Sylwestra bedzie grał w gre ;)

Mógłbym podlinkować newsa na Forums of Enroth? Na pewno znajdą się chętni do wypróbowania tych perełek.
Tabris
Oczywiście, proszę się nie krępować.
Architectus
*bije brawa i kiwa głową z uznaniem*
Godzilla
Gratulacje dla Fimrysa.
Orzie
Thank you very much for these. It's always good to realize that there is something new for Heroes 2 in the works. :)
Dziobobrody
Gratuluję serdecznie. Pełen jestem uznania dla Huntki i Fimrysa. Teraz pozostaje nam chyba czekać na podobny renesans w przypadku działu map z Heroes IV.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: W Wiatraku nigdy nie otrzymamy drewna.