Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Armia krasnoludów

06 maja 2016 / Heroes VII / autor Tabris

Na stronie Ubisoftu ukazał się materiał zawierający spis i opis jednostek Krasnoludów, które pojawić się mają w nadchodzącym dodatku „Trial of fire”. W składzie armii znajdą się takie istoty jak:

Obrońca] Pochodzący z klanu Mrocznej Stali, Obrońcy są w stanie wytrzymać ataki swych wrogów z twardością skały. Uzbrojeni w wielkie tarcze przypominają mury twierdzy, stanowiąc ogromną przeszkodę dla przeciwników.

Tarczownik] Tarczownicy są ciężkozbrojnymi wojownikami, których celem jest osłaniać inne jednostki Krasnoludów. Używając swych potężnych tarcz, potrafią wybudować nierozerwalny mur, aby zmniejszyć straty spowodowane atakiem wroga.

Niedźwiedź] Kiedy podróżują poza swą podziemną dziedzinę, Krasnoludy z Klanu Zimowego Wiatru często odwiedzają okoliczne lasy by polować, ale też chwytać dzikie zwierzęta. W ten sposób oswajają wielkie niedźwiedzie, by następnie szkolić je do walki u boku Krasnoludów.

Czarny niedźwiedź] Większy i silniejszy od zwykłych niedźwiedzi, Czarny Niedźwiedź nosi ciężką zbroję i jest lepiej trenowany. Te potężne bestie są lojalnymi towarzyszami Klanu Zimowego Wiatru, które okazują się być zabójcze, gdy są uwalniane na pole bitwy przez swych trenerów.

Kobold zwiadowca] Gatunek zwierzoludzi pochodzący z półwyspu Agyn, Koboldy nie lubią mówić o okolicznościach ich powstania. Ze względu na podobną posturę i kulturę, są uważane za powstałe ze skrzyżowania krasnoludów z dużymi gryzoniami. Fakt, że krasnoludy z Sudgerd powitali ich w swym mieście bez chwili namysłu, potwierdza tą teorię.

Kobold tropiciel] Ze względu na swój element animalny, Koboldy mają naturalne powinowactwo z dziczą. Posiadają silny węch, a ich futro zapewnia im ochronę przed trudnymi warunkami pogodowymi w górach. Krasnoludy z Sudgerd szybko zauważyły ich talent, i dobrze wykorzystały, jako tropicieli.

Dis] Ich popielate ciała przyozdobione są ognistymi skrzydłami. Dísir są manifestacją Arkatha. Rodzą się na polach bitew, kiedy liczne krasnoludy giną w boju. Ich dusze gromadzą się i, z błogosławieństwem Arkatha, krzeszą iskrę tworzącą tego potężnego wojownika.

Walkiria] Walkirie są najpotężniejszymi spośród Dísir i posłańcami samego Arkatha. Są duchami opiekuńczymi krasnoludzkich klanów, nadchodzącymi pomagać im w bitwach. Krasnoludzcy wojownicy walczą z podwójną zaciętością gdy Walkirie są po ich stronie, a te duchy czasem wybierają najodważniejszych wojowników, by odrodzili się jako Einherjarsowie.

Kapłan run] Kapłani run są specjalną kastą spośród krasnoludów, rekrutowali się spośród urodzonych ze złotymi oczami, znakiem swego boga – Arkatha, którzy byli wybierani i szkoleni na kapłanów bitewnych. Kapłani runów znaczą swą skórę skomplikowanymi wzorami runicznymi by połączyć swe ciało z mocą Ducha Świata.

Patriarcha run] Niektórzy wysoko wykwalifikowani Kapłani run, którzy przeszli uświęcające rytuały w najtajniejszych halach klanu Głębokiego Płomienia zostają Patriarchami Run. Są najbliżsi ideałowi bezstronnej władzy wśród krasnoludów, a czasami bywają wezwani aby rozwiązać konflikty klanowe zanim te będą mogły zdestabilizować naród.

Żywiołak lawy]
Stwory ze stopionej skały i lawy można znaleźć na zboczach wielkich wulkanów Grimheim. Żywiołaki lawy mogą przybierać różne formy. Spontanicznie powstają podczas erupcji lawy, ale Kapłani run są zdolni do wiązania tych magicznych bytów, by służyły królestwu krasnoludów.

Żywiołak magmy]
Żywiołaki magmy są większymi formami Żywiołaków lawy, urodzonymi podczas bardziej spektakularnych (i katastrofalnych) erupcji wulkanicznych. Te duchy są niepowstrzymanymi siłami natury, posuwającymi się nieubłaganie i spopielającymi wszystko co stanie na ich drodze.

Ognisty gigant]
Dla krasnoludów, każda nowa erupcja wulkanu jest ważnym wydarzeniem, okazją, by oddać hołd ich smoczemu bóstwu – Arkhatowi. Wielu wojowników rzuca się wówczas dobrowolnie do krateru. Kilku krasnoludów, którzy przeżyją ordalia łączy się z żywiołem ognia i skały. Są przemieniani w Ognistych gigantów, wielkie byty z bazaltu, skrzące się lawą.

Einherjar]
Einherjarowie są wybranymi wojownikami Arkatha, starannie dobranymi przez Walkirie na polach bitew, by zostać przekutymi przez oddech Smoka w wielki awatar wojny. Einherjar jest największym osiągnięciem do którego krasnolud może aspirować. Jest jednocześnie bytem krótkotrwałym, bowiem Einherjar zostaje ostatecznie skonsumowany przez ten sam ogień, który daje mu ogromne moce.

Czerwony smok]
Czerwone smoki to awatary Arkatha, smoka ognia i patrona krasnoludów. Te majestatyczne, ziejące ogniem stworzenia są strażnikami Grimheim, mogącymi obrócić wrogów krasnoludów w sterty popiołu.

Płomienny smok]
Głęboko w podziemiach, żar bulgoczących jezior lawy służy jako wylęgarnia Płomiennych smoków. Rzadko spotykane na powierzchni, te ogniste smoki są uważane są za jedne z najpiękniejszych istot w Ashan. Całe ich ciało jest zbudowane z przezroczystego czerwonego kryształu, odsłaniając ogniste serce bijące wewnątrz.//

Komentarze

Crazy
Chomiki. <3
Mosqit
OMG rewelacja! I Tym sposobem h7 wskakuje u mnie na 1sze zasłużone miejsce.
Dagon
Hehe, tym razem tylko 2 krasnale :)
Bardzo fajnie zaprojektowane! Szkoda, że mój komputer nie pozwala zagrać, bo 7ka wydaje mi się konkretną grą! :(
HEROES NA KONSOLE!!
Fimrys
Walkirie i giganci po prostu genialne. Jednakże koboldy to w moich oczach nieporozumienie, nie żebym był przeciwko chomikowych humanoidom, ale moje wyobrażenie koboldów w ogóle się z tymi istotami nie pokrywa. Mimo to Armia prezentuje się wspaniale.
Vandergahast
Od kiedy koboldy tak wyglądają? Ale reszta bardzo fajna, mam nadzieję że żywiołak będzie szarżował
Avonu
>>>Hehe, tym razem tylko 2 krasnale :)

Kobold, Walkiria i Ognisty Gigant to też zakamuflowane krasnale. W przeciwieństwie jednak do H5, tym razem tego po nich nie widać.

>>>Od kiedy koboldy tak wyglądają?

Od zawsze:
"Zwykle niewidzialne, koboldy mogły ukazywać się w postaci zwierząt, ognia lub ludzi"
Bubeusz
No, zwłaszcza gigant to zakamuflowany krasnal xP

Wyobraźnia twórców przekracza bariery abstrakcji - i fajnie, plus za odwagę.
Fajne jednostki.
Smieszy mnie tylko kobolty XD I NIEDZWIEDE
Godzilla
Jednostki wyglądają fajnie, tylko martwi mnie jak będą wyglądać w grze, zwłaszcza smok.
Wilczek
Kobold suseł...
Wracam do D&D
Haav Gyr
Gdyby nie ten chomik.....:/ Smok, Gigant, Walkiria, Krasnolud - rewelacja. Żywiołak - ciekawy, Niedźwiedź - mógłby być bardziej imponujący.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.