Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Patch 1.4 - duże zmiany w Heroes VII

05 listopada 2015 / Heroes VII / autor Włodarz Hellburn

Wczorajszy szczegółowy opis łatki 1.4 dziś został wprowadzony w życie. Co nowego wniósł ów patch? Oto najważniejsze zmiany:
- możliwość wyłączeni efektu mgły przy oddalaniu kamery,
- większe nasycenie barw,
- korzystanie z pamięci operacyjnej zostało (mniej-więcej) zmniejszone o połowę,
- szybszy czas wczytywania gry,
- poprawki błędów powodujących desynchronizację podczas gry wieloosobowej.
Oprócz tego, twórcy obiecują poprawić balans rozgrywki, zastanawiają się nad zmianami w rozwoju bohatera (np. zniesienie limitu poziomu), a także zapewniają, że wciąż ulepszają edytor.
Dla osób zagubionych w najnowszej odsłonie nagrano zestaw poradników. Lektor jest w języku angielskim, ale na szczęście dodano polskie napisy. Oto one:
Podstawowe zasady rozgrywki
Ekran miasta
Bitwy
Koło umiejętności
Jak zwykle, pełny changelog dostępny do wglądu w oficjalnym newsie.

Komentarze

Andruids
Ładnie poprawili ten czas ładowania. Kiedy ostatnio włączałem mijało 15 minut zanim mogłem grać. Teraz jest to 3-4 minut. Jaja xD
Taro
Sprawdziło się to co przepowiadały niektóre osoby: niedokończony produkt, który będzie się łatać na szybko po premierze. Poczytałem komentarze pod listą zmian i ludzie w większości są wkurzeni. Głównie na niekończące się ładowanie, padający multiplayer i żałosne SI. Cóż, należy uważać z kupowaniem gier Ubisoftu.
Mosqit
No teraz to gra śmiga super! Nie trzeba robić przerwy na kawę aż się cokolwiek wczyta. Co do wyłączania tzw atmosfery na mapie to kwestia gustu, ale rzeczywiście lepiej się patrzy na plansze gdy nie ma mgiełki.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 2: Jednostki dwupolowe nie mogą przesunąć się o jedno pole do przodu.