Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Stream z niespodzianką

08 września 2015 / Heroes VII / autor Włodarz Hellburn

Na ubisoftowym kanale Twitch przedstawione zostały podstawy i możliwości edytora map. Z ważniejszych rzeczy, które zostały omówione można wymienić:
- Dowolność w tworzeniu obiektów (lokacji, artefaktów) oraz bohaterów (importowanie grafik, nadawanie funkcji)
- Generator map losowych będzie obecny, ale tylko w edytorze map (z powodów technicznych)
- Można modyfikować oświetlenie mapy (dzień/noc)
- Możliwość tworzenia kampanii (maks. 7 map)
- Edytor będzie bardzo przystępny dla zwykłego użytkownika, ale będzie też zawierał potężniejsze narzędzia dla zaawansowanych modderów i mapmakerów.

Dodatkowo, Julien ogłosił, że w jego posiadaniu znalazły się scenariusze do dwóch kampanii, które nie znalazły miejsca w Heroes 4. Historie te miały się koncentrować na bohaterach Genevieve Seymour oraz Dogwoggle. Postanowiono więc odtworzyć je w Heroes 7] oraz udostępnić w sieci za darmo] dla każdego, kto kupi grę (pierwsza kampania przed końcem tego roku, druga na początku 2016). Ponadto, w paczce znajdzie się także 68 portretów bohaterów Georga Almonda - osoby odpowiedzialnej za bohaterów z Heroes 3 i 4. Jest tu kilka niespodzianek takich jak Jojosh w wersji Heroes 3 ;). Projekt nosi nazwę The Lost Tales of Axeoth].
Najlepsze jednak pozostawiono na koniec. Z okazji 20-lecia serii Heroes Julien przeprowadził wywiad z Jonem Van Caneghemem (start 1:26:45). Podczas rozmowy padło wiele pytań: o początki Heroes, elementy sci-fi i frakcję Forge, pochodzenie Aniołów lub ulubione gry serii. Bardzo się cieszymy, że Mistrz Caneghem wciąż śledzi losy marki M&M. Taki wywiad to gratka dla każdego fana ;).

Komentarze

Bazaltovy
Lost Tales of Axeoth brzmi świetnie. :)
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 2: Jednostki dwupolowe nie mogą przesunąć się o jedno pole do przodu.