Edytor map w Heroes 7
24 lipca 2015 / Heroes VII / autor Silveres
Dziś na Radzie Cieni poznaliśmy więcej szczegółów na temat edytora map. Już wcześniej zapowiadano, że będzie to potężne, lecz i przyjazne dla użytkownika narzędzie. Dziś wreszcie podparto te słowa przykładami.
Uwaga: Team Limbic ostrzega, że edytor wciąż nie jest skończony. Wiele przedstawionych tutaj rzeczy może się jeszcze zmienić przed wydaniem gry. Mogą również pojawić się nowe, które nie zostaną tu przedstawione.
Już na wstępie dostajemy odpowiedzi na trzy - zdawałoby się - najczęściej zadawane pytania:
- tak, pojawi się generator losowych map;
- tak, pojawi się edytor kampanii;
- nie tak, Heroes 7 będzie otwarte na wszelkie modyfikacje i fanowskie projekty;
Co do samego edytora, to posiadać on będzie dwa tryby. Podstawowy - który, jak nazwa wskazuje, zawierać będzie jedynie podstawowe narzędzie i uproszczony interfejs - oraz zaawansowany. W czasie pracy będzie można swobodnie przemieszczać się między nimi.
Wiele narzędzi zostało przeniesionych z edytorów poprzednich części serii, dzięki czemu doświadczeni twórcy powinni z łatwością odnaleźć się i tutaj.
Edytor będzie posiadał również możliwość kreowania własnego pola bitwy poprzez, przykładowo, dowolne ustawianie na nim przeszkód.
Dzięki specjalnemu narzędziu będziemy mogli stworzyć własnych bohaterów. Wybrać im portret, klasę, specjalizację i armię. Co ciekawe, edytor będzie posiadał możliwość zaimplementowania dowolnego obrazka, jako portret danego czempiona. Zostaniemy także wyposażeni w podobne narzędzie, jednak do pracy nad artefaktami.
Po więcej szczegółów odnośnie możliwości edytora warto zajrzeć na Radę Cieni.
Kilka dodatkowych screenów:
Komentarze
Cieszy ze coś takiego jak kruształ posiada tak dużo opcji przy jednoczesne jprzejrzystości interfejsu.
dagon lubi to! :DD
I wiatrak tez wygląda zajefajnie! :D
Nie pamiętam, żebym tu pisał już komentarz xDD