Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Okrzyki bojowe

10 kwietnia 2015 / Heroes VII / autor Silveres

W Heroes 7 uświadczymy również czegoś, co zostało nazwane okrzykami bojowymi. Przy czym warto nadmienić, że nie ograniczają się one do wydawania z siebie wszelakiej maści dźwięków, by zagrzać nasze oddziały do boju. W większości...

Mechanika]
Okrzyki bojowe są odpowiednikami czarów dla bohaterów mocy - mają oni wyłączność na korzystanie z nich (tak, jakby bohater magii nie mógł krzyknąć na swojego chłopa...). Każdy poziom umiejętności (nowicjusz, ekspert, mistrz) odblokowuje nowe okrzyki lub dodaje możliwość ulepszenia nam już znanych.
Okrzyki również znajdą się w księdze magii, jednak jedynie ze względu praktycznych. Korzystanie z nich nie będzie wymagać many.
Zadaniem okrzyków bojowych jest zapewnienie naszej armii premii podczas bieżącej tury. Oczywiście użycie okrzyku równa się zużyciu przez naszego bohatera jego kolejki.
Tylko jeden okrzyk bojowy może być aktywny. Jeśli gracz postanowi użyć innego, ten pierwszy automatycznie zostanie anulowany.
Lista okrzyków]
Bohaterowie mocy będą mogli korzystać z pięciu rodzajów okrzyków. Każdy z nich koncentruje się na innym aspekcie walki.

Komentarze

Tarnoob
Całkiem ciekawe. Jest to o wiele przejrzystsze niż w H6. Tak więc każdy poziom umiejętności (skill) "okrzyki bojowe" po pierwsze odblokowuje parę okrzyków, a po drugie daje dostęp do zdolności (ability), przez które te okrzyki mogą być wzmocnione.

To na pewno atrakcyjny "kawałek pizzy" w kole umiejętności. Cieszy mnie zwłaszcza to, czego brak mylił trochę w H5 - ten "wycinek koła" będzie taki sam dla wszystkich bohaterów, którzy go mają. Poza tym będzie *niezależny od innych wycinków koła* i to też duży bonus.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 2: Jednostki dwupolowe nie mogą przesunąć się o jedno pole do przodu.