Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Q&A część druga

17 stycznia 2015 / Heroes VII / autor Silveres

Na Radzie Cieni znaleźć możemy kolejną, drugą już, część Q&A z Ubisoftem.

1. Czy będzie można zmienić rozmiar bohatera na mapie przygody?]
Wprawdzie ten aspekt może jeszcze ulec zmianie przed premierą gry, jednak pewnie tak. Oczywiście zmiany te będą ograniczone, tak, by wpływać jedynie na wizualną stronę gry i nie kolidować z jej mechaniką.
2. Czy do korzystania ze wszystkiego, co będzie oferować Heroes 7 wymagane jest pozostawanie online?]
Jak już wspominaliśmy, Heroes 7 będzie wymagać jedynie jednorazowej aktywacji. Później można grać będąc zupełnie offline, a jedynie multiplayer będzie wymagać podłączenia do sieci.
3. Czy każde stworzenie Heroes 7 będzie mieć własne animacje?]
Oczywiście. Wszystkie jednostki są unikatowe, również pod tym względem - H7 zaoferuje także animacje bezczynności i kilka zabawnych. :)
4. Czy będzie opcja pozwalająca wyłączyć kamerę kinową (wstęp, efektywne przybliżenia, itp.)?]
Zdecydowanie tak. Oprócz tego będzie można, zamiast całkowicie wyłączyć, dostosować ją do swoich potrzeb.
5. Czy w grze pojawią się, obok dni, również noce? I co z efektami pogodowymi?]
Cyklu dzień-noc, jako takiego, nie będzie, ponieważ gra jest turowa. Jednak w edytorze znajdzie się opcja umożliwiająca tworzenie map, gdzie cała rozgrywka odbywa się w nocy.
Co zaś się tyczy pogody - w czasie gry będziemy mogli spotkać deszcz, śnieg, czy choćby burzę piaskową. Jednak nie będą one miały bezpośredniego wpływu na rozgrywkę.
6. Co było największym wyzwaniem przy tworzeniu gry?]
Odpowiedzi na to pytanie udzielimy w dwóch kategoriach:
a) Logistyka: chcieliśmy zaoferować fanom serii wszystko to, co najlepsze - esencję wszystkich poprzednich część gry. Aby to zrobić nasi projektanci poświęcili wiele miesięcy, by ustalić, co powinno się znaleźć w Heroes 7.
b) Technologia: zdecydowanie będzie to edytor map. Fani Heroes są niezwykle kreatywną społecznością, więc chcemy dać im jak największe możliwości. Edytor będzie niezwykle rozbudowanym i potężnym narzędziem.
7. Czy frakcje w Heroes 7, tak jak w poprzedniej części, będą zdominowane przez jeden kolor?]
Na podstawie Waszych opinii ustaliliśmy, że wolicie różnorodność. Dlatego staramy się nie powielać tego błędu.
8. Czy w Heroes 7 pojawią się również bohaterowie z poprzednich części?]
Z pewnością.
9. Czy Heroes 7 będzie mieć przerywniki filmowe?]
Tak. Jednak będą się one różnić od tych, z którymi mieliśmy styczność w Heroes 6.
10. Czy Heroes 7 wyjdzie również na konsole?]
Zdecydowanie nie. Seria Heroes to przede wszystkim tytuł kojarzony z PC i raczej nie zmieni się to w najbliższym czasie.
11. Czy Heroes 7 będzie wspierało społeczności moderskie chcące, przykładowo, tworzyć własne frakcje?]
Ekstremalny modding to coś, co bardzo chcemy wspierać. Jednak jeszcze nie podjęliśmy ostatecznej decyzji - lepiej więc nie składać obietnic bez pokrycia.

Komentarze

Thanathos
O ile do samej gry podchodzę dość sceptycznie ( oczywiście dam jej szansę ), to bardziej na dzień dzisiejszy interesuje mnie edytor - ciekaw jestem jak będzie finalnie wyglądał i czy dostarczy tyle zabawy ile oczekuję.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Czarodziejski Smok może rzucić maksymalnie pięć zaklęć na bitwę.