Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Przystań - Bohaterowie Mocy

12 stycznia 2015 / Heroes VII / autor Yuber

"Witajcie, Radni.
Dziś mamy ogromną przyjemność przedstawić wam Bohaterów Mocy Przystani!
W Heroes VII postanowiliśmy utrzymać tradycyjny dla Might & Magic podział klas. Każdy bohater będzie oczywiście należał do klasy Mocy albo Magii, ale istnieją też podkategorie - pozwalające na wybór różnych ścieżek umiejętności (tj. w skillwheelu) i dodatkowe zdolności zależne od specjalizacji.
Nawet jeśli Bohaterowie Mocy rzucają zaklęcia to rzecz jasna nie są w tym najlepsi (od tego jest klasa Magii) i powinni raczej polegać na okrzykach bojowych.
Bohaterowie Mocy z Przystani dzielą się na trzy kategorie:
- Egzekutorzy,
- Rycerze
- oraz Paladyni.
]

EGZEKUTOR]
Egzekutorzy to najbardziej ofensywni z bohaterów Przystani. Polegają na mocy swych ostrzy by zwyciężyć w bitwie. Są mistrzami okrzyków i ataku, posiadają też znaczne zdolności wojenne i przywództwa. Są przyzwoitymi odkrywcami i użytkownikami Magii Światła - zdolnymi nawet do okazjonalnego rzucania kulami ognia by oczyścić pole bitwy.
Główne zdolności: Prawość, Okrzyki, Atak
RYCERZ]
Rycerze są najbardziej typowymi bohaterami Przystani. Są zrównoważeni i posiadają najsilniejsze zdolności przywódcze ze wszystkich klas. Rycerze, wyszkoleni do bycia władcami i lordami, posiadają zdolności dyplomatyczne i wykazują wielkie możliwości administrowania królestwami. Przebyli też podstawowe szkolenie magiczne, głównie ze szkoły Światła.
Główne zdolności: Prawość, Przywództwo, Ekonomia.
PALADYN]
Paladyni są oświeconymi wojownikami prowadzonymi przez święte światło Elratha. To mistrzowie obrony i dyplomacji obeznani w Magii Światła - ich siła skupia się na ochronie swej armii oraz ludu. Nie wolno jednak lekceważyć ich potencjału w wirze walki.
Główne zdolności: Prawość, Dyplomacja, Obrona."

Komentarze

Mateusz
Jeny. Kto odpowiada za ten beznadziejny design bohaterów?

O ile jednostki niektóre im wyszły nieźle, to znowu będą pewnie przypały ze wszechobecnymi skrzydełkami i światełkami.

(tak, wiem, że ta grafika była znana od dawna)
Dagon
w oryginalnej wersji językowej artykułu można znaleźć linijkę:
"...allowing different skill wheel paths...",
która to moim zdaniem dobrze wróży :)
Yuber
Dziękuję za uwagę, dodałem o tym wzmiankę.
Taro
Powinni trochę poczytać lub pooglądać filmów o uzbrojeniu z dawnych czasów. Przede wszystkim te pióra na głowie rażą. A zasada jest ta sama co w przypadku hełmów z rogami - ich posiadanie grozi skręceniem karku przy otrzymaniu ciosu. I szkoda materiału na takie bzdury.
Thanathos
Co do przydatności uzbrojenia - nie oszukujmy się, w niewielu grach priorytet ma realizm wojenny. Więc skrzydełka mnie tak nie rażą - bardziej boli podobieństwo do poprzedniej części - nie wysilili się zbytnio.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Czarodziejski Smok może rzucić maksymalnie pięć zaklęć na bitwę.