Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Wideo z Heroes 7

19 sierpnia 2014 / Heroes VII / autor Hayven

Wczoraj na oficjalnym blogu o nazwie Rada Cieni, którego zadaniem jest ujawnianie informacji o siódmej części serii Might & Magic: Heroes, zaprezentowane zostało nagranie, na którym Erwan Le Breton opowiada o Heroes 7.
Można też podejrzeć, jak w H7 prezentować się będzie rozgrywka, w tym ekran Przystani.
Rzecz jasna, niektóre aspekty gry nie są dopracowane, np. interfejs czy księga czarów.

Ponadto, jeśli wahacie się, kogo wybrać w głosowaniu na piątą frakcję, teraz możecie dowiedzieć się więcej o elfach z Sylwanu i krasnoludach z Fortecy.

Komentarze

Jich
Podoba mi się ten surowy klimacik na mapie przygody. Taki właśnie powinien być! Powrót uwalonych w "6" surowców to też dobra nowina.
Ale oprócz samego wyglądu ważne są też szczegóły (umiejętności, czary, obiekty) można mieć nadzieję, że w końcu wszystkie elementy będą odpowiednio zgrane w jednej grze
Haav Gyr
Widziałem, wygląda nawet nieźle, ptaki nadal wyglądają tragicznie, reszta ok. Martwi mnie jedynie małe pola bitwy, zbyt dużo przeszkód, gość grał 4 jednostkami i już się wzajemnie blokowały...a co będzie przy 7? +2 pomocniczych?
Vandergahast
Może mapy będą rosnąć w zależności od wielkości armii? Miało chyba w H5 już to być. Na plus, że czary nie będą już umiejętnościami. Mapa wygląda ładnie, powiedziałbym jak h3 w 3D :] Efekty w walkach strasznie oczojebne (ptak przestworzy..). Wilk brzydki, ale na pewno ulepszony będzie ładny dla odmiany, Cabiry - myślałem że będą wielkości gremlinów, a nie ludzi. Ale i tak do głaskania się nadają :D Ogółem, całkiem całkiem, ale martwi mnie ilość eventów na mapie, wiem, że teraz jeszcze nie mogą się wziąć za balans, ale... A, no i flankowanie jest spoko
Haav Gyr
Vaniu - efekty w walkach oczojebne? To jakie są w H5?

Kasia Wena
Widzę, że podobnie jak W Heroes 4 wieżyczki nie strzelają (tzn. nie ma ich)
Vandergahast
Haav - też oczojebne :]
Hayven
Ja tam lubię fajerwerki, więc nie narzekam. A wieżyczki były do samodzielnego obsadzenia (przynajmniej centralna) również w H6. Mnie nie podoba się ten pomysł, bo wyklucza samoobronę miast.
Haav Gyr
Vaniu - zdecydowanie bardziej ;)) bądźmy uczciwi;P
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.