Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Video o Mrokach Cieniach

11 kwietnia 2013 / autor Mosqua

Pojawił się Pierwszy gameplay z tego dodatku. O czym się z niego dowiadujemy? Wiele gadania, mało grania.
•Bohaterem mapki jest Kastore a jego klasą jest czarodziej.
•Dostępnymi szkołami magii dla Lochu są: ogień, ziemia, woda, ciemność, magia pierwotna.
•Zdolność rasowa to Całun Malassy] - stworzenie Lochu staje się niewidzialne na 2 tury (do czasu ataku), zadaje 10% więcej obrażeń, unika kontrataków, otrzymuje 50% mniej obrażeń i zwiększa Morale o +1. Zdolność napełnia się poprzez ataki, które nie powodują kontrataków (np. atak dystansowy).
•Budynkiem specjalnym jest Shadowveil Loom] - dzięki niemu przeciwnik nie będzie miał dobrych danych o ilości jednostek podstawowych na mapie świata i na polu bitwy, jeżeli będzie to miało miejsce w strefie kontroli danego miasta.
Zabójcy rozpoczynają walkę niewidzialni.
•Po zaatakowaniu, Minotaur uzyskuje zdolność kontrataku, która działa jak Kontratak III i trwa tylko do końca tury.
Czarny Smok posiada zdolność podobną do Aury szyderstwa Pustoszyciela (zmuszenia wroga do ataku na smoka).
•Nowy artefakt - Widnsword's Brooch] - zwiększa Przywództwo o +1 i zapewnia zdolność Ekonomia I. Jest też częścią Zestawu Żelaznych Wichrów.
Zapraszam do komentowania.

Komentarze

Mosqua
Przy addonie mogliby także dodatkowo pogrzebać w samej mechanice gry - chociażby głupie dodanie nowej szkoły magii czy reorganizacja umiejętności/spellów byłaby już czymś dobry.
Avonu
Jak już kopiujesz czyjś tekst, to chociaż podaj źródło. :P
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.