Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

MMX - pierwsze szczegóły

25 marca 2013 / autor Mosqua

Niedawno Might and Magic X zostało oficjalnie właściwie potwierdzone, przez prezentację video. Kolejne nowiny przyszły do nas z targów PAX East.
Obrazek 1
Obrazek 2
- Robić to będą Limbic Entertainment (tworzyli np. oba DLC dla H6, "Zemstę Urzędasa" czy Dungeon Empires) oraz Ubisoft Paris (tworzyli min. kilka Raymanów, serię Tom Clancy's Ghost Recon)
- Czas gry przewidziany na 25 godzin
- Poruszanie się po świecie nie będzie swobodne. Drużyna będzie chodzić tak, jak w pierwszych pięciu częściach serii MM.
- Walka będzie w systemie turowym
- W ekipie będzie można mieć czterech osobników z czterech ras: ludzi, elfów, kranoludów, orków
- Każda rasa będzie posiadała trzy własne klasy postaci (sumarycznie daje to 12) przykłady to Ranger dla elfa, Freemage dla człowieka
- Domyślnie jest przewidziana dystrybucja elektroniczna
- Dostosowanie na urządzenia przenośne
- Premiera we wrześniu tego roku]
UPDATE
[yt:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K4IxhUtZlgY]

Komentarze

Dagon
Widzę, że każda nowa gra bazuje na grafikach z H6. Powoli zaczyna się to robić męczące... Tym bardziej, że nie są jakoś wybitnie powalające. Interfejs jest wręcz jednym z tych elementów, który mnie zniechęca do ostatnich herosów, a tu proszę znowu znajome motywy :/
Irydus
Podoba mi się, że ma być na przenośne urządzenia :D bo na kompie i tak pewno by mi nie ruszyło. Nie miej podejrzewam, że i tak to MM będzie bardziej skopane niż MM9
Vandergahast
25 godzin gry? to potwarz dla całej serii
Mosqua
Krótki czas gry to był dla mnie pewnik - w wywiadzie dla JB o potencjalnej grze RPG w świecie MM rozmówca narzekał, że te gry są kosztowne i trudne do zrobienia. Z tego samego wychodzi wchodzenie w schemat grafik z H6.

Jednakże w grze RPG najważniejsza jest fabuła, która jest w stanie odkupić grzechy grafiki i bugów. 25 godzin to raczej za mało na naprawdę rozbudowaną fabułę, ale jeżeli będzie ponadprzeciętna względem tego co teraz puszczają to będzie dobrze.
Hayven
To ja już się boję...
Fundin
Chmm co do interfejsu to spodziewałem się tego, iż będzie bazował na H6. 25h na przejście RPGa trochę przeraża...więc zobaczymy w praniu. Dla mnie najważniejsze jest pozostawienie systemu walki turowej :)
Mosqua
Video dało mi negatywny sygnał...
Hayven
Ech... po początkowym Wow! mam wrażenie, że to chyba będzie największa porażka w dziejach...
Pikodragon
25 godzin? Serio? SERIO? Matko. Może jeszcze zdołają poratować się fabułą, ale w to szczerze wątpię. Zbyt dużo prac idzie w grafikę, o wiele zbyt dużo.
Mam nadzieję że chociaż nie będzie tutaj elementów z M&M od NWC, zwłaszcza odpowiednika ważnych postaci (jak w przypadku Sandro i Crag Hacka). Niestety, nadzieja matką głupich. ._.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.