MMX - pierwsze szczegóły
25 marca 2013 / autor Mosqua
Niedawno Might and Magic X zostało oficjalnie właściwie potwierdzone, przez prezentację video. Kolejne nowiny przyszły do nas z targów PAX East.
Obrazek 1
Obrazek 2
- Robić to będą Limbic Entertainment (tworzyli np. oba DLC dla H6, "Zemstę Urzędasa" czy Dungeon Empires) oraz Ubisoft Paris (tworzyli min. kilka Raymanów, serię Tom Clancy's Ghost Recon)
- Czas gry przewidziany na 25 godzin
- Poruszanie się po świecie nie będzie swobodne. Drużyna będzie chodzić tak, jak w pierwszych pięciu częściach serii MM.
- Walka będzie w systemie turowym
- W ekipie będzie można mieć czterech osobników z czterech ras: ludzi, elfów, kranoludów, orków
- Każda rasa będzie posiadała trzy własne klasy postaci (sumarycznie daje to 12) przykłady to Ranger dla elfa, Freemage dla człowieka
- Domyślnie jest przewidziana dystrybucja elektroniczna
- Dostosowanie na urządzenia przenośne
- Premiera we wrześniu tego roku]
UPDATE
[yt:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K4IxhUtZlgY]
Komentarze
Jednakże w grze RPG najważniejsza jest fabuła, która jest w stanie odkupić grzechy grafiki i bugów. 25 godzin to raczej za mało na naprawdę rozbudowaną fabułę, ale jeżeli będzie ponadprzeciętna względem tego co teraz puszczają to będzie dobrze.
Mam nadzieję że chociaż nie będzie tutaj elementów z M&M od NWC, zwłaszcza odpowiednika ważnych postaci (jak w przypadku Sandro i Crag Hacka). Niestety, nadzieja matką głupich. ._.