Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Might & Magic: Raiders

11 września 2012 / autor Sylath

Dotychczas niewiele wiedzieliśmy na temat drugiego tytułu Ubisoftu osadzonego w świecie Might & Magic, który to tytuł został zapowiedziany podczas tegorocznych targów Gamescom. Do tej pory gra zdążyła wywołać wiele kontrowersji pośród fanów. Czy słusznie? Przekonajcie się sami, zapoznając się z zebranymi przez nas informacjami na temat Might & Magic: Raiders!

Niedługo po oficjalnym ogłoszeniu istnienia gry podczas targów w Niemczech, Fiński serwis eDome zamieścił na swoim profilu na YouTubie dwa filmy poświęcone nowej grze. Pierwszy z nich stanowi nagranie prezentacji, którą wygłosił Jean-Francois Vallet] podczas francuskiego spotkania twórców z fanami i prasą:
[yt:http://www.youtube.com/watch?v=q7wykVT73Yg&feature=BFa&list=UUCJYmM460wydmCwLqpfVR0g]
Zgodnie ze słowami producenta gry, pracami zajmuje się zespół ponad 70 osób z chińskiego oddziału Ubisoftu w Chengdu. Akcja gry będzie się toczyć w majestatycznym mieście Hammerfall, położonym na południowym wschodzie Ashanu. Metropolia powstała na zgliszczach wielkiej cywilizacji, która pozostawiła po sobie wiele potężnych artefaktów.
Charakterystyczną cechą gry ma być wykorzystanie Smoczych Kryształów, znanych z Might & Magic: Heroes VI. Sześć różnych rodzajów kryształów odpowiadać będzie sześciu różnym rodzajom magii, jakimi posługują się mieszkańcy Ashanu. Gracze posiadający kryształ danego żywiołu, zadawać będą w walce większe obrażenia, jednocześnie zyskując na odporności. Zaś stworzenia, które napotkają kryształy na swojej drodze, napełnione ich mocą, będą pełnić rolę bossów.
Gracze będą mogli przemierzać świat jedną z czterech klas postaci, zaprojektowanych w taki sposób, by zachęcić ich do współpracy z innymi. Przeciętna wyprawa zaplanowana będzie na około 15 do 20 minut gry i chociaż sama gra ma być całkowicie darmowa, osoby, które chciałyby skorzystać z dodatkowych opcji, będą mogły wykorzystać w tym celu mikropłatności.

Kolejny film stanowi krótki wywiad, jaki autorzy strony przeprowadzili z producentem gry zaraz po prezentacji, w którym przede wszystkim odpowiada na wątpliwości graczy związane z jej stylem artystycznym. Z wywiadu wynika, że celem nowego stylu jest zgromadzenie przed ekranami komputerów nowych graczy, a także wyróżnienie M&M: Raiders spośród innych gier typu hack&slash:
[yt:http://www.youtube.com/watch?v=oagilw8YJG4&list=UUCJYmM460wydmCwLqpfVR0g&index=1&feature=plcp]
Na koniec zachęcamy Was do zapoznania się z kolekcją zrzutów ekranu, które wraz z parą rysunków udostępniła witryna Playscope. Czy zachęcają Was do uczestnictwa w beta testach? Jeśli tak, to po więcej informacji na temat tytułu odsyłamy Was do strony Ubisoftu, która poza kilkoma informacjami oraz pierwszym zwiastunem gry daje Wam także możliwość zgłoszenia się do beta testów, które miejmy nadzieję, rozpoczną się jak najszybciej.






Komentarze

Nicolai
Czemu te całe F2P w praktyce wygląda tak, że jeśli nie będzie się płacić to grać się będzie w wersję demo?
Hayven
Otóż to. A grafika... Co najmniej zbyt pastelowa.
Pikodragon
Mam wrażenie, że nie wiesz za bardzo czym jest 'pastelowa' grafika... Ale że jest zbyt dziecinna/bajkowa zaprzeczyć się nie da. Wszystko zbyt jasne, w dodatku widać krawędzie poszczególnych tilesów, zwłaszcza na 5-tym screenie (lecz na innych też).
Irhak
Grafika po prostu jest niczym z H5 (czemu mnie to nie dziwi? :P)
Hayven
Nie. Grafika jest o wiele gorsza. A w H5 była dobra.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.