Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Inferno z Ashanu

07 lipca 2012 / autor As Gier Irhak

Na rozgrzewkę przed najnowszym patchem Ubisoft zaprezentował kolejny ekran miasta. Tym razem, dla ochłody od upałów lipcowych, ogniste miasto demonów - Inferno.

Dodatkowo na profilu Ubisoftu na yt pojawił się filmik z wywiadem z Stephanem Winterem (Menagind Director Limbic Entertainment) i Alexisem De Becque (Producent H6 z Ubisoftu).
[yt:http://www.youtube.com/v/pWj1XVFo9Bw:m]

Komentarze

Haav Gyr
Całkiem fajny zamek;) bardzo się ciesze z powrotu widoku miast. Mam rozumieć że widok miasta to 2D?
Kameliasz
Zgadza się, 2D.
Kafi
Jak dla mnie kolejny zamek, w którym każdy budynek jest z innej parafii (hmm inferno.. złe porównanie) - no dobra chodzi mi konkretnie o styl. Pomieszanie z poplątaniem - tu jakaś twarz predatora, tam świetlisty budynek, lewitujące kryształy, jeden ma rogi inny kolce. Brakuje mi jakiejś spójności. Pod tym względem H5 prezentowało się lepiej (nie mówię to akurat o inferno bo ten był wg mnie najsłabszy) ale jak były elfy, orkowie czy ludzie to wszystkie ich budynki były zbliżone do siebie pod względem formy, budulców i wykończenia. Rozumiem, że nie chcieli by wszystko się ze sobą zlewało i było nierozpoznawalne ale w H5 jakoś dało radę. Do tego wyglądało jako jeden nierozerwalny zamek a nie zbiór sztucznie wpasowanych budynków maści wszelakiej niczym w H4 ..bleeeee.
Ale lepszy rydz niż nic i do patcha co raz bliżej :)
Dagon
No, jakoś tak "czwórkowo"...
Krzysiowich
Właściwie inferno to frakcja Chaosu, więc w ich mieście powinno być chaotycznie. :)
Darkem
Ech... Przykro mi to pisać, ale "Infernem" zawiodłem się już kompletnie.

Po cichu liczyłem, zanim otrzymaliśmy te obrazki, że ekrany miast w H6 będę rozwinięciem okien miast. Rozbudowanym znanym nam widokiem, lub czymś na wzór miasta Przystani z Menu Głównego gry, a tak... W oknach miast urzekła mnie lekko drgająca kamera. Mam nadzieję, że animowany ekran w grze będzie prezentował się lepiej... Szkoda, że Ubi idzie po najmniejszej linii oporu. "Mamy" teraz taką technikę, takie możliwości, a tu Gimp/Photoshop... Wykonanie przyzwoite. I tyle. Bez żadnych "ochów, pisków i achów".
Haav Gyr
Narzekacie, "każdy budynek z innej bajki"? A jak było w H3? Tam przecież też była mieszanka stylów.
A najgorszy według mnie widok to zamek Orków. Własnie zbyt monotonny, a tło zbyt zielone w stosunku do budynków.
Taro
Ogólnie mi się podoba, ale wolałbym zobaczyć normalne, standardowe mury zamiast nie wiadomo czego. W HVI często stosuje się udziwnienia na siłę. Nie tylko w aspekcie ekranów miast.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Czarny oraz Złoty Smok mogą poruszać się swobodnie po polu minowym.