Heroes VI - premiera ponownie przesunięta
05 sierpnia 2011 / autor Tristan
Beta Heroes VI ujawniła sporo bugów przez co Ubisoft zdecydował się przesunąć premierę Heroes VI na 13 Października.
Drugi etap bety Heroes VI będzie dostępny 16 Sierpnia.
Z jednej strony to dobra informacja że producenci HVI starą się grę dopracować. Widzieliśmy już efekty co się działo jak gra była wypuszczana ewidentnie przed czasem (jak np HIV). Z drugiej strony jest to już kolejne przesunięcie premiery, która na samym początku była zapowiadana nawet w 1 kwartale 2011.
Komentarze
http://www.youtube.com/watch?v=2qFpWR-d0Kk&feature=channel_video_title
Poza tym, jeżeli gra ma być dopracowana to wolę aby ukazała się później (i tak najprawdopodobniej ze względów technicznych kupię grę jakiś czas po premierze, jak już zdąży wyjść kilka pathy). Oby premierowe Heroes VI było lepiej przygotowane niż premierowe Heroes V...
Cóż za żałosny poziom tego newsa... Dłuższy proces produkcyjny H4 nie zmieniłby efektu.
Cóż za żałosny poziom tego newsa... Dłuższy proces produkcyjny H4 nie zmieniłby efektu."
http://www.obsidianfields.com/lj/ObviousTroll.jpg
Ludzie z New World Computing mieli bardzo mało czasu na Heroes IV, nie mówiąc już o Might and Magic IX. Pewnikiem jest to, że gdyby mieli więcej czasu i gdyby Jon Van Caneghem miał większy wkład w tworzenie "czwórki" to gra ta wyglądała by znacznie inaczej i byłaby lepiej dopracowana. Ale to nie była ich wola, tylko właśnie 3DO. Jak najszybciej, byle zrobić. Efekty było widać gołym okiem.
Heroes V w dniu premiery nie było wolne od bugów, to fakt, wyszło wiele łatek. Mam nadzieję, że z Heroes VI będzie inaczej. Dlatego mówię - jeśli to ma wyjść na dobre grze, to nie ma sprawy, poczekam.
Wszystkie zmiany względem H3 były pomysłem Caneghema, lub były przez niego zaakceptowane.
Zarówno Venover jak i Caneghem nie mieli żadnej kontroli nad procesem tworzenia Heroes IV. Jak możesz przeczytać w wywiadzie - gdyby to zależało od Jona, gra wyglądała by zupełnie inaczej.
Jasne, szczególnie zabugowane kampanie (niedziałające skrypty i wywalanie do Windowsa w poszczególnych miejscach), BRAK trybu wieloosobowego, wycieki pamięci (szczególnie podczas walki na trenie bagiennym), problemy z wczytaniem map po drobnych zmianach w edytorze i jeszcze parę innych rzeczy.
Zagraj sobie ponownie w wersję premierową HIV, a zobaczysz na ile ta gra "nie była zabugowana".
Bugów w grze ówczesnego czasu nie widziałem. Może dlatego, że nie grałem w kampanie, która zawsze mało mnie obchodziła...