Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Potęga jednostek

24 czerwca 2011 / autor As Gier Irhak

Po kilku dniach marszruty w końcu doszło do walki. Dzięki zdolnościom, które przekazał swoim podopiecznym, wygrali bitwę, która zadecydowała o wyniku całej wojny.
Dziś ostatnia porcja informacji z tego tygodnia. I kolejne zdolności mające bezpośredni wpływ na jednostki.
"]
Łucznictwo]
Umiejętność pasywna pierwszego poziomu
Obrażenia zadawane z dystansu są zwiększone dla wszystkich sojuszniczych jednostek.
"]
Kontratak II]
Umiejętność pasywna drugiego poziomu
Każda sojusznicza jednostka może wyprowadzić jeden dodatkowy kontratak na turę.
"]
Opór]
Umiejętność pasywna trzeciego poziomu
Gdy jakaś jednostka zostanie zaatakowana 3-krotnie podczas walki, jego Obrona Fizyczna i Punkty Życia są zwiększone do końca walki.

Komentarze

Douger
Zobaczymy jak Opór sprawdzi się w praktyce. Co do reszty to raczej wszystko jasne, łucznictwo zależy od procentów.
Nicolai
Jak się mają ręce zaciśnięte na pasie do Oporu?
Zolw
No tak, łucznictwo jest standardową umiejętnością, która występuje we wcześniejszych herosach.
Opór wydaje się dość ciekawy, ale oczywiście diabeł tkwi w szczegółach. Praktyka okaże się ostatecznym sprawdzianem.
Alchemik
Gdyby masowy "Kontratak" był umiejętnością aktywną, powiedziałbym, że jest mocny. Jako umiejętność działająca non stop wydaje mi się za mocny. Zdecydowanie "must-have" :) Strach pomyśleć, jaki bonus gwarantuje na poziomie trzecim, jeżeli taki istnieje.

Szkoda, że serwują tylko ogólne opisy. Szczególnie interesuje mnie bonus do obrażeń "Łucznictwa".
Douger
Wszystkiego dowiemy sie po rozpakowaniu pudełka :)
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.