Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Stworzenia z nocy...

17 czerwca 2011 / autor As Gier Irhak

Specjalny dodatek! Wywiad z Żywiołakiem Cienia! Nigdzie indziej nie publikowany! Mówi nie tylko o sobie, ale też o przyjaciołach swych, wilkach! Czytać póki starczy egzemplarzy!
Tak, dobrze słyszeliście. Ubisoft zamieściło jeszcze 3 jednostki neutralne na swojej stronie! I jeszcze jeden obrazek, na którym są oba wilczki razem.
Zacznijmy od tego, który nie potrzebuje ukazania postaci - Żywiołaka Ciemności] (który był pokazywany jako żywiołak cienia)!
"]
Klasa Żołnierza: Elita
Większość Żywiołaków Ciemności rozwija się w głębinach Ashanu, w jaskiniach i tunelach oraz w ciemnych miejscach, gdzie wielkie są wpływy Malassy, Smoczej Bogini Ciemności. Groty, szpary i doły to potencjalne miejsca narodzin. Uśpieni od świtu do zmierzchu, wzmacniają i rosną o zmierzchu. Czasem wychodzą na powietrze, ale nigdy nie pojawiają się bezpośrednio w promieniach słonecznych, jednak najsilniejsze potrafią ukazać się w świetle w mglisty dzień. Duchy zaciemniania i tajemnicy, ich dokładna forma jest nieuchwytna. Często pojawiają się jako ruchome cienie lub obszary, gdzie światło staje się niezwykle pofalowane i delikatne.
"]
Szary wilk]
Klasa Żołnierza: Rdzeń
Zamieszkując wiele lasów Ashanu, te szlachetne drapieżniki używają swojej prędkości, polując w grupie. W przeciwieństwie do krwiożerczych Czarnych Wilków, Szare trzymają się zazwyczaj z dala od ludzi, ale znane są przypadki ich ataków na samotnych wędrowców, zwłaszcza gdy zimy są srogie, a zwierzyny mało. Wilki wyją do księżyca, przez co stają się sługami Ashy we folklorze i legendach.
"]
Czarny Wilk]
Klasa Żołnierza: Elita
W Świętym Imperium Czarne Wilki są jednymi z najbardziej przerażających dzikich myśliwych. Bezwzględni wojownicy Wilczego Księstwa wybrali tego potwora jako swój herb i zaczęli trenować ich jako wydajnych, choć lekko zawodnych, towarzyszy polowań. I oczywiście do wojen.
"]
A tutaj mamy oba wilczki obok siebie ;)

Komentarze

Sawyer
Wilczki są super i klimatyczne, jak dla mnie w skali szkolnej równa 6!
Co do żywiołu cienia, świetny i przełamuje pewien schemat żywiołów w M&M. (Tak, Ashan to M&M, czy tego chcecie czy nie)
Też w skali szkolnej dałbym 6. ;)
Nicolai
Jednostki klimatyczne tylko niezbyt rozumiem jaki był sens robienia dwóch różnych wilków. Przecież one różnią się tylko kolorem. Już lepiej mogliby dać coś innego w miejsce drugiego wilka.
Mosqua
@ Nicolai : Analogicznie do disciplesów - jeden wilk jest szeregowy a drugi już specjalny.
Darkem
Szkoda, że są prawie identyczne. Prawie - jeżeli oczy mnie nie mylą czarny jest "większy" w kłębie. Żywiołak nie zachwyca, jest po prostu ok. UbiHole zaskocz nas raz jeszcze (pozytywnie) i w przyszłym tygodniu zaprezentuj "unikatowe" projekty żywiołaków wody i światła ;) (pobożne życzenie).
Ciekawe kiedy oficjalna strona doczeka się aktualizacji?
Dagon
Wilki, jak to wilki - wilkowate. Więcej nie trzeba ;)
Dobrze by też było gdyby miały tę samą zdolność co w H5
Darkem
Ciekawym rozwiązaniem byłoby, gdyby tę zdolność posiadały elitarne wilki i przyzywałyby nie swych pobratymców, a wilki "rdzeniowe".

Jak dla mnie, kolejnym argumentem do tezy, iż wilki są "dodatkowymi" jednostkami neutralnymi a nie zaplanowanymi od początku (ktoś na HC wspominał, iż boi się, że duszek z Sanktuarium i Chwała z Przystani będą po prostu żywiołakami wody i światła(i nie chodzi tu o ten sam model ;)) ) jest sam szkic jednostki. Mamy tu tylko jej głowę - część wykorzystywaną do portretu. Widocznie twórcom "nie chciało" się projektować reszty.
Ech, plotę bez sensu ;).
Nicolai
@Mosqua: Ale po co? Zmienili mu kolor i zrobili zupełnie nową jednostkę. Może niech jeszcze przemalują go na biało i wstawią do Czempionów?
Kalidor
No cóż powiedzmy sobie szczerze: przy tej grafice wilki we wszystkich grach żywcem muszą wyglądać tak samo. Pokolorowali okej. Nazwaliby go worgiem było by super. A nie te "drewniane nazwy". Ajglaje i w ogóle.
Mosqua
@Nicolai - a po co robić X miast, jak można zrobić jedno? I po co w ogóle robić 100 jednostek, jak można równie dobrze grać dwoma?
Irhak
ekhm... ja widzę również pewne subtelne różnice w kształcie pyska ;)
Nicolai
@Mosqua: Nie rozumiem. Rozwiń swoją myśl.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.