Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Heroes VI: Podsumowanie tygodnia

19 lutego 2011 / autor Sylath

Minął kolejny tydzień, przybliżając nas do premiery Heroes VI. Premiery, której zgodnie z najnowszym numerem CDAction możemy się spodziewać w okolicach maja tego roku. Co więcej wspomniany magazyn opublikował długo wyczekiwany zrzut ekranu przedstawiający drzewko umiejętności, który podziwiać możemy dzięki Alamarowi] z Kwasowej Groty:

Na razie nie wiele jesteśmy w stanie powiedzieć na jego temat, jednak dzięki uprzejmości członków forum dla VIPów wiemy, że zyskując kolejny poziom, nasz bohater otrzymywać będzie jeden punkt umiejętności, którego właściwe wykorzystanie ułatwi podzielenie umiejętności na różne kategorie, które będą pokazywać się użytkownikowi stopniowo.

Starym zwyczajem, od poniedziałku raczono fanów kolejnymi zrzutami ekranu, przedstawiając coraz to ciekawsze miejsca. Jednak poza lokacjami, zobaczyć mogliśmy jednostki neutralne, takie jak znane dobrze z poprzednich części Żywiołaki, czy Ducha Rzeki, znajomy z nieoficjalnych artworków przedstawiających frakcję Nag:
Założona około stu lat przed wydarzeniami z Heroes VI, sekta Nekromantów zyskuje na znaczeniu w Siedmiogrodzie.
Podziemie nie składa się wyłącznie z naturalnych jaskiń, ale także tajemniczych lochów…
Orkowie bronią swojego miasta.
Głowa Smoka stanowi jedno z wejść do podziemi.
Tereny wulkaniczne w samym sercu dżungli.

Natomiast od piątku mamy okazję podziwiać oficjalną okładkę gry, opublikowaną w wysokiej rozdzielczości przez Ubisoft Polska, jeszcze nim zrobiono to na oficjalnym profilu gry na Facebooku. Polski akcent pojawił się także w opublikowanym ostatnio kolejnym filmie Q&A w postaci dostępnych napisów w języku polskim. Wydaje się zatem, ze Ubisoft przypomniał sobie o polskiej społeczności fanów serii:

Komentarze

Volkolak
Czytałem tą zapowiedź i najbardziej zaciekawił mnie tekst o systemie reputacji oparty na smoczych łzach i smoczej krwi. Jeśli chodzi o okładkę, to jakoś tak "łyso" ona wygląda. Poza Archaniołem Michałem mogli dać coś jeszcze.
Douger
Nareszcie sensowne i przejrzyste drzewko.
Fentrir
Podoba mnie się szkielet smoka na pierwszym screenie, dobrze wygląda. Na screenie z podziemiami pusto, trzeci screen bardzo dobry, podoba mnie się wygląd bramy i miasta w oddali, ładny krajobraz... Ale wygląda na to, że cyklopy w grze niestety będą wyglądać jak zdeformowana kupa mięcha... Porażka jak dla mnie. Ostatnie screeny wywierają na mnie pozytywne wrażenie, aczkolwiek na ostatnim widać, że będziemy się (akurat na tej mapie!) poruszać po ustalonych ścieżkach... Ale to raczej żaden problem, w grze na pewno będą takie mapy, na których będziemy mogli sobie hasać jak chcemy, prawda?

A okładka mi się podoba. Choć ten miecz nieco przesadzony. Ale jest ok, może i skromnie to wygląda, ale jest dobrze.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.