Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Podziemia Ashan

18 stycznia 2011 / autor MiB

Zgodnie z zapowiedzią Ubisoft udostępnił dziś kolejny screen z serii "zdjęcie dnia" (ang. Screenshot of the Day). Tym razem grafika prezentuje podziemia Ashan:
"]
[small]Screen w dużej rozdzielczości pochodzi z serwisu Tawerna.biz[/small]

Komentarze

Lekore
Zdecydowanie ładniejsze niż w piątce. Ale te z trójki w połączeniu z doskonałą muzyką i tak są najlepsze.
Valor
Aż chce się powiedzieć "łoo ku**a" Jak dla mnie robią wrażenie ;) ta Otchłań jest mistrzowska .
Krzysiowich
No piękne.:) Jest tylko jeden minus.Przy moim sprzęcie to taka grafika będzie istnym armageddonem.:) Się będzie co chwila zacinać
Volkolak
Nowe podziemia zachwycają grafiką, ale wystrój aż tak bardzo nie różni się od tego z Heroes V.
MiB
A mnie martwi co innego - znów dostajemy przepiękne graficznie, ale puste mapy. Jak myślicie, ile zajmie przemierzenie zaprezentowanego odcinka? Cały dzień? 2 dni? I co z tego będziemy mieli? 1 artefakt, 2 walki i jakieś 2 surowce. Ponownie, tak jak i w piątce, sztucznie przedłuża się grę. Ciekaw jestem jak duże będą mogły być mapy, żeby nie zabijać kompa samym renderowaniem tak szczegółowych obiektów... Natomiast sama grafika faktycznie zachwyca oczy :-)

Pozdrawiam
Dagon
No niestety, z surowców zostały 4 - więc tylko 4kopalnie, które i tak będzie się zdobywać poprzez jakiś wyznaczony punkt na mapie. Ponadto - w konsekwencji - mniejsza różnorodność luźno leżących skarbów na mapie. Podejrzewam, że wzorem H5 zabraknie również generatorów poziomu 4-7 :/ Wychodzi na to, że na każdym zakręcie bić się będziemy o artefakt albo ewentualnie jakąś kapliczkę bo tylko to zostaje...
Vandergahast
Wygląda ładnie, ale pusto. Ale z drugiej strony, otchłań, zajmująca połowę screena na bank jest "nieprzejezdna" więc i nie mogli na połowie tego screena niczego umieścić.

Natomiast nie sposób się nie zgodzić z tym, ze po wypadnięciu kilku surowców mapy będą "pustsze". O ile nie wymyślą z 10 nowych i wartych odwiedzenia budynków, to poza ładnym wyglądem mapy będą monotonne
Dagon
Hmm... na upartego można się na tym screenie doliczyć 5(6) elementów:
-Inferniak
-Ghul pilnujący czegoś
-Portal w lewym, górnym rogu
-Kryształ smoczej krwi(czy jak to tam)
-COŚ wystaje i świeci się na prawo od smoczej krwi
-COŚ się świeci między skałami, na lewo od ghula i poniżej portalu
Pierdyl
No bardzo ubogo tu jeśli chodzi o rzeczy z którymi możemy coś zrobić... W H3 mapy były o wiele bogatsze i ciekawsze. Ale może coś z tym zrobią...
Martwi mnie jeszcze jedna rzecz - chodzi o długość tur graczy komputerowych. W H3 jedna tura kompa trwała ułamek sekundy, a w H5 ciągnęły się one w nieskończoność, aż się odechciewało grać, zwłaszcza że mapy H5 też nie zachwycały bogactwem... Wg mnie to była chyba największa wada w H5. Mam nadzieję, że tu tego nie spiepszą...
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.