Orkowie kolejną rasą w Heroes VI
16 grudnia 2010 / autor MiB
Na niemieckojęzycznej stronie Heroes VI pojawiły się - zapewne przedwcześnie - informacje o czwartej rasie z Heroes VI, którą będą Orkowie]. Jest to o tyle dziwne, że te znane z "]Heroes V nie zdobyły serc graczy. Niemniej jednak poznaliśmy trzon wojsk nowej rasy, który składa się z Goblinów, Harpii oraz Rozbójników:
"]
"]
[quote ="Gobliny / Goblińscy Łowcy"] Gobliny są małymi, chudymi i słabymi stworzeniami. Są one wynikiem nieudanych prób stworzenia orków. Są znane z tego, że zachowują się nieostrożnie, tchórzliwie i po prostu głupio, aczkolwiek są również bardzo zwinne i szybkie, co często ratuje im skórę. Ataki więc niekoniecznie znajdują się na gobliniej liście zadań, lecz gdy zbierze się ich pewna grupa, dla zyskania przewagi mogą zastawiać na wroga pułapki - np. zamaskowane dziury w ziemi. Trzeba jednak pamiętać, że gobliny inżynierami nie są. W armiach orków spełniają zaś role sług, zwiadowców, lekkiej piechoty lub rytualnych ofiar. Goblińscy Myśliwi są ulepszoną formą Goblinów.[/quote]
"]
"]
[quote ="Harpie / Furie"] Harpie są pół-ludzkimi ptakami drapieżnymi. Pierwotnie służyły jako zwiadowcy, posłańcy lub jako lekkie oddziały w armiach Magów, lecz potem wywalczyły sobie niepodległość. Zostały zaakceptowane przez Orków jako sojusznicy i odtąd mówiono o nich jako o ulubionych dzieciach Niebiańskiego Ojca. Harpie swój dom mają na tropikalnych wyspach Pao i stamtąd pochodzą ich kolorowe ubrania. Furie są ulepszoną formą Harpii.[/quote]
"]
"]
[quote ="Rozbójnicy / Niszczyciele"] Tylko nieznacznie chronieni przez cokolwiek, ale władający potężną bronią Orkowie-Rozbójnicy idealnie nadają się do frontalnego ataku. Ich ulubioną taktyką jest szarżowanie prosto na wrogi oddział, by go rozbić i rozdeptać. Razem z ich maczugami, mają na wyposażeniu także tarczę, której zadanie nie ogranicza się jedynie do funkcji dekoratywnej, ale także do solidnej obrony przeciw krótko- i długodystansowym atakom. Niszczyciele są ulepszoną formą Rozbójników.[/quote]
[small]Informacja oraz tłumaczenie pochodzi z Kwasowej Groty[/small]
Komentarze
Gobliny: Bardzo fajny pomysł z bumerangiem. Może będzie ogłuszał przy ostrzale?
Wyglądają odpowiednio paskudnie i goblinowato :P
Harpie: A według mnie są po prostu przegenialne! W życiu bym nie wpadł na taki obraz harpii, która kojarzy mi się bardziej z tymi pokracznymi i mrocznymi ptaszyskami z trójki. Wersja ulepszona, podoba mi się jeszcze bardziej.
Łupieżca: Jak na niego patrzę to sobie myślę: "Oho. Siedzący byk". Pewnie przez te rogi. Prezentuje się równie ciekawie.
We wszystkich jednostkach stylistyka jest po prostu genialna! Orkowie z dżungli to naprawdę kapitalny pomysł! O ile poprzednie arty podobały mi się, to dopiero te wzbudziły we mnie euforię! ;)
Na AoH podali nam troszkę szczegółów. Podobno mają wrócić cyklopy (nie potrafię sobie go wyobrazić w wersji azteckiej ;)) a inne legendarne jednostki.
Behemoty? :D
A gobliny z bumerangiem?;D Czyżby jednostka dystansowa?;D Miodzio.:)
I dobrze że są orkowie, znaczy że wąchacze kwiatków wypadają. Magowie znowu są wspomniani, więc raczej niemożliwe jest żeby się nie pojawili
Pozdrawiam
Podejrzewam, że to po prostu inny, bardziej "ciepłolubny" szczep orków, który osiadł nie w tajdze, ale bliżej zwrotników.
Facebook M&M potwierdził, iż Harpia, Goblin i "Ork" są jednostkami podstawowymi (trzon), wspomina o cyklopach, a bohaterem kampanii ogłosił bękarta Slavy: Sandora. I problem się rozwiązał :).
Pozdrawiam
@Mosqua - sprawa jest bezproblemowa - orki powstały przy poprzednim zaćmieniu krwawego księżyca jako efekt uboczny eksperymentów magów na demonach. Podobnie jak harpie i minotaury (aż dziwne, że ich nie ma). A potem standardowe survival of the fittest. Nawiasem mówiąc - jakoś nikomu nie przeszkadzała żonglerka jednostkami w pierwszych trzech-czterech częściach serii :P (np. rotacje centaurów etc).
@Krzysiowich - tak, to możliwe. Ale nie tyle zdziczał (bo oni i tak zbyt cywilizowani nie są :P), co odłączył się od Srebrnych Miast :P