Kolejny piekielny maszkaron
22 listopada 2010 / autor MiB
Ubisoft z przytupem rozpoczął nowy tydzień udostępniając kolejny artwork jednostki z Inferno - Breeder (Hodowcy? Rodziciele?).
"]
Ubisoft z przytupem rozpoczął nowy tydzień udostępniając kolejny artwork jednostki z Inferno - Breeder (Hodowcy? Rodziciele?).
"]
[quote ="Breeder/Mother Breeder"]
The Breeders were the result of Urgash crafting a material form that translated some of his own primordial drives. Specifically, the drive to consume mana and the drive to populate Ashan with hordes of creatures loyal to the dictates of Chaos. Bestowed upon Ur-Mespharoth, the Demon Overlord of Proliferation, the Breeder is an obese, pulsing mass of flesh that continually creates Imps. The Imps that she births are "spit" from the various orifices that randomly appear on her body.
Though this demon is almost incapable of movement, she constantly twitches and contracts with her insatiable need to procreate. This drive to reproduce eats her from the inside out, and much of her energy is consumed in efforts to control the mutations of her body. She will occasionally consume her own Imp offspring.
She uses the mana energy that she ingests to impregnate herself, as nourishment, and to help her control the gruesome deformities that are created by her ceaseless cycle of birthing.[/quote]
Komentarze
Ehh... Tak ładnie żarło i zdechło - a tak mi się podobało Inferno do tej pory.
Chociaż zakładam, że ta jednostka zaoferuje naprawdę ciekawe rozwiązania strategiczne. To chyba champion, prawda?
Osobiście jednak uważam, że zamiast tego czegoś powinien być Inkub.
1. Heroes w końcu przestał byc wyłącznie słodziutki i ładny. Zawsze chciałem aby ta gra była nieco mroczniejsza oraz aby złe rasy faktycznie wyglądały na złe i budzące nawet obrzydzenie.
2. Wystarczy przeczytac opis inferno aby się przekonac, że jednostka ( wszystkie właściwie ) są zgodne z opisem frakcji, miały byc chaotyczne i takie też są - konsekwencja developera.
3. Znów mamy coś nowego a nie klepanie z części na częśc w kółko tych samych jednostek.
4. Art potwierdza, że sam wydawca pogrywa z fanami - jedne z pierwszych słów Ubi mówiły o całkowitym pozbyciu się ze świata Heroes kilku ważnych jednostek m.in. troli, gnoli i Impów:) Jak widac Impy jednak będą, w dodatku zaimplementowane z nowatorski sposób, dzięki czemu nie będą kolejnym mięsem armatnim. Strategicznie pomysł jest trafiony w dziesiątkę. Dopóki nie zabijesz starej, młode kradną, nie wystarczy im sprzedac byle hita i problem z bańki.
Nie wierzyc we wszystkie info tak po raz kolejny zwrócę uwagę. To nie pierwszy taki myk z ich strony :D
5. Jestem pewien, że tylko "chory" 6-latek byłby w stanie stworzyc coś takiego Dagon :D Wąż/Jaszczur w inferno? Średnio jak dla mnie. To bankowo elitarna jednostka. Upgrade ma fajnie nakreśloną "twarz".
"Matki roju są wynikiem stworzenia przez Urgasha materiału, który ma w sobie cząstkę jego pierwotnej energii życiowej. Dokładnie zaś energii, która pochłania manę i która ma zaludnić Ashan hordami stworów lojalnych Chaosowi. Matki roju, ofiarowane Ur-Mespharothowi - Władcy Demonów Rozmnażania, są otyłymi, pulsującymi masami ciała, które nieprzerwanie tworzą impy. Diabliki są "wypluwane" z różnych otworów, które pojawiają się losowe na jej ciele. Chociaż ten demon jest niemal nieruchliwy, nieustannie drga i rozkurcza się w swym nienasyconym pędzie do prokreacji. Prowadzi to do pożerania go od środka (w celu reprodukcji), zaś większość jego energii jest zużywana na wysiłki kontroli nad mutacją ciała Matki roju. Czasem w tym celu pożera nawet swoich potomków - impy. Matka roju zużywa pochłanianą energię magiczną jako pokarm w celu samozapłodnienia i by wspomóc kontrolę nad okropnymi deformacjami, które tworzą się podczas nieustannego cyklu narodzin."
I jeszcze mały bonusik w postaci odrzuconego Czarta:
http://h6.acidcave.net/news/101121.gif
Trzeba przyznać, że twórcy gry mają głowy pełne nowych i dość dziwnych (w końcu to świat fantasy) pomysłów.
Czy naprawdę tylko ja to tak widzę?
Co do jednostki: Kosmici z Hostile Waters: Antaeus Rising... BTW grał ktoś?
Po przeczytaniu opisu i skojarzeniu z "Breederem" Zielonego Gluta/Jadowitego Pomiotu (mojej ulubionej NOWEJ jednostki z H4) czuję się usatysfakcjonowany! Mam nadzieję, że ostatnia jednostka rycer... zam... Przystani zaskoczy mnie równie pozytywnie :) -> Jakieś typy?
Narzekając: Te "łapki" przy paszczy ulepszenia mogliby sobie darować :/.
@Tlaloc:
Troli, gnoli i impów? Czyli pojawi się kolejny wielki stwór rodzący gnole :P ?
Bardzo fajnie wybrnęli ze sprawą Impów, zaskoczyli mnie trochę, muszę im to przyznać. Ciekawi mnie tylko czy diabliki będą "pociskami", czy pełnoprawnymi jednostkami przyzywanym na pole bitwy?
Fajne jest też to, że stały kanon istot piekielnych uległ zachwianiu i dostajemy ciekawe i oryginalne jednostki. (co prawda podobne stwory znajdziemy w paru grach, ale w HoMM są po raz pierwszy ;))
Jeżeli kolejne zamki będą zawierać tak ciekawe projekty, to zaczynam się niecierpliwić :D
Takie jednostki są potrzebna, a nie świetliste żaróweczki...