Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Kolejny piekielny maszkaron

22 listopada 2010 / autor MiB

Ubisoft z przytupem rozpoczął nowy tydzień udostępniając kolejny artwork jednostki z Inferno - Breeder (Hodowcy? Rodziciele?).
"]
Ubisoft z przytupem rozpoczął nowy tydzień udostępniając kolejny artwork jednostki z Inferno - Breeder (Hodowcy? Rodziciele?).
"]
[quote ="Breeder/Mother Breeder"]
The Breeders were the result of Urgash crafting a material form that translated some of his own primordial drives. Specifically, the drive to consume mana and the drive to populate Ashan with hordes of creatures loyal to the dictates of Chaos. Bestowed upon Ur-Mespharoth, the Demon Overlord of Proliferation, the Breeder is an obese, pulsing mass of flesh that continually creates Imps. The Imps that she births are "spit" from the various orifices that randomly appear on her body.
Though this demon is almost incapable of movement, she constantly twitches and contracts with her insatiable need to procreate. This drive to reproduce eats her from the inside out, and much of her energy is consumed in efforts to control the mutations of her body. She will occasionally consume her own Imp offspring.
She uses the mana energy that she ingests to impregnate herself, as nourishment, and to help her control the gruesome deformities that are created by her ceaseless cycle of birthing.[/quote]

Komentarze

MiB
Kolejny maszkaron. Nie podejmuję się tłumaczenia, bo Hodowca mi nie pasuje, a Rodziciel jest ciut zbyt naciągane ;-) Ciekawe, jaką rolę będzie pełnił w Inferno - magika, czy strzelca (niczym Carrier w StarCraft będzie "strzelał" swoim potomstwem :D).
Field
Rodzicielka - Matka Roju. Przynajmniej na razie tak będzie w AC. A jednostka fajna - zergopodobne, ale ma klimat i wreszcie realizuje zapowiedzi piekielnego roju ;)
Dagon
Ale paszkwił... Nic a nic mi się to nie podoba. W ogóle nigdy nie podobały mi się potworki prezentujące podobny styl. Jakoś za bardzo kojarzą mi się z rysunkami 6latków. Jakiś taki "UFOk" nawymyślany. Myślę, że spokojnie można było zrealizować koncepcję tej jednostki w mniej cudaczny sposób. Ot po prostu dać jakiegoś wielkiego węża/jaszczura z wielką paszczą.
Ehh... Tak ładnie żarło i zdechło - a tak mi się podobało Inferno do tej pory.
Chociaż zakładam, że ta jednostka zaoferuje naprawdę ciekawe rozwiązania strategiczne. To chyba champion, prawda?
Nebirios
Raczej Elite... Co do jednostki z wyglądu zgadzam się się z Dagonem ale możliwe iż będzie ciekawym rozwiązaniem strategicznym.
Volkolak
Championem jest Czart, więc to na pewno Elita. Faktycznie, bardziej przypomina jakiegoś robaka czy kosmitę niż demona. Jak na niego patrzę, to przypomina mi się film "Żołnierze kosmosu". W Kwasowej Grocie pisze, że będzie rodził Impy.
Hellburn
Nie mam pojęcia co to jest. A tym bardziej dlaczego to się znajdzie w H6...
Migilet
Mi to przypomina trochę Duriela z Diablo II. Nie podoba mi się ten projekt, jest taki nie herosowy ;p
Krzysiowich
Z wyglądu to jest byle co (zgadzam się z Dagonem, że to powinien być jakiś wielki wąż)
Osobiście jednak uważam, że zamiast tego czegoś powinien być Inkub.
Nebirios
Inkub nie jest od Urgasha. Więc czego się spodziewaliście?
Tlaloc
A ja jestem jak najbardziej na tak:

1. Heroes w końcu przestał byc wyłącznie słodziutki i ładny. Zawsze chciałem aby ta gra była nieco mroczniejsza oraz aby złe rasy faktycznie wyglądały na złe i budzące nawet obrzydzenie.

2. Wystarczy przeczytac opis inferno aby się przekonac, że jednostka ( wszystkie właściwie ) są zgodne z opisem frakcji, miały byc chaotyczne i takie też są - konsekwencja developera.

3. Znów mamy coś nowego a nie klepanie z części na częśc w kółko tych samych jednostek.

4. Art potwierdza, że sam wydawca pogrywa z fanami - jedne z pierwszych słów Ubi mówiły o całkowitym pozbyciu się ze świata Heroes kilku ważnych jednostek m.in. troli, gnoli i Impów:) Jak widac Impy jednak będą, w dodatku zaimplementowane z nowatorski sposób, dzięki czemu nie będą kolejnym mięsem armatnim. Strategicznie pomysł jest trafiony w dziesiątkę. Dopóki nie zabijesz starej, młode kradną, nie wystarczy im sprzedac byle hita i problem z bańki.
Nie wierzyc we wszystkie info tak po raz kolejny zwrócę uwagę. To nie pierwszy taki myk z ich strony :D

5. Jestem pewien, że tylko "chory" 6-latek byłby w stanie stworzyc coś takiego Dagon :D Wąż/Jaszczur w inferno? Średnio jak dla mnie. To bankowo elitarna jednostka. Upgrade ma fajnie nakreśloną "twarz".
Lekore
Mi koncepcja też się podoba, to coś ma klimat jadowitego pomiota z czwórki. Czuć, że jest odpychające i złe. Aż jestem mile zaskoczony.
Nicolai
Pozwolę sobie zarzucić sojuszniczym tłumaczeniem:
"Matki roju są wynikiem stworzenia przez Urgasha materiału, który ma w sobie cząstkę jego pierwotnej energii życiowej. Dokładnie zaś energii, która pochłania manę i która ma zaludnić Ashan hordami stworów lojalnych Chaosowi. Matki roju, ofiarowane Ur-Mespharothowi - Władcy Demonów Rozmnażania, są otyłymi, pulsującymi masami ciała, które nieprzerwanie tworzą impy. Diabliki są "wypluwane" z różnych otworów, które pojawiają się losowe na jej ciele. Chociaż ten demon jest niemal nieruchliwy, nieustannie drga i rozkurcza się w swym nienasyconym pędzie do prokreacji. Prowadzi to do pożerania go od środka (w celu reprodukcji), zaś większość jego energii jest zużywana na wysiłki kontroli nad mutacją ciała Matki roju. Czasem w tym celu pożera nawet swoich potomków - impy. Matka roju zużywa pochłanianą energię magiczną jako pokarm w celu samozapłodnienia i by wspomóc kontrolę nad okropnymi deformacjami, które tworzą się podczas nieustannego cyklu narodzin."
I jeszcze mały bonusik w postaci odrzuconego Czarta:
http://h6.acidcave.net/news/101121.gif
Vandergahast
Ani to zergopodobne ani z durielem nic wspólnego, nie wiem skąd takie skojarzenie. Dobrze że jest paskudne, pomysł tchnie nowością i wywołuje odruch zacierania łapek na myśl o możliwościach taktycznych. Jakbym miał się doszukiwać nawiązań do innych gier to raczej Tiamath czy Zwierz z Disciples II, z małym dodatkiem Atrila z Dark Colony (jakoś nóżki i pękaty brzuchol mi do niego pasują). A kolorystyka i zęby przywodzą na myśl przede wszystkim Otchłań w Oblivionie
Krzysiowich
Ciekawe jak będą wyglądać impy. Czyżby to małe latające nad matką to właśnie imp?


Trzeba przyznać, że twórcy gry mają głowy pełne nowych i dość dziwnych (w końcu to świat fantasy) pomysłów.
Douger
Ciekawa i nowatroska jednostka. A węża nie będę nawet komentował...
Mosqua
Powiało Lovecraftem... te macki to jego klasyka a do tego unoszący się nad nim sługa - Byakhee. I cała kampania demonów będzie polegała na bezwzględnym i ślepym wykonywaniu ... nie rozkazów, nawet nie woli ale zachcianek głupiego władcy, który jest wcieleniem prawdziwego chaosu - Azathotha! Ach... piękna by było, gdyby moja wizja chociaż w części się sprawdziła.

Czy naprawdę tylko ja to tak widzę?
Kordan
Trochę przypomina mi te zielone gluty z H IV
Laysander
Jadowite Pomioty, ignorancie! :P


Co do jednostki: Kosmici z Hostile Waters: Antaeus Rising... BTW grał ktoś?
Darkem
Cud, miód, macki i czyste zło! - Przynajmniej teraz tak to widzę, gdy zobaczyłem arty po raz pierwszy poczułem (co najmniej) zawód...

Po przeczytaniu opisu i skojarzeniu z "Breederem" Zielonego Gluta/Jadowitego Pomiotu (mojej ulubionej NOWEJ jednostki z H4) czuję się usatysfakcjonowany! Mam nadzieję, że ostatnia jednostka rycer... zam... Przystani zaskoczy mnie równie pozytywnie :) -> Jakieś typy?

Narzekając: Te "łapki" przy paszczy ulepszenia mogliby sobie darować :/.

@Tlaloc:
Troli, gnoli i impów? Czyli pojawi się kolejny wielki stwór rodzący gnole :P ?
Trang Oul
A mnie się podoba. Spójrzmy prawdzie w oczy - rogi i kopyta na humanoidalnym ciele nie są straszne. Co innego coś nieludzkiego, wynaturzonego. Moim zdaniem się postarali.
Vandergahast
@ Darkem, to chyba są dodatkowe zęby, nie łapki
Morghan Grin
Bardzo mi się podoba! Te macki, ten otwór gębowy, te żuwaczki! Takie paskudztwo, że aż miło się patrzy :)
Bardzo fajnie wybrnęli ze sprawą Impów, zaskoczyli mnie trochę, muszę im to przyznać. Ciekawi mnie tylko czy diabliki będą "pociskami", czy pełnoprawnymi jednostkami przyzywanym na pole bitwy?
Fajne jest też to, że stały kanon istot piekielnych uległ zachwianiu i dostajemy ciekawe i oryginalne jednostki. (co prawda podobne stwory znajdziemy w paru grach, ale w HoMM są po raz pierwszy ;))
Jeżeli kolejne zamki będą zawierać tak ciekawe projekty, to zaczynam się niecierpliwić :D
Mosqua
Jak tak czytam na różnych stronach to chyba dwie, góra trzy osoby powiązały Breedera z twórczością Lovecrafta. Nie pachnie to zbytnio dobrze...
Broghild
Wogóle mi się to nie podoba. Taka jednostka, moim zdaniem nie pasuje do inferno-lepiej żeby wsadzili tam coś innego. I co to u licha, jest to małe, latające?
Avonu
Bloodsucker (ew. Brain- lub Soulsucker) z MMVI. :P
Tilogour
Słodziutka i klimatyczna.
Takie jednostki są potrzebna, a nie świetliste żaróweczki...
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.