Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Maniacy i Obłąkańcy z Inferno

17 listopada 2010 / autor MiB

Po kilku dniach bez żadnych informacji Ubisoft ujawnił kolejny artwork jednostek Inferno: Maniaków] i Obłąkańców]:
"]
"]
[quote ="Maniak/Obłąkaniec"]
Maniacy są potomkami Ur-Vormoch, demona obłędu. To duchy niezrównoważonego, wściekłego i nieprzewidywalnego Chaosu. Jako prawdziwi potomkowie swego ojca, Maniacy przewyższają go w rozsiewaniu strachu i paniki: krzyczą i wrzeszczą podczas ataku, zaś po otrzymaniu ran - śmieją.[/quote]

Komentarze

Hellburn
Ghule z Inferno.
Nebirios
Buahaha! Trzon czy Elita?
Field
Ghule ghulami, ale... pierwsza zrąbana jednostka piekieł? Badziew fetyszystyczny -_-"
Kordan
Na tle fluorescencyjnych jeźdźców czy aniołów z mieczami większymi od nich samych, prezentują się nawet ładnie.
Vandergahast
Wygodne gatki ma :] Tak po prawdzie, to jak na strasznych zakapiorów to wyglądają raczej cherlawo. Demon anemik czy może anorektyk
Trang Oul
Ja rozumiem, że można zaoszczędzić, robiąc jeden model dla jednostki i ulepszenia, ale jeden dla różnych jednostek?
Selina
Hłe, hłe! Fajne... :P
Nicolai
Niech to, a myślałem, że chociaż Inferno będzie pozbawione cherlawych fetyszystów. BTW gdzie są strzelcy?
Field
Eee... Sukuby? Ewentualnie mogą to załatwić metodą zaklęć.
Morghan Grin
Najgorszy piekielny art jaki nam zaprezentowano, co do tego nie mam wątpliwości.
Czy nie są bardzo podobne do Kytonów z D&D?
Tylko zaczyna się problem. Nie mamy określonego jeszcze strzelca, ani jednostki latającej. Czyli ostatnia jednostka albo będzie strzelać albo latać. Znaczy, że będzie nam brakować jednego typu jednostki! (chyba, że Sukuby rzeczywiście będą prowadzić ostrzał)
Jaszczurzy Golem
Biorąc pod uwagę Lisza, Lukrowych Jeźdźców i Anioły z dziwnymi Mieczami, Ci tutaj prezentują się całkiem przyzwoicie, choć bez wątpienia najgorzej w Inferno.

Co do braku strzelców, mam parę przypuszczeń: Demony będą ich pozbawione, w zamian polegając na brutalnej sile i teleportacji(co eliminuje też latawce) bądź Sukkuby dostaną obie te role. Mam też inną, wariacką teorię: Dręczyciele będą ostrzeliwywać się tymi swoimi kolcami bądź Ci tutaj będą używać haków w walce dystansowej(Choć w to raczej wątpię). Najprawdopodobniej jest to(Razem z IMO pieskiem i Dręczycielem/Juggernautem) trzon.

Pozdrawiam

EDIT: Czy tylko mi te ostrza kojarzą się z mieczykami Kratosa z God of War?
Trang Oul
Sukkuby mają skrzydła, więc to one powinny być jednostką latającą. Poza tym, od "zawsze" Diabły mogły się teleportować, a to jest nawet więcej niż latania (teoretycznie, technicznie bywa inaczej...).
Nebirios
Przecież jeszcze jedna jednostka będzie! Więc nie ma się co martwić o strzelców:P.
Kameliasz
Ojejciu, anorektycy z Pasem Cnoty. Kto by pomyślał...

Hm, właściwie to nie spodziewałem się po Inferno jakichś fajnych kreatur. I ich nie oczekuję, Sukkuby wystarczają mi w zupełności ;>
Nicolai
A może Molochy są odpowiednikiem Diabła i będą się teleportować? Chyba tak byłoby najrozsądniej, bo Sukuba może i ma te skrzydła, ale jako frakcyjny czarodziej nie będzie miała z nich zbytniego pożytku. Czyli teraz przydałby się jakiś strzelec. Gog albo Furiat według nowej nomenklatury, bo w końcu trzeba "zrobić" 40% nowych jednostek. No chyba, że twórcy mają jakiś pomysł na stworzenie dobrze zbalansowanych zamków bez wstawiania do każdego strzelcy, czarownika i lotnika.
@ Trang Oul: Właśnie, przydałoby się jakieś rozróżnienie teleportacji i latania, bo mechanicznie się nie różniły tylko animacja była inna. Zawsze zastanawiało mnie jak to jest, że Diabły są wolniejsze od Aniołów. Jak dla mnie powinno być na odwrót.
Krzysiowich
Jak dla mnie ci maniacy to są nawet, nawet, a co do tego sporu jak to będzie z inferno to mam własny pomysł. Gdybym to ja robił tę grę to bym zrobił, że to sukuby strzelają (machnie biczem i strzela kulą ognia czy czymś takim) a siódma istota to byłby diabeł (diabły najbardziej kojarzą się z piekłem, z którym bezpośrednio wiąże się inferno).
Trang Oul
@Nicolai: W H4 o tym nie zapomnieli. Diabły i Złe czarownice mogły się teleportować na dowolne pole; w Eq tylko na widoczne. W H3 był to zwykły lot, bez animacji trwania ruchu.
Dagon
Zakładam, że to jednostka z trzonu... hmm... trochę szkoda, że nie będzie impów :(
Sam art jest nienajgorszy ale na pewno najgorszy z zaprezentowanych do tej pory z inferno. Od razu też skojarzył mi się Dręczyciel, a to niedobrze bo może to powodować pewne zamieszanie.
Krzysiowich
hmm
Jak to będzie stać. Gdy nie będzie iść lub atakować to będzie te łańcuchy magicznie utrzymywał, machał nimi czy może spuszczał na ziemię (będą bezwładnie leżeć na ziemi)?

Co on będzie robił z tymi hakami (w ulepszeniu)? Czyżby miał je tylko na ozdobę?
Krzysiowich
Czy ktoś zauważył, że on ma te łańcuchy przypięte do siebie?
Darkem
To świr, lubi, gdy go boli ;). Gdyby nie szczęka (ala Deathwing z WoWa) i haki skopiowane z ghula byłby do zniesienia. Bez dwóch zdań: Najgorzej wyglądająca jednostka w inferno, ale i tak cieszę się, że to coś świeżego. W grze może wyglądać o wiele lepiej.

Mam nadzieję, że trafi do trzonu. W elicie nie widzę dla niego miejsca. Na forum nie znalazłem tematu do "przypuszczeń": jak sądzicie czym okaże się 7-ma, "tajemnicza" jednostka? Może zmora (Magowie muszą jakoś stworzyć centaury)? A może Inkub (ala Diabeł z H3-mobilny DPS)?
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.