Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Kawalerzyści w nowej odsłonie:

10 listopada 2010 / autor MiB

Ubisoft ujawnił dziś artwork kolejnej jednostki. Tym razem są to Jeźdżcy Słońca (?) z Przystani:
"]
"]
[quote ="Sun Rider / Sun Crusader"]
W Świętym Imperium jest wielu rycerzy, lecz tylko ci osądzeni jako warci przez samego Elratha, mogą dołączyć do Zakonu Świętego Słońca. Powszechnie znani jako Słoneczni Jeźdźcy, czempioni Światłości jeżdżą na zaczarowanych rumakach przyzwanych z duchowego królestwa Elratha. Powiadają, iż owe magiczne wierzchowce potrafią biegać nawet po najsłabszych promieniach światła.[/quote]
[small] Tłumaczenie pochodzi z Kwasowej Groty[/small]

Komentarze

Hellburn
Co to ma być? Atak cukierków?
Lekore
Wykonanie nie jest złe, ale... czemu zamiast zwykłych konnych daje się dopakowanych rycerzy z jakiegoś tam świetlistego zakonu? Od biedy bym zrozumiał, jakby dali takie coś w ulepszonej formie. I pewnie jeszcze będzie gadka, że wymyślono coś nowego, choć to tylko kawalerzysta w przesadzonej szacie.
Kordan
Pewnie świeci w ciemnościach
Irydus
Mówisz, że ten zakon ma siedzibę w Czarnobylu? :D
Tanto
hmmm...
Jak można jeżdzić na słońcu ? (głupie pytanie więc nie oczekuje mądrej odpowiedzi ;D)
Dagon
Sama "bryła" wydaje się naprawdę realistyczna i proporcjonalna. Nareszcie jeźdźcy są normalnego wzrostu a tylko koń jest potężny.
Niestety też mi nie podeszło to świecenie. Dobrze, że jest wytłumaczenie fabularne, niemniej jednak chyba wolałbym standardowego "kasztanka".
Chyba trochę jednak przebajerzone. Ogólnie to jak na razie średnio mi podchodzi koncepcja przystani w h6 ;/
Trang Oul
A gdzie ulepszenie? Na razie obaj wyglądają niemal identycznie.
Tlaloc
Koncepcja Akademii i Nag na pewno Ci podejdzie...:)

Necro: 6/10
Haven: 5/10
Inferno: 8/10
Academy: 8/10
Nagi: 9/10

A tak ogólnie do wszystkich to pamiętajcie o kilku ważnych rzeczach:

1. To tylko artworki a nie modele jednostek!

2. Wygląd nie jest najważniejszą częścią Heroes, ma marginalne wręcz znaczenie. Lepiej spierac się w ważnych kwestiach a nie o takie pierdoły.

3. Wiele się jeszcze może zmienic zanim wyjdzie gra, są dodatki, są patche, są mody - przestańcie płakac i wybrzydzac na zaś.

4. Nie podoba się to zlej i zainteresuj inną grą...

Wszystkim życzę miłej i rzeczowej dyskusji.
Nebirios
Fajny. Ale czemu toto świci?
Lekore
Tialoc, dyskusja właśnie polega na tym, że się mówi, co się podoba a co nie i dlaczego. I skoro gracze mówią, że wygląd jednak się liczy to najwyraźniej nie jest to pierdoła. Poza tym te artworki po coś jednak wychodzą, np. po to aby zobaczyć jakie wywołają wrażenie, czy są do przyjęcia czy nie.
Avonu
@Tlaloc

>>>2. Wygląd nie jest najważniejszą częścią Heroes, ma marginalne wręcz znaczenie. Lepiej spierac się w ważnych kwestiach a nie o takie pierdoły.

A niby o czym? Ubisoft tak wszystko skrzętnie ukrywa, że nie ma praktycznie o czym rozmawiać. O strefie kontroli? Nic o tym poza założeniami nie wiemy. Pozostają jedynie szkice, bo o takich rzeczach jak tylko 4 surowce w grze, nie ma co dyskutować - autorzy najzwyczajniej postanowili, że będą 4 i tak ma być.
Choć mam szczerą nadzieję, że wybijecie im to z głowy.

>>>3. Wiele się jeszcze może zmienic zanim wyjdzie gra, są dodatki, są patche, są mody - przestańcie płakac i wybrzydzac na zaś.

Co to,to nie. Gra ma być ukończona w wersji 1.0 (błędy będą, bo tego się nie da uniknąć), a nie grywalna dopiero w wersji 3.1, albo po zakupie odpowiedniego DLC.
Zadaniem dodatku do gry jest przedłużenie zabawy z danym produktem, zazwyczaj poprzez dodanie nowych rzeczy (zamków i artefaktów w przypadku Heroesów), a nie łatanie gry.

@Tlaloc, Dagon, Douger i reszta z poniższym typem "argumentu":
>>>4. Nie podoba się to zlej i zainteresuj inną grą...
Nie podobają Ci się komentarze, to ich nie komentuj. :P

Dlaczego osoby, którym coś się nie podoba mają siedzieć cicho? Skoro poprzez dezaprobatę można powiedzieć twórcom (poprzez forumowiczów, którzy współpracują z Ubi i Black Holem - bo chyba czytacie, co gracze sądzą o wszystkich posunięciach Ubisoftu?), że to a to jest "be" (inna sprawa, to "argumentacja" komentujących, ale nawet proste stwierdzenie "brzydal" lub "fajne" o czymś świadczy) i aby pozbyli się np. tych pancerzy dla skrzydeł aniołków lub zmienili nazwę tej a tej jednostki, to jest jakieś działanie, a nie odwracanie głowy i godzenie się bezczynie z faktami.

Tlaloc, masz najwidoczniej dostęp do specjalnego forum Ubisoftu lub też kontakt z nimi/ich przedstawicielami, więc masz możliwość "bezpośredniego" powiedzenia, co Ci nie pasuje lub co Ci się podoba. Inni takiego luksusu nie mają.


Akademia tak?
Ehh... why, o why?
Cóż, dzięki za przeciek.
MiB
@Dagon, Kordan: usunąłem/edytowałem Wasze wypowiedzi - wyjaśnijcie sobie sporne kwestia na PW, a tutaj skupmy się na dyskutowaniu o prezentowanych artworkach.

Dziękuję i pozdrawiam.
Dagon
@Avonu
Będę naprawdę zaskoczony jeśli wskażesz mi miejsce w którym miejscu wyznawałem ideologię: nie podoba się - nie graj ? Byłbym naprawdę wdzięczny za przytoczenie cytatu, bo skoro już się odnosisz do mojej osoby chciałbym abyś mi pokazał tę przewinę...

Powiem natomiast co usiłuje przekazać od jakiegoś czasu. Jak już krytykujemy róbmy to tak aby ta krytyka była konstruktywna. Zaproponujmy alternatywne rozwiązanie. Bo skoro coś nam się nie podoba to znaczy, że sami mamy lepszy pomysł/ideę na realizację danego elementu. Tylko mało kto kwapi się z prezentacją tego. Za to widzę dużo narzekania tylko po to żeby ponarzekać.
I akurat wiem co piszę bo borykam się z tym problemem od dłuższego czasu w dziale h5, gdzie większość narzekań jest efektem braku wiedzy.

I nikomu nie zabraniam krytyki, ale dobra krytyka to też odpowiedzialne zajęcie i ma pewne wymogi.
Avonu
Nie, nie powiedziałeś tego bezpośrednio. Ale ton w jakim odpisałeś Kordanowi i dobrane słowa, wyraźnie na to wskazywały.
Tak jak Ciebie wzburzyły słowa niektórych forumowiczów, tak mnie wzburzyło to zdanie Dougera.
Trang Oul
>> Zadaniem dodatku do gry jest przedłużenie zabawy z danym produktem, zazwyczaj poprzez dodanie nowych rzeczy (zamków i artefaktów w przypadku Heroesów), a nie łatanie gry.
I "przypadkiem" kosztują tyle, co sama gra.
Dagon
Czyli zero konkretów.
A te "dwulicowe" słowa dalej podtrzymuje, bo to co czytałem się nie godzi i NIGDY nie puszcze mimo chodu podobnych spraw! Sumienie mam czyste.
A to co napisałem Kordanowi miało związek tylko i wyłącznie ze sposobem .................. ale to już sprawa zamknięta.
Jeśli na siłę szukasz argumentów na poparcie swoich T-E-O-R-I-I to nie ma się co dziwić, że widziałeś w tym napad za h6. Ale powiem Ci jedno: Nie mierz ludzi swoją miarą bo może okazać się za krótka!
Staram się być obiektywny względem h6. I naprawdę nie spodziewałem się że zostanę posądzony o wybryk ad persona z tak małostkowym jak h6 motywem. EOT
Selina
E tam. Kawalerzyści to powinni być zwykli rycerze na zwykłym koniu, a nie jacyś "najarani" wojacy na neonywym koniku. Chociaż, czytajac opis, trochę rozumiem.
Kameliasz
Soft: Ubi* konsekwentnie odstręcza mnie od Przystani :D

*Oczywiście chodzi tylko o gry wydawane spod szyldu Ubi, w końcu to nie Ubi robi tą grę i nie Ubi projektuje te jednostki :)
Nicolai
Rycerz światłości na niebiańskim rumaku? Zwykły kawalerzysta, by mi wystarczył.
Mosqua
Opis bardziej pasuje na wojska elitarne, niż na konwencjonalną, ciężką kawalerię. Jednakże konstrukcja (z wyjątkiem, że za nowoczesny, jak na prolog do HoMM V) jest właściwie bez zarzutów. Na szczęście będzie można zmienić opis i podrzucić do jakiegoś moda (tak wiem, gra jeszcze nie wydana a ja już planuję mody - cóż to jest moje zboczenie XD)
Morghan Grin
Czy tylko według mnie rumak jest pokryty lukrem? :)
A tak na serio już. Nie jest tak źle. Oczywiście mógł być stary kawalerzysta, ale opis fabularny trzyma się kupy. I jak to już wspomniała Mosqua, jednostka trochę nie pasująca jak na cztery wieki przed Wojną Królowej Izabeli.
Chyba trochę za dużo złych emocji się uwalnia w oczekiwaniu na część szóstą, a szkoda. :/
Krytykować można. Ba, trzeba! Tylko trzeba krytykować z sensem. Może wszyscy którzy boją zbyt ozdobnej Przystani (do których się w sumie zaliczam) powinni napisać jaką petycję, czy coś w ten teges? Mamy jedną, dwie osoby które moją dostęp bezpośrednio do twórców, więc może taka akcja miałaby sens?
Oj, Tlaloc. Chyba masz trochę za długi język. Ubi chciało chyba poczekać z tymi rewelacjami :P
Broghild
Tragedia... Szkoda na to patrzeć. Ten koń wygląda tragicznie, a ta złota zbroja? Według mnie to najgorszy kawalerzysta, ze wszystkich heroesów.
Volkolak
Mi się nie podoba tylko koń. Magiczny rumak pasuje do Elfów, ale nie do ludzi! Reszta za bardzo nie różni się od paladyna z Heroes V.
Field
Szczerze mówiąc, nie wiedziałem, kiedy na konwencie ukułem z Rabim słowo "dildorożec" (w odniesieniu do Gui), zobaczę coś, co będzie bardziej jednorożcowate (mimo braku rogu) i słitaśne od jednorożców z HV. Będę siedział już cicho, bo nie wiem, co wykrakam :P

Najgorsza jednostka z Haven - przede wszystkim odstająca od całego zamku i to in minus. Już Final Fantasy (anioły znaczy) było lepsze.
Darkem
Tlaloc napisał:
"Necro: 6/10
Haven: 5/10
Inferno: 8/10
Academy: 8/10
Nagi: 9/10"

W takim razie czekam na futrzaste, pełne kłów i pazurów Academy ;) i wężowatych piratów. Dziwię się, że rewelacje Tlaloca nie przeszły bez większego echa.

Co do "nowej" jednostki:
Gdyby podstawowa wersja zasiadała na zwykłym rumaku, a dopiero ulepszenie zyskałoby zdolność iluminacji byłoby o wiele lepiej. Mimo to bez większych problemów przełknąłem nową "wizję" zamku rycerza, ale chyba tylko dlatego, iż nie zamierzam grać nimi zbyt często. O ile w ogóle.
Pierdyl
Mnie się tam podobają. Teraz przynajmniej będzie powód by mogli mieć dużo HP, bo np dziwi mnie fakt, że w każdej części herosów zwykły człowiek + koń ma tak dużo punktów życia i jest taką silną jednostką. Gdybyśmy posadzili zwykłego chłopa przyodzianego w zbroję na konia to też by miał on Tyle HP co czempion? NA logikę powinien mieć, w końcu i czempion i chłop to ludzie a co za tym idzie powinni mieć podobną ilość życia - więc jak mam konia to dostaje życia + 100? Dziwne... Teraz chociaż będzie jakieś wytłumaczenie, że np ten rumak światła jest magiczny i dodaje mocy leczy rany i inne takie przez co jeździec jest wytrzymalszy i silniejszy.
Gryf mam nadzieje że będzie w elicie...
Trang Oul
Marne wytłumaczenie. Żywy (albo cielesny nieumarły) koń zawsze stanowi pewną ochronę, chociażby dlatego, że rycerz jest wyżej, niż gdyby stał, a przez mięso i kości rumaka, ewentualnie zbroję trzeba się przerąbać. Przez światło natomiast ostrze przechodzi lepiej, niż przez masło.

Zaraz ktoś to wytłumaczy "magią", ale trzeba zachować pewien umiar w łamaniu praw fizyki.
Tilogour
Będą "oświecać wrogów"? Świecić im w oczy?
Co to jest do diaska?!
Okropność...
Mój faworyt na najgorszą koncepcję jednostki w HVI
Krzysiowich
A gdzie różnica? Obydwa wyglądają (prawie) identycznie. Świetlisty rumak? Ja bym to dał na ulepszenie.A co do rozmiarów to jest bardzo dobrze, wreszcie normalny rozmiar rycerza [w HV koń był dwa razy większy od człowieka (innej istoty), a rycerz (hoć w normalnych rozmiarach do konia) wyglądał jak olbrzym,a jego lanca była trzy razy większa od niego]. Chciałbym zobaczyć artelnatywne formy ulepszeń (sądze że zostawiają je do dodatku jak to zrobili w HV)(trzecia forma istoty powinna być jeszcze lepsza od drugiej i powinna być trzecia forma budynku rekrutującego).
Krzysiowich
Według mnie przystań powinna być dalej (może w innej nazwie), bo co by zostało? żadnych ludzi? Gdyby w HV nie było przystani to zostaliby tylko elfy (i ich mroczni bracia), demony, magowie, nieumarli, krasnoludy i orki. Bez ludzi trochę tak pustawo.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.