Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Jednostki nekropolii

30 października 2010 / autor MiB

Na facebookowej stronie Might and Magic Ubisoft opublikował artworki oraz fabularne opisy trzech jednostek nekropolii:
"]
"]
[quote ="Szkielet/Kościany strażnik"] Szkielety są niczym więcej niż martwymi, rozkładającymi się ciałami, ożywionymi wolą nekromanty. Połączenie ślepej lojalności, obojętności na głód i pragnienie oraz braku jakiegokolwiek poczucia strachu czy wątpliwości, daje w rezultacie wspaniałego sługę - Szkieleta.[/quote]
"]
"]
[quote ="Ghul/Cmentarny Ghul"] Ghule są wygłodniałymi duchami umarłych, przywiązanymi magią do zwłok. Są cierpiącymi istotami, wypełnionymi nienawiścią do żywych. Potężni nekromanci mogą je kontrolować, lecz w innym przypadku, ghule są dzikie i niszczycielskie.
Przemiana w ghula jest stosowana jako kara ostateczna w Hereshu i oznacza całkowite usunięcie duszy z cyklu życia i przemian. Ghule pożywiają się na ciałach i często roznoszą choroby poprzez swą krew i ślinę.[/quote]
"]
"]
[quote ="Duch/Zjawa"] Po swej śmierci dzieci Smoczych Bogów, udają się w stronę księżyca jako dusze, by dzięki ochronnej ręce Ashy, odnaleźć wieczność. Traumatyczne przeżycia mogą jednak spowodować powstanie Ducha, duszy związanej potężną negatywną emocją z materialnym światem. Przeprowadzając specyficzny rytuał, nekromanci mogą zmienić duchy w lojalne sługi, które będą pod ich całkowitą kontrolą.[/quote]
[small]Nowinę zaproponował nam "]Trang Oul, a tłumaczenie pochodzi z Kwasowej Groty[/small]

Komentarze

Vandergahast
Straszne farmazony w opisach jednostek. I jak w grze duch wygląda super, tak z artworkiem jest coś nie tak. Nie wiem czy nie dlatego, że wygląda jakby niematerialny duch przywdział jakiś strój z tego świata
Mosqua
Szkielet - brak zastrzeżeń, może aby miały bardziej prosty kręgosłup. Ghul - trzeba posłać grafika by zapoznał się z centylami, bo gdyby nie dziwaczna budowa ciała to by było poprawnie, może i dobrze. Najważniejsze, że może skończy się sprawa z niepraktycznymi zombiakami. Duchy - najlepsza grafika, chociaż opis zbytnio mi się nie podoba (trauma nie jest zbyt częsta, by mogła wytworzyć szeregi chociażby neutralnych typów).
Lekore
W porównaniu z tym co prezentowano dotychczas nie jest tak źle. Choć naramienniki ulepszonego szkieleta wykonane z kości to lekka przesada, ale na szczęście to tylko drobny szczegół.
Nebirios
Szkielet to jeden wielki Misio!:) Ghule fajne są! Duchy w kieckach? Ale i tak świetne!:D
Kroater
Moim zdaniem wyglądają świetnie.
Ghul trochę dziwny, ale trzyma poziom :P
Nicolai
Kościany Strażnik ma podobny problem jak jednostki Przystani, jest przesadzony. Jego podstawa forma ze spokojem mogłaby robić za ulepszenie. Jeśli chodzi o Ghule to jakoś wysuszony Wolverine ze skrajnym reumatyzmem do mnie nie przemawia, a jak jego ulepszenie obłożą całą stertą żelastwa to dziękuję. Jaką wartość bojową mają haki rzeźnicze poprzyczepiane do pleców? Można co najwyżej ścinać nimi gałęzie w lesie. Jeśli mowa o Duchach to cud, miód i orzeszki. Takie sa idealne. Gratki za to, że zrezygnowali z toksycznej zieleni na rzecz cmentarnych błękitów.
Dagon
UP Szkieleta rządzi! To wg mnie najlepszy zaprezentowany do tej pory art. Do tego pierwszy raz w serii został wyposażony we włócznie co tylko dodaje mu smaczku :)
Ghul też mi się spodobał, chociaż nie tak bardzo jak szkielet. Zarówno podstawa jak i UP. Od razu skojarzyła mi się misja "cradle" z thief3(jak ktoś grał to zrozumie...) tudzież bioshock.
Najmniej spodobały mi się duchy/zjawy. Niby normalnie tak, jak powinny wyglądać, ale brak jakowejś pikanterii...
Chciałbym, też dodać, że jeśli największymi problemami H6 będzie niewłaściwe umieszczenie spustu na kuszy, tudzież jakaś zbędna ozdóbka na tej czy innej jednostce to szykuje się kolejna potężna gra. Mam zatem nadzieję, że twórcy będą podążać ta drogą którą idą.
Nebirios
Kiedy tłumaczenia reszty jednostek?
Tabris
Czyli szykielety będą jednostką miotającą, ghule będą mieć podobne właściwości co Zombie, a duchy... się zobaczy.
Field
Ghule wyglądają jakby ktoś za dużo się naoglądał Hellraisera (co in minus nie idzie, tylko wywołuje u mnie mieszane uczucia), szkielety mi się kompletnie nie podobają, a duchy - znośnie, zwłaszcza upgrade, choć dla mnie mistrzostwem były te z piątki - coby nie mówić, miały niezły klimat.
Tristan
Wszystkie trzy pokazane jednostki Necropolii wraz z ulepszeniami prezentują się nieźle. Do tego dochodzi Lich oraz wampir, których już wcześniej pokazywano i gracze znają już 5 jednostek Necropolii. Czyli zostały do pokazania jeszcze ostatnie dwa :-)
Nebirios
Oprócz Ghula 0 zmian, jak na razie... A tyle nowych jednostek zapowiadali...
Volkolak
Ghule mogą być. Szkielety bardzo mi się podobają (poza włóczniami, bo wolałbym łuk. A duch? Hmm...trochę za bardzo "heroiczny" że tak powiem. Nie podobają mi się u niego długie włosy, wolę duchy z Heroes V.
Selina
Szkielety i Ghule- a, fe. Napakowane wszystkim, co można. Czemu wszyscy zapominają o "trójkowej" prostocie? Duchy- nawet, nawet, bo fajnie włosy sterczą. To tyle :|
Alkarin
Jednostki sa troche za bardzo ozdobione,a zwłaszcza przystani,ale ogólnie mi się podoba:-)
Feathalion
Zaczynałem już powoli narzekać, że nic nowego się nie pojawia, a tu proszę!
Szkielety są prze mocne, a zwłaszcza ulepszony! Ale patrząc na niego mam skojarzenia z Templariuszem z DII.
Co do ghuli mam mieszane uczucia. Niby w porządku, ale jak to już ktoś wspominał, za bardzo przypominają potwory z horrorów klasy B lub niższej.
Duchy wyglądają poprawnie, ale...kapcie mi z nóg nie spadły. Wyglądają w porządku, choć sporo im brakuje do duchów z HoMM3/5.
Krzysiowich
Szkielet rzeczywiście jest trochę "wybajerzony" (jak zresztą większość nowych jednostek),ghul wygląda ohydnie, ale w dobry sposób, bo przecież jednostki Necropolii powinny wyglądać jak jakieś monstra "z horrorów klasy B" (jak powiedział Morghan Grin) przede wszystkim te najsłabsze istoty powinny wyglądać jakoś tak jak ghul (podejrzewam, że te jednostki to będzie trzon), a co do duchów to super ekstra (lepsze od tych z HV, jednak nie prześcignęły tych z H3)
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Kopanie dziur na brzegu sprawi, że statek nie będzie mógł wylądować.