Jednostki nekropolii
30 października 2010 / autor MiB
Na facebookowej stronie Might and Magic Ubisoft opublikował artworki oraz fabularne opisy trzech jednostek nekropolii:
"]
"]
[quote ="Szkielet/Kościany strażnik"] Szkielety są niczym więcej niż martwymi, rozkładającymi się ciałami, ożywionymi wolą nekromanty. Połączenie ślepej lojalności, obojętności na głód i pragnienie oraz braku jakiegokolwiek poczucia strachu czy wątpliwości, daje w rezultacie wspaniałego sługę - Szkieleta.[/quote]
"]
"]
[quote ="Ghul/Cmentarny Ghul"] Ghule są wygłodniałymi duchami umarłych, przywiązanymi magią do zwłok. Są cierpiącymi istotami, wypełnionymi nienawiścią do żywych. Potężni nekromanci mogą je kontrolować, lecz w innym przypadku, ghule są dzikie i niszczycielskie.
Przemiana w ghula jest stosowana jako kara ostateczna w Hereshu i oznacza całkowite usunięcie duszy z cyklu życia i przemian. Ghule pożywiają się na ciałach i często roznoszą choroby poprzez swą krew i ślinę.[/quote]
"]
"]
[quote ="Duch/Zjawa"] Po swej śmierci dzieci Smoczych Bogów, udają się w stronę księżyca jako dusze, by dzięki ochronnej ręce Ashy, odnaleźć wieczność. Traumatyczne przeżycia mogą jednak spowodować powstanie Ducha, duszy związanej potężną negatywną emocją z materialnym światem. Przeprowadzając specyficzny rytuał, nekromanci mogą zmienić duchy w lojalne sługi, które będą pod ich całkowitą kontrolą.[/quote]
[small]Nowinę zaproponował nam "]Trang Oul, a tłumaczenie pochodzi z Kwasowej Groty[/small]
Komentarze
Ghul trochę dziwny, ale trzyma poziom :P
Ghul też mi się spodobał, chociaż nie tak bardzo jak szkielet. Zarówno podstawa jak i UP. Od razu skojarzyła mi się misja "cradle" z thief3(jak ktoś grał to zrozumie...) tudzież bioshock.
Najmniej spodobały mi się duchy/zjawy. Niby normalnie tak, jak powinny wyglądać, ale brak jakowejś pikanterii...
Chciałbym, też dodać, że jeśli największymi problemami H6 będzie niewłaściwe umieszczenie spustu na kuszy, tudzież jakaś zbędna ozdóbka na tej czy innej jednostce to szykuje się kolejna potężna gra. Mam zatem nadzieję, że twórcy będą podążać ta drogą którą idą.
Szkielety są prze mocne, a zwłaszcza ulepszony! Ale patrząc na niego mam skojarzenia z Templariuszem z DII.
Co do ghuli mam mieszane uczucia. Niby w porządku, ale jak to już ktoś wspominał, za bardzo przypominają potwory z horrorów klasy B lub niższej.
Duchy wyglądają poprawnie, ale...kapcie mi z nóg nie spadły. Wyglądają w porządku, choć sporo im brakuje do duchów z HoMM3/5.