Wywiad Jaskini Behemota z Black Hole Entertainment
12 września 2010 / autor Tristan
Przez tydzień użytkownicy Jaskini Behemota wybierali pytania, które
następnie zadaliśmy firmie Black Hole Entertainment - developerowi Heroes
VI. Ostudzę jednak trochę zapał, ponieważ zbyt wielu nowości z tych pytań się nie dowiedzieliśmy.
[quote]
Jaskinia Behemota: Czy możesz nam powiedzieć przybliżone wymagania
sprzętowe? Czy Heroes VI będzie wymagać lepszego sprzętu niż Heroes V?
Czy, powiedzmy dwu, trzy letni komputer wystarczy do obsługi Heroes VI?]
Orsolya Bende (Black Hole Entertainment): Nie mogę powiedzieć dokładnych
wymagań sprzętowych, ponieważ nie są jeszcze ustalone, ale mogę was
zapewnić, że uczynienie wymagań sprzętowych na jak najniższym poziomie
jest jednym z naszych najważniejszych celów.
Jaskinia Behemota: W jaki sposób działa system magii? Jeden osobny dla
każdej frakcji? Czy raczej każda frakcja będzie mogła nauczyć się
wielu systemów magii? Wciąż będą 5 poziomowe gildie magów?]
Orsolya Bende: W porównaniu do poprzednich części gry w najnowszej
odsłonie Heroes VI nastąpią zmiany w systemie magii ale nie mogę
zdradzić jeszcze szczegółów. Przekażę Wam informację tak szybko jak
tylko będziemy mogli o tym powiedzieć!
Jaskinia Behemota: Czy zamierzacie przeprowadzić zamknięte/otwarte
betatesty gry?]
Orsolya Bende: Tak, będą zamknięte beta - testy gry. Co do otwartych
beta testów gry nie jest to jeszcze ustalone do końca, ale bardzo
chcielibyśmy je przeprowadzić.
Jaskinia Behemota: Na dwóch screenach: runy oraz kępa koniczynek możemy zobaczyć specjalny teren. Czy będzie on dawał bonusy jednostkom stojącym na nim?]
Orsolya Bende: Tak, pojawi się w grze kilka takich interaktywnych
elementów na mapie bitwy. Pozatym zobaczymy:
- Różną topografię (różne rozmiary i kształty planszy bitewnej)
- Dynamiczna topografia (bitwa przybrzeżna, gdzie plansza jest zalewana
przez wodę co każdą turę)
- Różne cele bitwy (wytrzymać na planszy bitewnej przez określoną
liczbę tur, obronić kaplicę, która znajduje się na środku planszy,
zabić specyficzne jednostki wroga, itd.)
- Walka z bossami!
Jaskinia Behemota: Na jakiej zasadzie będą działały zaawansowane klasy
bohaterów? Czy będą otrzymywać pasywne zdolności?]
Orsolya Bende: Niestety nie możemy powiedzieć nic na temat zaawansowanych
klas bohatera. Damy Wam znać jak tylko będziemy mogli o nich rozmawiać.
[/quote]
Wersja anglojęzyczna znajduje się w serwisie Heroes VI. A jeżeli nie znacie angielskiego to jedyne co Wam pozostaje to zapisanie się na jakiś dobry kurs angielskiego :-)
Komentarze
Zaczekajmy do premiery gry, mówię wam. Wygląda na to, że na razie wszelakie oficjalne wypowiedzi będą laniem wody i powtarzaniem tego samego w kółko.
IJB: Jakie to jest uczucie tworzyć kolejną część sagi?
BH: <teraz następuje marketingowa papka>
Niestety nie ma tak lekko. Jesteśmy fanami, więc logicznym jest to, że chcieliśmy poznać jak najwięcej faktów. No niestety tamci na to nie wpadli, przez co nasz wywiad wygląda niestety tak:
IJB: Czy robicie MM:H6?
BH: Niestety nie możemy wam powiedzieć, ale chcemy się z wami podzielić tym, że Ubisoft wymyślił rewelacyjny system zabez... znaczy usprawnień. Wystarczy być podłączonym do Internetu, by rozgrywka nabrała nowego wymiaru. Od teraz gracze będą mogli przechowywać zapisy na serwerach Ubisoftu, co więcej będą mogli pobrać je z każdego miejsca na Ziemi. Najlepszym jest to, że teraz wasza gra będzie całkowicie bezpieczna przez nieautoryzowanym użytkowaniem! Czego chcieć więcej?