Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Kolejna porcja danych

19 sierpnia 2010 / autor Mosqua

Kilka wieści dot. nowej części Herosów. ]
Co do fabuły:
- 400 lat przed wydarzeniami z Piątki
- w kampanii ma być 5 stronnictw (
- każda kampania po cztery misje
- sami wybieramy kolejność rozgrywania kampanii
- ostatnia kampania jest odblokowana po przejściu poprzednich
- same kampanie mają dać 100 godzin rozrywki
Co do samej gry:
- Grafika, która w HV przeszkadzała w eksploatacji mapy ('niewidzialne" surowce bez obracania mapki na wszystkie strony), została podobno poprawiona pod tym względem.
- Surowce są przypisane do miast. Zdobycie miasta powoduje zdobycie też odpowiedniej ilości surowców.
- Można przekształcać miasta wrogich ras na miasta swojej frakcji, jednak zajmuje to kilka tur (kto grał w grę Age of Wonders 2, powinien wiedzieć jak to wygląda).
- Pasek inicjatywy wprawdzie jest widoczny podczas bitew, ale jednostka może wykonać tylko jedną akcję na turę. Bohaterowie będą jednak mogli atakować wrogów (czyli to co mamy w HV).
- Niektóre jednostki strzeleckie będą mogły atakować kilku wrogów (jak magowie czy łucznicy w HV). Inne nie.
- Bitwy, to teraz według zapewnień twórców, nie tylko 'dożynki", ale też misje typu 'uratuj daną jednostkę', czy 'przeżyj daną ilość tur'.
- Widoczne na ekranie pola bitwy przyciski, to czary (właściwie to klawisze skrótów) plus specjalna zdolność dla danej frakcji.
- Około 40% jednostek w danej frakcji, to nowe stworzenia.
- Wzorem King's Bounty czy Disciples pojawią się walkie z bossami. Nie wiadomo, czy będą to jednostki z unikatową grafiką, czy tylko ze zmienionymi statystykami.
- Zrezygnowano z alternatywnych ulepszeń, stąd każda jednostka będzie miała tylko jedną wersję rozwojową.
- Maksymalny przewidziany poziom bohatera, to trzydziesty, lecz awansowanie ma odbywać się teraz wolniej. Usunięto też system losowych umiejętności, w zamian od początku można rozwijać bohatera wedle uznania
- Zostanie wydane demo gry. Na chwilę obecną jeszcze go nie ma.
- Planowane są już dodatki
I na koniec - nie zdecydowano jeszcze o systemie zabezpieczeń, ale raczej nie będzie to "coś" jak np. w Assasin's Creeda 2.
2) Reportaż dot. gry.]
3) Przykład konwersji miasta]

Komentarze

Taro
Po przeczytaniu reportażu, nie ma co się łudzić. Dostaniemy Heroes V i 1/2, jak to Kordan określił. Mi to nie pasuje. A fanom H V życzę radochy.
Nebirios
Dzięki:P!
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Ściana Ognia nie działa na jednostki latające.