VCMI 0.74 wydane!
02 października 2009 / Heroes III / autor MiB
Po kolejnych 2 miesiącach zespół VCMI oddał w ręce graczy kolejną wersję nowej implementacji silnika "]Heroes 3. To wydanie znów przynosi wiele zmian i usprawnień, w tym usprawniony mechanizm wyszukiwania drogi, ulepszoną obsługę jednostek w armii bohatera (dodano m.in. informacje o liczbie jednostek), znacznie poprawiona animacja jednostek, czy zapowiadane pierwsze elementy oblegania miast (mury obronne i wieże strzelnicze). Ponadto dzięki pomocy Dru i innych ochotników, została dodana obsługa nowych rodzielczości ekranu, tym samym gra obsługuje już 6] różnych rozdzielczości! Pełna lista zmian wraz z instrukcją instalacji znajduje się w informacji o wydaniu.
Uwaga!] Zmiany w tej wersji są niekompatybilne wstecz i m.in. stare zapisy gier nie będą działać!
Ekipa skupiona wokół projektu z miesiąca na miesiąc powiększa się, niemniej jednak twórcy wciąż zachęcają do współpracy. Tylko dzięki pomocy graczy możliwe jest przygotowanie finalnej wersji produktu!
Komentarze
Pozdrawiam
Na chwilę obecną ekrany miast i pól bitew, będą otwierane w okienkach w oryginalnych rozmiarach 800x600 - tak jak jest zresztą teraz ;). Nie ma sensu rozciągać tych ekranów do danych rozdzielczości bo nie będzie wyglądało to dobrze, także pozostaje dorobienie jakiś obramowań wokół nich, ale to pieśń dalekiej przyszłości ;). W tym czasie najłatwiejszym sposobem jest pozostawienie oryginalnych ekranów w oknach. Chyba, że ktoś jest chętny dorobić parę grafik lub ma inne ciekawe pomysły to zapraszamy! :).