Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Drugi rzut problemów do dyskusji

24 stycznia 2004 / Heroes V / autor Geomanta Ururam Tururam

Jak wiecie, na Forum Obsydianowej Wyroczni toczą się dysputy na temat naszych poglądów w kwestii Heroes V. Podsumowania debat uznanych za "oficjalne" są wysyłane do Ubisoftu, producenta gry, na ręce Fabrycego Cambounet (MuadDiba), kierownika produkcji H5. Są one następnie brane pod uwagę jako głos doradczy - jeden z wielu zresztą. Nie należy popadać w nadmierny optymizm - gra na pewno nie będzie zrobiona dokładnie tak, jak my sobie tego życzymy, ostateczny głos należy do Ubisoftu, a i nie zawsze nasze zdanie jest zgodne ze zdaniem środowisk graczy z innych krajów. Nie należy też jednak popadać w skrajność przeciwną i twierdzić, że to wszystko i tak na nic, bo nikt z firmy produkującej grę i tak tego nie przeczyta. Tak nie jest. Z korespondencji dyplomatycznej, jaką prowadzę z MuadDibem i jego asystentem Tomaszem Legrand wynika, że z jednej strony jest wiele spraw, o które firma chce zapytać fanów serii, z drugiej zaś uzyskane odpowiedzi są uwzględniane przy podejmowaniu decyzji.
W zeszły poniedziałek ankietą na temat wątków ekonomicznych zakończyłem prezentowanie tematów z "pierwszego rzutu" zagadnień do dyskusji. Druga porcja kwestii do poddania pod osąd fanów właśnie została uzgodniona - już w poniedziałek pierwszy temat z nowej serii: zagadnień może mniej fundamentalnych dla sedna gry, ale za to bliższych bezpośrednim odczuciom gracza, jakich doznaje w kontakcie ze swoją ulubiona rozrywką.
Gorąco zachęcam do brania udziału w tych i innych dyskusjach. Każdy z nas może wnieść swój wkład w powstawanie Heroes of Might and Magic V.
Zatem: do poniedziałku!...

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Teleskop oraz Luneta zwiększają pole widzenia nawet, gdy nie posiadamy umiejętności Odkrywanie.