Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Łatka

16 kwietnia 2003 / autor Eremita Avatar

Do krainy WoG przybiegły roześmiane Driady. Tańczyły, zaczepiały przechodniów, fikały koziołki. Nie było nic w tym dziwnego; Driady nie po raz pierwszy odprawiały takie harce. Jednakże dzisiaj było w tej zabawie coś znajomego. Dotąd tylko wybrani rozumieli mowę tych uroczych duszyczek. Jednak dzisiaj ich głosy wydawały się wszystkim znajome i oczywiste.
I tak mieszkańcy Krainy WoG doczekali się łatki polonizującej do WoG 3.57 final. Jej zawartość wygląda następująco:
- Instrukcja do WoGa (plik h3wog.hml) w całości po polsku (tłumacze różni).
- samouczek (tł. Avatar)
- kampania Przebudzenie Bogów (tł. Avatar)
- kampania Zło wraca do domu (tł. Avatar)
- polskie pliki tekstowe (tł. CDProjekt i Avatar)
- biografie Dowódców (tł. Zelbag)
- edytor map i kampanii po polsku (tł. CDProjekt)
- nowe przyciski w grze (stworzone przez Nor-Beer-Ta)
- obrazek przedstawiający możliwości wykorzystania Mithrillu (stworzony przez Nor-Beer-Ta)
- skrypty:
* skrypt 00: Wogifikacja map losowych (tł. Nor-Beer-T)
* skrypt 01: Zasady Gry (tł. Avatar)
* skrypt 02: Ulepszone artefakty (tł. Avatar)
* skrypt 03: Ulepszone umiejętności (tł. Avatar)
* skrypt 04: Tajemna Wieża (tł. Avatar)
* skrypt 05: Bank (tł. Avatar)
* skrypt 06: Klepszydra Asmodeusza (tł. Avatar)
* skrypt 07: Magiczna Studnia (tł. Avatar)
* skrypt 08: Handlarz Starzyzną (tł. Avatar)
* skrypt 09: Jarmark Czasu (tł. Avatar)
* skrypt 10: Magiczne Grzyby (tł. Nor-Beer-T)
* skrypt 11: Pałac Marzeń (tł. Avatar)
* skrypt 12: Å»yjąca Czaszka (tł. Avatar)
* skrypt 13: Oberżowa Gra Karciana (tł. Avatar)
* skrypt 14: Ołtarz Przeobrażenia (tł. Avatar)
* skrypt 15: Siedlisko Tajemnych Stworzeń (tł. Avatar)
* skrypt 16: Cech Weteranów Wojennych (tł. Nor-Beer-T)
* skrypt 17: Fontanny z Miskturami (tł. Avatar)
* skrypt 18: Przytulisko (tł. Avatar)
* skrypt 20: Tydzień Potworów (tł. Avatar)
* skrypt 21: Gildia Najemników (tł. Avatar)
* skrypt 24: Rozszerzone info o siedliskach (tł. Avatar)
* skrypt 25: Opcje mapy (tł. Avatar)
* skrypt 26: Artefaktor (tł. Avatar)
* skrypt 28: Szkoła Czarnoksięstwa (tł. Nor-Beer-T)
* skrypt 29: Skrzynia ze Skarbami (tł. Avatar)
* skrypt 31: Skrzynia ze Skarbami 2 (tł. Avatar)
* skrypt 32: Kamienny Krąg Przywołania (tł. Avatar)
* skrypt 33: Å»yjące Zwoje (tł. Avatar)
* skrypt 36: Mithrill (tł. Avatar)
* skrypt 37: Przebudowana równowaga (tł. Avatar)
* skrypt 39: Ulepszone specjalizacje Bohaterów (tł. Avatar)
Bonusy: Animowane jeziorka oraz polskie ikonki na planszach startowych
Większość informacji w dołączonym pliku tekstowym.
Łatkę można znaleźć tutaj.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Wielkie dżinny rzucą czar "Pogromca" tylko jeśli walczą przeciw smokom, hydrom, behemotom, aniołom i diabłom.