Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Bohaterowie Fortecy

17 lipca 2016 / Heroes VII / autor Tabris

Bohaterowie mocy
Krasnoludzcy wojownicy są jednymi z najgroźniejszych sił zbrojnych na świecie. Są nieporównywalnie srodzy i zdyscyplinowani, mogą zebrać się w jednej chwili. W walce bojownicy z różnych miast rywalizują w takich dyscyplinach jak liczba zabitych przeciwników, zdobytych sztandarów wroga i tym podobnych, wojna to gra, a to są metody zdobywania punktów. Wojownicy krasnoludów, choć zażarci, są niesamowicie zdyscyplinowani. Są znani z utrzymywania tej samej pozycji pod miażdżącym ostrzałem przez całe godziny czekając na właściwy moment do ataku. Krasnoludy nigdy się nie poddają. Walczą do śmierci, nawet jeśli ich sytuacja jest beznadziejna. Najlepszą śmiercią dla krasnala jest ta na polu bitwy przeciwko miażdżącej przewadze wroga, ale w obecności świadka, który niegdyś stworzy pieśń o ich czynach.
[b] [/b]
Klasy bohaterów mocy:
* Władca wojny
* Jarl
* Than

http://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Fortress_Female_Might.jpghttp://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Fortress_Male_Might.jpg


Władca wojny
To przywódcy bojowników, najeżdżający pozycje wrogów i przewodzący krasnoludzkim armiom. Ich opanowanie sztuki wojennej oraz magii runicznej ma kluczowe znaczenie dla ich strategii, bowiem uwalniają deszcz ognia i siarki na pozycje wrogów zanim rozpoczną na nie szturm. Cieszący się uznaniem wszystkich jako wielcy przywódcy i odkrywcy, są oni również biegli w magii ziemi.
Główne umiejętności: Sztuka wojenna, Atak, Odkrywanie, Przywództwo.

Jarl
Są jednymi z najbardziej cenionych bohaterów w swej społeczności. Mądrzy i silni, są mistrzami ekonomii i rzadko nie udaje im się nie rozwinąć swych miast. Są mistrzami także magii runicznej, znanymi także z badań nad magią ognia i więcej niż dobrymi wojownikami i dyplomatami.
Główne umiejętności: Ekonomia, Magia ognia, Cnoty, Przeznaczenie

Than
Są tarczami swych społeczności, będącymi w stanie wytrzymać w każdej okoliczności, nawet w wypadku oblężenia przez przeważające siły, wykorzystując nie tylko swój osobisty hart, ale też umiejętności defensywne i wykorzystując magie run oraz ognia. Są również ekspertami w dziedzinach ekonomii oraz ścieżce łez, jak również biegłymi odkrywcami, dyplomatami i magami powietrza.
Główne umiejętności: Obrona, Magia ognia, Okrzyki, Ekonomia.

Bohaterowie magii
”Krasnoludy polegają głównie na magii ognia, „bezwzględnej” magii, która pożera słabych, ale siłę i moc silnym. Oprócz śmiercionośnych zaklęć ognia, ich magia stosowana jest głównie by rozpalić siły wojowników i ich broni, a także podczas oblężeń. Inskrypcje runiczne są wszechobecne w społeczeństwie krasnoludów i wielu spośród nich ma takież tatuaże na skórze. Każda runa odpowiada zaklęciu, jest otwartymi wrotami do komunikacji pomiędzy światem fizycznym, a duchowym. Pozwalają także by fizyczne właściwości obiektów były przekazywane mającemu runy. „

Klasy bohaterów magii:
* Podżegacz
* Władca run
* Rytownik

http://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Fortress_Female_Magic.jpghttp://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Fortress_Male_Magic.jpg



Podżegacz
Są bez wątpienia mistrzami ognia, uprawiają magię run i ognia aż do osiągnięcia całkowitej potęgi, a także znają sztukę wojenną jak nikt inny; mogą przekształcić pole bitwy w ogniste piekło. Są również ekspertami w magiach powietrza i ziemi i mogą w pewnym zakresie korzystać z magii pierwotnej.
Główne umiejętności: Magia ognia, Sztuka wojny, Magia powietrza, Odkrywanie

Władca Run
Są największymi uczonymi pośród krasnoludzkich bohaterów. Mistrzowie magii run i ognia, wyróżniają się też opanowaniem magii ziemi i pierwotnej, natomiast powietrza na niskim poziomie. Ich drugorzędne umiejętności czynią z nich skutecznych administratorów, pozostają też całkiem silni na polu bitwy, szczególnie dzięki ich umiejętnościom w odkrywaniu i sztuce wojennej.
Główne umiejętności: Magia ognia, Cnoty, Magia pierwotna, Ekonomia

Rytownik
To strażnicy świętych miejsc. Mistrzowie magii run, ognia i ziemi, ale także użytkownicy magii powietrza i pierwotnej, ich wiedza o Arkanach jest ich pancerzem. To sprawia, że są ekspertami w defensywnej strategii, są w stanie zwabić wroga w zasadzkę, gdy ich wojownicy stoją mocno, gotowi do przytłaczającego kontrataku.
Główne umiejętności: Magia ognia, magia ziemi, Obrona, Przeznaczenie.

Po omówieniu klas bohaterów zaprezentujmy konkretnych herosów:

http://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Haegeir.jpg

Haegeir
Stronnictwo: Moc
Klasa: Pan wojny
Specjalizacja: Zadziorność (Atak bohatera zadaje dodatkowe 4 pkty obrażeń za każdy poziom jego doświadczenia)
Biografia: Haegir Mordisson jest obecnym przywódcą Klanu Mrocznej Stali, ale jest niespodziewanie wesołej osobowości. Nie popełnij jednak błędu myśląc, że przydomek „Niedźwiedzie Serce” zdobył z powodu swej misiowatej natury. Jego najdawniejszy przyjaciel i towarzysz broni, Hathor Deepstruder, mógłby powiedzieć Ci, że Haegir jest prostym mężczyzną, który lubi robić to w czym jest najlepszy. W wypadku Haegira jest to jedzenie, picie, okaleczanie i zabijanie.

http://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Hedwig.jpg

Hedwig
Stronnictwo: Moc
Klasa: Than
Specjalizacja: Tarczowa dziewica (Obrońcy i Tarczownicy nie mogą zostać ubezwłasnowolnieni w wyniku ataku wrogich istot.)
Biografia: Podobnie jak reszta klanu Zimowego Wiatru, Hedwig „Srebrnowłosa” Randversdottir naprawdę cieszy się wyruszając daleko od komfortowych kamiennych wielkich hali Grimheim, odkrywania nowych lądów i poznawania nowych twarzy. Ale jako Tarczowa Dziewica, uważa za swój obowiązek chronić i eskortować krasnoludów z innych klanów, którzy są mniej poekscytowani na myśl o opuszczeniu swych bezpiecznych, kamiennych domów.

http://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Bart.jpg

Bart Simps Brimstone
Stronnictwo: Magia
Klasa: Władca run
Specjalizacja: Wiking (Obrońcy, Koboldy zwiadowcy i Kapłani run wraz z ulepszeniami zyskują zdolność „wojna morska”.)
Biografia: Urodzony w klanie rzemieślników i inżynierów, Bart Brimstone był zafascynowany wodą i wierzył, że była wielką potęgą, którą należy ‘ożenić’ z ogniem - jej przeciwieństwem. Jego badania zostały uznane za herezję przez pozostałych krasnoludów, które doprowadziły do jego wygnania. Aby dodatkowo powiększyć swą wiedzę o wodzie we wszystkich jej formach, w końcu dołączył do załogi na Morzu Elfów, którą zakończył zakochawszy się w oceanie i jego nieskończonych możliwościach. Stał się piratem, by finansować swe eksperymenty i stworzył „Płonące Serce” – pierwszy (i jedyny) okręt parowy w Ashan.

http://heroes.net.pl/uploaded/news/15072016/Svea.jpg

Svea
Stronnictwo: Magia
Klasa: Podżegacz
Specjalizacja: Uczennica Powietrza (Zwiększa magię o 6 w wypadku rzucania zaklęć ze szkoły Powietrza.)
Biografia: Spędziła swą młodość w miastach Srebrnej Ligi jako członkini małej ambasady krasnoludzkiej na ziemiach Czarodziejów. Lecz podczas gdy inne krasnoludy nękała w owej obcej krainie tęsknota za domem, Svea cały swój czas poświęcała poznawaniu tajników magicznych sztuk Ligi. Studia te przyniosły jej niezwykłą wśród krasnoludów biegłość w posługiwaniu się magią powietrza.

Komentarze

Godzilla
Mało tych bohaterów.
Fergard
Panie krasnoludy nie wyglądają już tak dziwnie jak w HV przynajmniej.
Avonu
1. Jak można władać wojną?
Warlord to ktoś, kto siłą (wojskiem) sprawuje kontrolę nad danym regionem. Najpowszechniejszym tłumaczeniem tego tytułu jest słowo "watażka" (osobiście tego nie lubię).

2. Podżegacz jest już w Twierdzy.

3. Nie -struder tylko -strider.

4. "Tarczowa dziewica" - polecam obejrzenie serialu "Wikongowie", tudzież zagranie w MMX:

"Hedwig, tarczowniczka, poprosiła was o znalezienie karawany kupieckiej, która zaginęła w górskim paśmie Vantyru."

5. "od komfortowych kamiennych wielkich hali Grimheim"
hali kogo? czego?
Zamień zresztą "Grimheim" na "Tatry" i zobacz, co jest nie tak.
Wyrazy obcojęzyczne podlegają odmianie w języku polskim.

6. "w końcu dołączył do załogi na Morzu Elfów"
"Sea Elves" to nie morze.

7. „Płonące Serce”
Między "flame" a "fiery" jest jednak różnica.

8. "pierwszy (i jedyny) okręt parowy w Ashan"
Zamień słowo "Ashan" na "Ziemia" i powiedz mi, co jest nie tak w tym zdaniu?

9. "który niegdyś stworzy pieśń o ich czynach"
Skoro "stworzy" (czyli w przyszłości) to raczej nie "niegdyś" (dawniej).
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Co tydzień liczba jednostek neutralnych na planszy zwiększa się o 10%.

Urodziny

Aktualnie nikt nie obchodzi urodzin.

Rocznice rejestracji

Dziś nikt nie świętuje rocznicy rejestracji.