Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Q&A część pierwsza

09 stycznia 2015 / Heroes VII / autor Silveres

Dziś Ubisoft opublikował wreszcie pierwszego newsa z odpowiedziami na nasze pytania. Dwanaście pytań, dwanaście odpowiedzi. A to dopiero początek...

1. Pytania odnośnie Rady Cieni:]
a) Dlaczego stworzyliście Radę Cieni?]
Stworzyliśmy Radę, gdyż chcieliśmy udostępnić fanom więcej informacji na temat gry, niż pozwalają na to tradycyjne kampanie reklamowe. Chcieliśmy także, by fani mieli faktyczny wpływ na to, co robimy. W ten sposób udało nam się zebrać w jednym miejscu miłośników serii i utworzyć wyjątkową społeczność.
b) Dlaczego organizujecie głosowania?]
Gdy zaczęliśmy tworzyć grę, zdecydowaliśmy o pozostawianiu kilku białych plam, które będą mogli wypełnić gracze. Dzięki temu czujemy, że najnowsza odsłona Heroes nie jest oparta tylko na naszym widzimisię.
A dlaczego akurat głosowania? To akurat proste - dzięki temu możemy zaangażować całą społeczność, a nie tylko wybraną jej część. Oczywiście, nie możemy przeprowadzać głosowań nad absolutnie każdym aspektem gry, bo przez to jej wydanie odwlekałoby się w czasie może i latami.
c) Czy Rada Cieni zostanie zamknięta po wydaniu gry?]
Tak długo, jak Heroes VII będzie żywe, tak długo i Rada pozostanie.
2. Pytania odnośnie silnika gry:]
Zdecydowaliśmy się na silnik Unreal Engine 3, bo dzięki niemu możemy zaoferować całkiem dobrą jakość obrazu, bez niebotycznych wymagań systemowych. Dzięki niemu jesteśmy również w stanie stworzyć potężne narzędzia współpracujące z H7, które oddamy w ręce graczy. Oczywiście starsze komputery i tak mogą mieć problem z grą (przykładowo, zaleca się grę na 64-bitowy systemie operacyjnym).
3. Pytania odnośnie otwartych beta-testów:]
Jeszcze nie wiemy, jak i czy będą wyglądać beta-testy Heroes
4.Pytania odnośnie dodatków:]
Jest jeszcze zbyt wcześnie, by jednoznacznie stwierdzić, czy do gry powstaną dodatki, gdyż ta wciąż jest w fazie produkcji. Jednak jeśli Heroes 7 odniesie sukces, to pewnie i DLC się pojawią - w stosownym czasie oraz ze stosowną zawartością.
5. Pytania odnośnie Edycji Kolekcjonerskiej:]
Wielu z Was prosiło o więcej informacji na temat Edycji Kolekcjonerskiej M&M:H7. Chociaż głosowaliście na jej zawartość, to końcowy desing wciąż jest niespodzianką - możemy powiedzieć tylko tyle, że - naszym zdaniem - będzie to niezwykle udana Edycja.
6. Czy Heroes 7 będzie miało edytor map?]
Tak, zdecydowanie. I nie tylko edytor - jednak informacje na ten temat wciąż są tajemnicą. Naszym celem jest zapewnienie narzędzi, których używać będą mogli i użytkownicy zaawansowani i ci mniej znający się na tworzeniu map.
7. Pytania odnośnie wideo z Heroes 7:]
Fakt faktem od ostatniej prezentacji wideo gry minęło trochę czasu. Obecnie pracujemy nad nowym filmikiem, by pokazać Wam obecny wygląd gry. Potrzebujemy jednak nieco czasu.
8. Jaką frakcję następną ujawnicie?]
Na takie pytania przyjdzie jeszcze czas. Możemy powiedzieć tylko tyle, że jakiś krewny Ivana być może wkrótce postanowi podzielić się swą wiedzą...
9. Pytania odnośnie premiery:]
Gra zostanie wydana wtedy, gdy zostanie skończona. :) Nasze priorytety w tej kategorii nie uległy zmianie od czasów Gamescomu.
10. Czy będzie ponowne głosowanie nad line-upem Sylvanu?]
Nie. Zespół już rozpoczął prace nad Sylvanem, więc nie jest to możliwe.
11. Dlaczego zdecydowaliście się na widok miasta w 2D?]
Gdy takie elementy są w 3D stają się uciążliwe i niewygodne. Pod tym względem 2D sprawdza się znacznie lepiej.
12. Czy każda frakcja będzie mieć własnego wierzchowca?]
Na pewno nie pojawią się takie wierzchowce, jak choćby słonie - ze względu na ograniczenia czasowe oraz finansowe, jakie posiadamy. Nie mówimy jednak, że wierzchowce nie będą niczym się między sobą różnić, prawda? :)
Pełne, szczegółowe odpowiedzi można znaleźć na Radzie Cieni.

Komentarze

Grodmar
Miejmy nadzieję, że to co mówią to prawda.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Trująca Chmura, zdolność Arcylisza, nie działa na nieumarłych, żywiołaki, golemy oraz gargulce.