Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Wieści ze świata

13 lipca 2011 / autor Sylath

Sąsiedzi zza wschodniej granicy nie próżnują – cały czas otrzymujemy nowe informacje znalezione pośród plików publicznej bety Heroes VI. Tym razem Eugene Xaar zaprezentował na swoim blogu listę artefaktów. W odpowiednim dziale Jaskini znajdziecie wszystkie znane nam do tej pory przedmioty oraz (o ile są dostępne) także ich opisy.
Nie jest to jednak koniec, ponieważ nasz dzielny Indiana Jones napotkał także kilka plików dźwiękowych (pośród nich między innymi głos Syreny, Matki Namtaru czy też podkład muzyczny poszczególnych miast), które znajdziecie (w wersji on-line jak i MP3) bezpośrednio na jego wpisie.
Co więcej, jak podała Kwasowa Grota, Paul Anthony Romero uzupełnił swój profil na portalu YouTube o dwa nagrania, w których osobiście wykonuje fragmenty ścieżki dźwiękowej z Heroes VI. Natomiast tym, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o przygodzie muzyka z grą polecam niedawny wywiad z muzykiem (teraz dostępny także z polskimi napisami).
[yt:http://www.youtube.com/watch?v=5Nb_n1gFCCU&feature=player_embedded]
[yt:http://www.youtube.com/watch?v=t5XCqQOvRLc&feature=player_embedded]
Na koniec, kolejne wieści prostu z Ubisoftu, który zaktualizował oficjalną stronę Heroes VI, dodając artykuł z serii Kronik Might & Magic, w którym opisano trzy pierwsze światy, jakie mogli przemierzać gracze pierwszym gier RPG z pod znaku Might & Magic. Ponadto w ostatnich dniach, za pośrednictwem oficjalnego forum gry, ogłoszono także listę zwycięzców konkursu rysowniczego organizowanego przez producenta Heroes VI.

Komentarze

Selina
Zabrałam się do przesłuchiwania utworów z miast i cóż...przeciętne.

Nekropolis to chyba najgorzej brzmiąca melodia. Kojarzy mi się z cyrkiem i nie ma tego upiornego charakteru, jak w trójce.

Haven nawet ładnie. Spokojnie, choć przypomina mi bardzo SpellForce.

Sanktuarium mi się nie podoba, choć dobrze, że usłyszałam naturalne chińskie i japońskie instrumenty. Tylko że monotonne.

Inferno również kiepskie. Tylko część środkowa to jakaś akcja. Ale początek to po prostu nudy.

Twierdza natomiast mnie zaskoczyła. I nie do końca pozytywnie. Myślałam, że będzie akcja, bębny, okrzyki, a tu jakieś piszczałki. Za spokojnie.

Pozdrawiam
Nicolai
Warto jeszcze zauważyć kolejny komiks od Soft: Ubi. W nim twórcy... robią ukłon do starych wyjadaczy!
Co do wydłubywania plików z gry to jestem ciekawy jak oni się dobrali do nich.
Poniżej wspomniany komiks:
http://www.acidcave.net/pyramid/comic_sheltem.jpg
Sylath
@Nicolai: Wbrew pozorom nie jest to takie trudne jak się wydaje.
Nicolai
@Sylath: Zależy Z niektórymi grami jest problem, a inne tak jak H5 mają pliki, które można otworzyć WinRARem. Skoro z Szóstką poradzili sobie jeszcze przed premierą to widzę, że będzie dobrze. Daje to wielki potencjał co do możliwości modyfikacji gry. Szkoda tylko, że nie podzielili się swoją wiedzą, bo inni też mogliby poszperać.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Wszystkie miny z Fortecy można usunąć dzięki zaklęciu Rozproszenie na poziomie eksperckim.