Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Szpieg na usługach dobra...

22 czerwca 2011 / autor As Gier Irhak

Jak każdy szanujący się władca, posiadał on też swoją siatkę wywiadowców. Szefa całej tej bandy szpiegów wysłał z pewną misją do kraju, z którym toczyła się wojna....

Kolejna porcja zdolności Mocy u bohatera. I jeszcze raz są dane 3.

http://pliki.jaskiniabehemota.net/h6/uploads/thumbs/might_duck_and_cover.jpg

Unik i ukrycie
Umiejętność pasywna pierwszego poziomu
Ochrona za ścianami i przeszkodami jest bardziej efektywna dla wszystkich sojuszniczych jednostek.

Na dzisiejszym screenie tygodnia można zaobserwować, że możliwe jest krycie się za przeszkodami w celu uniknięcia ataków bezpośrednich.

http://pliki.jaskiniabehemota.net/h6/uploads/thumbs/might_reinforcements.jpg

Posiłki II
Umiejętność aktywna drugiego poziomu
Raz na walkę można wezwać jeden oddział sojuszniczy o klasie Rdzenny lub Elita, który znika po zakończonej potyczce.

http://pliki.jaskiniabehemota.net/h6/uploads/thumbs/might_tacticsiii.jpg

Taktyka III
Umiejętność pasywna trzeciego poziomu
Po etapie wstępnym i ujrzeniu ustawienia wojsk przeciwnika, jeden sojuszniczy oddział może zamienić się z innym. Jeśli obaj bohaterowie mają tą zdolność to oboje mogą dokonać zamiany, ale nie będą widzieć zmian ustawienia u przeciwnika.

Komentarze

Mosqua
1 - fajne, przypomina to moje postulaty o zasłony
2 - taki bajerek do jednorazowego, czy dwurazowego odebrania kontry
3 - nie czuję tego ;/
Nicolai
@Mosqua: Jeśli dobrze rozumiem to ta umiejętność przedłuża Fazę Taktyczną i teraz to wygląda tak:
a) przestawiasz swoje oddziały
b) oglądasz ustawienie wroga
c) masz możliwość zamiany dwóch oddziałów miejscami
Douger
a) Ciekawe o ile. Samo "chowanie" się za przeszkodami to dobry pomysł ( w HOMM 4 już był)
b) Znowu zależy od ilosci przyzwanych istot.
c) Dla mnie już samo podejrzenie ustawienia armii wroga to bardzo silna zdolnosć.
Alistair
Nie bardzo czaję o co chodzi z tym ukrywaniem się, bo chyba nie o obrażenia w walce wręcz. Przecież oczywiste jest, że wtedy przeszkody będą chronić.
Nicolai
@Douger: Ale po podejrzeniu ustawienia wrogiej armii możesz dokonać tylko jednej zmiany.
@Alistair: Wrodzy strzelcy będą mieli większe straty za przeszkody.
Alchemik
Ano, "Taktyka" na trzecim nie wygląda mi na jakąś "über-ability". Samo w sobie poznanie rozstawienia wrogich oddziałów i jedna podmianka wystarczą na ocalenie ewentualnych strzelców, bądź innego, cennego oddziału. Ok, w pełni można ją rozwinąć dopiero w późniejszym etapie gry (poziom dwudziesty bohatera), gdzie zazwyczaj pierwszy atak to już nie przelewki.

"Posiłki II" - wiadomo, diabeł tkwi w cyfrach, jak Douger napisał.

Pewnie ten "Unik & ukrycie" przyczynia się do tego, że beta-testerzy narzekają na trudności w zdobywaniu miast. :)

Douger
Jak dla mnie zdobywanie miast w H5 nie było zbyt trudne ( no chyba , że ktos grał Krasnoludami :D)
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Jeden archanioł wskrzesza do 100 punktów życia.