Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Otwarta implementacja Heroes 2

01 kwietnia 2010 / autor MiB

Od kilku miesięcy oczy fanów sagi HoMM zwrócone są na projekt "]VCMI. Dzięki stabilnemu rozwojowi, stałemu kalendarzowi kolejnych wydań oraz ogromnemu zaawansowaniu prac wielu graczy upatruje w nim nadzieję na złapanie drugiego oddechu przez sagę. W czasie gdy wszyscy ekscytowali się rozwojem VCMI grupa programistów zza naszej wschodniej granicy wyszła z propozycją napisania silnika dla Heroes 2. Dość długo efektów ich pracy nie było widać i wiele osób uważało ten projekt za martwy. Jednak końcem marca stabilna wersja otwartoźródłowej implementacji silnika do Heroes 2 ujrzała światło dzienne! Autorzy twierdzą, że stworzyli kompletny i w pełni grywalny produkt. Czy tak jest w istocie każdy zainteresowany może się przekonać osobiście - wystarczy pobrać program ze strony projektu i postępować zgodnie z krótką instrukcją instalacji. Zachęcam do testowania i podzielenia się opinią o grze na "]forum Heroes 2.

Komentarze

Thornuse
http://sourceforge.net/apps/mediawiki/fheroes2/index.php?title=Main_Page
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Klon Archanioła może jednorazowo użyć wskrzeszenia, nawet wtedy, gdy klonowany Archanioł już go użył. Jednostki wskrzeszone nie znikają po bitwie.