Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Zagadki - powrót do Wieków Ciemności...

11 lipca 2004 / autor Gromowładny Ra-V

Jako, że sprawy, dziwnie "uprawnieniami" nazywane, także piękną Krainę Wiecznie Zielonych Traw blokują czasami - Sperzdechlego historyję zatem przekazuję. Słuchajcie oto:
"Jakiś czas temu opuściłem grotę Sfinksa i udałem się do swego rodzinnego miasta. Byłem zobowiązany wziąć udział w regionalnym festynie zwanym przez mieszkańców Sesją. Nie należy on do najmilszych wydarzeń, ale każdy musi go zaliczyć. Wróciłem zaledwie kilka dni temu i jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem ile się tutaj zmieniło!
Sfinks, mimo wrodzonego chronicznego lenistwa, nie próżnował. Teraz Śmiałkowie, chcący przejść przez granice Heroeslandu, muszą popisać się znajomością historii, gdyż Sfinks poszerzył wachlarz swoich zagadek o nową dziedzinę "Średniowiecze". Minęło kilka nocy nim zdołałem spisać wszystkie nowe zagadki, a Sfinks wcale nie przestaje tworzyć nowych... Widzę, że nadrobienie zaległosci nie pójdzie mi szybko. Zauważyłem też, że Bestia przestała zadawać pytania, które lubiłem nazywać "zaproszeniem na obiad". Przeważnie Śmiałek, który otrzymywał jedno z nich kończył jako danie główne na najblizszym posiłku... Czyżby Sfinks chciał przejść na dietę?
*]*]*]
W Zagadkach Sfinksa zostało uruchomiona nowa kategoria - Średniowiecze. Myślisz, ze wiesz wszystko o królach i rycerzach? Sprawdź swoją znajomość tego okresu historii!
Kilka zagadek zostało usuniętych ze względu na ich zbyt dużą trudność. Ponadto zostały dodane nowe zagadki w każdej ze starych kategori. W sumie, w bazie jest już ponad 600 zagadek! Mam nadzieję, ze z Wasza pomocą przekroczymy wkrótce granicę 1000 pytań.
Mistrz Zagadek Sperzdechly

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 1: Zaklęcie Zniszczenie nieumarłych eliminuje cały ich oddział, bez względu na liczebność.