Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Raport w sprawie śledztwa na temat nowych skryptów - część VII

15 stycznia 2004 / autor Eremita Avatar

Główny podejrzany: WoG patch 3.58 Przewidywany termin ukazania się: I kwartał 2004. Powód wszczęcia śledztwa: ciągły głód nowych informacji o podejrzanym Wyszczególniony obiekt zainteresowań: Nowe skrypty ERM Narzędzia użyte w śledztwie: fora dyskusyjne i dostępne mapy WoG Poszlaki: Dokumentacja ERM Help -> Zakładka 'Claimed'. Na dole strony jest lista skryptów od numeru 42 do 64 z notatką, że te skrypty będą częścią patcha 3.58, jakkolwiek mogą być udostępnione wcześniej. Wyniki śledzwa:

Skrypt 44: Emerald Tower (Szmaragdowa Wieża)
Szmaragdową Wieżę zamieszkuje Czarodziej, który za stosowną opłatą może ulepszyć dowolną jednostkę w twojej armii. Cena zależy od rodzaju ulepszenia. Ponadto, jedna z jednostek, które mają zostać poddane ulepszeniu, musi zostać przekazana Czarodziejowi. Oprócz poprawy statystyk, Szmaragdowa Wieża pozwala także nabyć wybranym jednostkom specjalne właściwości (koszt w sztabkach mitrilu).
Każda Szmaragdowa Wieża na mapie może zostać tylko raz dziennie odwiedzona. W grze może zostać ulepszonych maksymalnie 12 typów jednostek, ale wybrana jednostka może mieć więcej niż jedno ulepszenie. Jeżeli akurat jest "Tydzień..." wybranej jednostki to ta jednostka nie może być poddana ulepszeniom (ważne, jeżeli skrypt Tydzień Potwora jest włączony).
Sam wstęp do Szmaragdowej Wieży kosztuje 7 Klejnotów.
Dostępne ulepszenia:
- +25% do ataku za 15 sztuk siarki
- +25% do obrony za 30 sztuk rudy
- +25% do obrażeń 10 klejnotów
- +25% do wytrzymałości za 20 kryształów
- +25% do szybkości za 30 sztuk rtęci
- +25% do przyrostu za 30 sztuk drewna
- 24 strzały za 12000 sztuk złota
- +1 do rzucenia zaklęcia za 20 sztuk mithrilu
Dostępne specjalne zdolności:
- przenikanie przez przeszkody (lot) za 25 sztuk mithrilu
- zionięcie (atak przez 2 heksy) za 15 sztuk mithrilu
- jednostka jest uważana za nieumarłą za 20 sztuk mithrilu
- jednostka nie wpływa na morale za 15 sztuk mithrilu
- dwukrotny atak za 30 sztuk mithrilu
- atakowanie przyległych stworzeń za 25 sztuk mithrilu
- powstrzymywanie kontrataku za 25 sztuk mithrilu
- odporność na czary umysłu za 20 sztuk mithrilu
- odporność na czary ognia za 15 sztuk mithrilu
- brak ograniczeń przez osłonę za 15 sztuk mithrilu

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające Sokoli Wzrok nic nam nie dają, gdy nie posiadamy wspomnianej umiejętności.