Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Tło fabularne Herosów Piątych

27 listopada 2003 / Heroes V / autor Geomanta Ururam Tururam

Jednym z istotnych elementów gier takich, jak Herosi, są rozgrywające się w tle wydarzenia fabularne. Niektórzy nie zwracają na nie uwagi, inni wręcz przeciwnie, gotowi są wiele wybaczyć grze o dobrej fabule.
Na forum Twierdzy Smoka MuadDib w odpowiedzi na pytania Haaralda oraz @lana napisał:
Hum technically, the game mechanics and the scenario, in a strategy game, have very few links between each other. The scenario can be influenced by the game content, but not the other way round. At least if you want to make a good and balanced gameplay.
However for the game's interest, we want to have a strong storyline, so we started working on this early.
The point that interests me is this idea of "continuity of events", do you see that as important? Do you feel the H5 storyline must take place after the H4 one?

Czyli:
Technicznie rzecz biorąc fabuła i rozgrywka nie mają zbyt wiele punktów wspólnych w grze strategicznej. Scenariusz może być zmieniany przez zawartość gry, ale wpływ w drugą strone raczej nie występuje. Przynajmniej nie wtedy, gdy rozgrywka ma być dobrze zbalansowana.
Jednak ze względu na dobro gry, chcemy mieć solidną fabułę i już, tak wcześnie, zaczęliśmy nad nią prace. Interesuje mnie, czy "ciągłość zdarzeń" ma dla was znaczenie? Czy fabuła Heroes V musi mieć miejsce po zdarzeniach, które zaszły w Heroes IV?

Z kolei w korespondencji, która ja sam (U.T.) przeprowadziłem z MuadDibem, pytanie o fabułę także znalazło się dość wysoko na liście spraw priorytetowych. Oficjalna dyskusja na ten temat zostanie otwata na naszym forum (w Obsydianowej Wyroczni) najprawdopodobniej ósmego grudnia.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: W Forcie jednostki 1. poziomu ulepsza się za darmo, 2. poz. 75% taniej, 3. p. 50%, 4. p. 25%, a wyższe po normalnych kosztach.