Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Mobilizacja?

20 listopada 2003 / Heroes V / autor Hetman jOjO

Wiele się zdarzyło w świecie Hirołsów...
upadło 3DO, H5 balansowało na krawędzi niebytu i wogle
Ale ostatnio zajaśniała nam jutrzenka nadzieji...
Cóś drygnęło...
Być może H5 powstanie, może piękniejsze, wspanialsze, miodniejsze niż którakolwiek z wcześniejszych gier?
Wydaje się, że reakcja środowiska fanów (Fabrycy wspomniał o wielu mailach, ale wiem o trzech znaczących społecznościach: Celestial Heavens, Геройский Уголок oraz IJB) zaskoczyła UbiSoft.
Zarówno szybkością, jak i intensywnością. A miejmy nadzieję, że wkrótce i rzeczowością.
Długi post (dla wielu liczony od wydania SoD, osłodzony nieco przez WoGa...) wpłynął chyba dobrze na uspokojenie emocji i wyważenie nowych propozycji.
Z drugiej strony tak długi okres jaki upłynie między kolejnymi wersjami HoMM (dla wielu liczony od... :P) daje też szanse na wprowadzenie wielu nowych pomysłów - co może zaowocować rajskimi jabłkami, ale też i miczurinowskimi gruszkami...
Apeluję zatem do wszystkich Jaskiniowców, którym bliski jest cykl HoMM:
* o pilne i uważne śledznie niusów zapodawanych przez załogę serwisu H5
* o aktywny, roztropny udział w kreowaniu naszej, Jaskiniowej, propozycji co do H5 - głównie w Obsydianowej Wyroczni. Szczególną troskę nad Wyrocznią wziął na się zacny Ururam Tururam. Pierwsze opinie zbieramy odnośnie systemu jednostek
* o przemyślane, ale odważne snucie marzeń co do potencjalnego kształtu H5
Jasne, że nie każda z zaproponowanych wizji H5 może się ziścić. Ale na 100% nie ziści się wizja, której nikt nie zaprezentuje.
Nowe wiatry wieją, czas najwyższy stawiać żagle!
Q nowym lądom obieramy qrs!!
Oby to były Wyspy Szczęśliwe - Heroes of Might and Magic V!!!

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Co tydzień liczba jednostek neutralnych na planszy zwiększa się o 10%.