Zaklęcia Magii Porządku
12 marca 2002 / Heroes IV / autor Imperator Behemoth
Dziś do Jaskini wprowadziłem Porządek :) W dziale 'Magia' możecie znaleźć opisy wszystkich zaklęć Magii Porządku wraz z grafikami. Podczas gdy opisywana wczoraj Magia Å»ycia była skoncentrowana na pomaganiu przyjaznym oddziałom, podstawowym zadaniem szkoły Porządku jest osłabienie przeciwnika, a przede wszystkim wykorzystanie jego sił przeciwko niemu samemu. Głównym narzędziem Porządku jest kontrola umysłów. Przykładem jej wykorzystania są choćby zaklęcia: Przemieszczenie (Displacement), Stworzenie Iluzji (Create Illusion), Zapomnienie (Forgetfulness), Szał Bitewny (Berserk) oraz potężna Hipnoza (Hypnotize), która, o ile informacje które posiadam są prawidłowe, nie ma ograniczeń jeśli chodzi o wybór armii do kontrolowania. Kontrola umysłu to nie wszystko. W arsenale magicznym Porządku znalazły się również takie zaklęcia jak moje ulubione Spowolnienie (Slow) oraz Brama Miasta (Town Portal) i podczas gdy to pierwsze działa podobnie jak w trójce, Town Portal został dramatycznie stonowany: przenosi bowiem do wybranego miasta jedynie herosa, bez towarzyszącej mu armii. Tak więc nadszedł koniec zwiedziania całego kontynentu kilkutysięczną armią w jeden dzień. W Magii Porządku na uwagę zasługują również czary: Kradzież Zaklęć (Steal Enchantment, Steal All Enchantments) oraz Lustro Bólu (Pain Mirror) które wykorzystują siłę przeciwnika przeciwko niemu. Kradzież Zaklęć z poziomu 5 będzie zabójcza dla maga wykształconego w szkołach skoncentrowanych na "dopalaniu" przyjaznych armii, a Lustro Bólu powali na kolana polegającego wyłącznie na sile Barbarzyńcę. Podsumowując, Magia Porządku jest bardzo ciekawą szkołą. W połączeniu z oddziałami Tytanów i Smoczych Golemów może stworzyć armię nie do pokonania. Zapraszam jutro do Jaskini po opis kolejnej szkoły magii i jak zwykle zachęcam do dyskusji o Heroes IV na forum w Obsydianowej Wyroczni.
Komentarze
Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!