Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Zaklęcia Magii Å»ycia

11 marca 2002 / Heroes IV / autor Imperator Behemoth

W dziale 'Magia' opublikowałem dziś charakterystyki wszystkich zaklęć Magii Å»ycia wraz z grafikami. Opisy działań czarów mają narazie charakter poglądowy - większość informacji o magii opublikowanych do tej pory nie jest oficjalna, stąd pewne rozbieżności i braki. Dokładne charakterystyki czarów pojawią się w Jaskini po premierze gry.

Jak już kiedyś wspominałem, w Heroes IV każda magia będzie charakteryzować się czymś innym i będzie związana z klimatem odpowiadającego jej miasta. Magia Å»ycia opiera się głównie na ochronie, leczeniu i błogosławieniu swoich armii: posiada zaklęcia chroniące przed magiami innych szkół oraz armiami przypisanych do nich miast. Jest sporo zaklęć leczniczych oraz zwiększających obronę armii. Ciekawostką jest brak czaru wskrzeszającego. Fakt, że jest teraz umiejętność dodatkowa pozwalająca przywracać do życia zabite armie, ale na poziomie wielkiego mistrza wkrzesza ona tylko połowę wojsk. To, w połączeniu z faktem jednoczesnego ataku i kontrataku, spowoduje, że z żadnej bitwy nie będzie już można wyjść bez strat! Tyle o Magii Å»ycia. Kolejne szkoły będą się pojawiać w Jaskini w ciągu tygodnia. Jutro zapraszam po charakterystykę Magii Porządku.

Jak zwykle zapraszam do dyskusji o Heroes IV na forum w Obsydianowej Wyroczni.

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające umiejętności łucznicze są bezużyteczne, gdy nie posiadamy zdolności Łucznictwo.