Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

O zbawiennym wpływie żon i nie tylko,
czyli JVC mówi

20 maja 2003 / Heroes V / autor Geomanta Ururam Tururam

Celestial Heavens opublikowało dalszy ciąg wywiadu z Jonem Van Caneghemem. Wczoraj w naszym serwisie mogliście poczytać o tym, co Twórca serii Heroes ma do powiedzenia o piątej części sagi. Jak się okazuje, to nie było wszystko! Dzisiaj ciąg dalszy o Heroes V, a także co nieco o prehistorii Waszej ulubionej gry.

* * O HEROES V * *
* Duży nacisk kładziony jest na to, by tury komputera nie trwały zbyt długo.
* Raczej nie należy się spodziewać wersji betatestowej rozpowszechnianej szerzej. Harmonogramy są zbyt napięte.

* * O POCZÄ"THACH SERII HEROES * *
JVC: "Herosi nigdy nie ujrzeliby swiatła dziennego, gdyby nie moja żona. Stworzyłem King's Bounty [...] i była to pierwsza gra, w którą zagrała. I zakochała sie w niej do cna. A ja z powrotem wziąłem się do pracy nad Might and Magic. I co miesiąc, co tydzień, co rano słyszałem: 'A kiedy zrobisz ciąg dalszy King's Bounty? To znacznie lepsza gra niż M&M, to nad jej kontynuacją powinieneś pracować!'. Więc powiedziałem jej: 'No dobrze, zrobię!'. I w ten oto sposób powstali Herosi. [...] Å»ona angażowała sie zresztą co nieco w prace nad Heroes II i III. Zrobiła wiele map, sporo testowała. [...] Gra zresztą do dzisiaj. I co dzień na mnie wrzeszczy za to, jak wygląda część czwarta. Coś w stylu: 'Zniszczyłeś moją grę!'."
No to teraz już wiemy dlaczego piąta część Heroes of Might and Magic będzie zupełnie inna niż czwarta!

Komentarze

Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!

Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Artefakty zwiększające Sokoli Wzrok nic nam nie dają, gdy nie posiadamy wspomnianej umiejętności.