Gus Smedstad o Heroes IV
19 maja 2003 / Heroes IV / autor Geomanta Ururam Tururam
Gus Smedstad, główny programista Heroes IV, udzielił wywiadu Angelspitowi z serwisu Celestial Heavens. Oto skrót kilku jego ciekawszych wypowiedzi:
* Heroes IV został wypuszczony na rynek, gdy w opinii grupy go tworzącej potrzebne było jeszcze 3-6 miesięcy, by program dopracować. Ha, wiedzieliśmy to od dawna.
* Ze względu na brak czasu, pisanie AI zachowań gracza komputerowego na mapie przygody zostało powierzone "doświadczonemu programiście, który jednak nie miał większej styczności z serią Heroes". I dodatkowo dano owemu programiście szaleńczo krótki termin wykonania projektu.
* Bohaterowie w H4 mieli nie ginąć, lecz "padać nieprzytomni". Zostało to zmienione, otwierając tym samym furtki dla różnych warunków zakończenia map. W ostatniej chwili dodano mikstury nieśmiertelności, by bohaterowie nie ginęli tak łatwo. To tłumaczy, dlaczego mikstura nieśmiertelności wygląda inaczej w edytorze niż w grze!
Komentarze
Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!