Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Poznajcie ekran miasta

07 maja 2015 / Heroes VII / autor Silveres

...albowiem Ubisoft opublikował nam szczegóły jego dotyczące. Dotychczas mogliśmy się jedynie domyślać, co kryją pod sobą tajemnicze przyciski, wihajstry i przekładnie, jednak dziś - właśnie dziś! - poznamy Prawdę.
Warto wcześniej zastrzec, że choć menu jest już całkiem funkcjonalne, to jego wygląd może się zmienić. Ale nie musi.
Ekran miasta:]

Ekran budowy:]

Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć do czego służy to miejsce. Podpowiedź: ma ono coś wspólnego z rozbudową naszego miasta. A także jego niszczeniem, jeśli będzie taka potrzeba.
Ekran rekrutacji:]

Tutaj możemy rekrutować stronników. A także wysyłać karawany na cały świat.
Jednostki wsparcia:]

W tym miejscu dorwiemy wszystkie balisty, katapulty, namioty medyków i inne amunicje.
Rekrutacja bohaterów:]

Handel surowcami:]

Gildia magów:]

Gildia szpiegów:]

Rozładowywanie karawan:]

Fortyfikacje:]

Poświęcanie artefaktów:]

Kupowanie zwojów:]

To specjalne miejsce Akademii pozwala na kupowanie zwojów.

Komentarze

Dagon
Ehh... pierwsze wrażenie - WOW!!
Rozbudowa miasta po prostu miażdży! Tak zaawansowanego systemu jeszcze nie mieliśmy.

Ale i pozostałe zrzuty prezentują się wspaniale. Wydaje mi się, że mechanika zarządzania miasta będzie wyjątkowo bogato rozbudowana, a to cieszy :)
Thanathos
No nieźle nieźle... rzekłbym nawet dobre.

Tak samo jak Dagonowi spodobał mi się ekran rozbudowy miasta. Samo miasto - kwestia gustu, ale jest ok ;)
Grodmar
No ładnie ładnie, ale czym będą zwoje? Tak to jest świetne, chyba jak dotąd najlepszy aspekt H7
Bubeusz
Też jestem mile zaskoczony. Muszę powiedzieć, że miasto wygląda na podrasowane, w połączeniu z całym interfejsem prezentuje się sympatycznie.

Ekran rozbudowy miasta - mechanicznie jest spoko, rozbudowany aż miło, ale wizualnie mam uwagę. Ikonki są małe, a dodatkowo wychodzi teraz niska czytelność funkcji budynków.
Rozwiązanie tego faktycznie jest trudne, bo jeśli chcemy zrobić schemat, który obejmuje wszystko (nie podzielam tego trendu niestety), to jego elementy siłą rzeczy muszą być małe. Dlatego chyba najsłuszniejsze byłyby jakieś uproszczone ikonki, choć nie wiem, jak miałoby to wyglądać w praktyce... Osobiście wolałbym większe te budynki, nawet jakimś kosztem.

Mógłby się gdzieś też pojawiać większy portret bohatera. Są takie ładne :3
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: W Wiatraku nigdy nie otrzymamy drewna.