Pigułka pełna Heroes 7
17 kwietnia 2015 / Heroes VII / autor Silveres
Dzięki informacjom od Ubisoftu, mamy okazję dowiedzieć się więcej o Magii Powietrza, której uświadczymy w Heroes 7. Otóż pochodzi ona od Ylatha i jest ściśle związana z wiatrem, chmurami i burzami. Jednak niezbędnymi do jej opanowania są inteligencja i racjonalny umysł. Tę szkołę magii preferują Czarodzieje z Wolnych Miast, jak i Orkowie.
Rozwój w kole umiejętności:]
Aby móc korzystać z czarów, bohater będzie musiał odblokować różne poziomy zaklęć w kole rozwoju. Dzięki nim będzie można poprawić swoje umiejętności, a także dodać premie do znanych już zaklęć.
Wódz Wojenny Imani]
Mamy okazję poznać również zarys historii oraz bohaterkę, której będziemy towarzyszyć w kampanii Twierdzy:
Jak większość Orków, Imani jest sierotą wojenną. Jej rodzice zostali zamordowani przez Czarodziejów. Zamiast pożeglować na Wyspy Pao wraz z resztą swego ludu, postanowiła ona zostać i walczyć wraz z Wodzem Jango. Gdy w źle zaplanowanym ataku utraciła jedno swe oko, Imani zdała sobie sprawę, że decyzję o pozostaniu i walce podjęła ze względu na swój honor. Tymczasem Jango napędza wyłącznie chęć zemsty... bez względu na koszty.
Nawet jeżeli większość opowieści o bohaterach Twierdzy traktuje o ich brutalności oraz krwiożerczości, to jednak są wśród nich osoby na tyle inteligentne, by opanować potężne sztuki magiczne.
Czempioni magii zostali podzieleni na trzy klasy:
- Przywoływacz Burz
- Szaman
- Zaklinacz Ziemi
Zaś ich umiejętnością rasową jest Krwawy Szał], który będzie zwiększał zdolności bojowe stronników Twierdzy.
Przywoływacze Burz:]
Są oni czcicielami Ojca Nieba, dzięki czemu są w stanie uderzać w swych przeciwników samym jego gniewem objawiającym się w potężnych błyskawicach. Mogą spowodować poważne szkody na polu bitwy.
Główne umiejętności:] Krwawy Szał, Sztuka Wojenna, Magia Powietrza
Szamani:]
Są oni uznawani za mędrców wśród swego ludu. Mogą panować nad swym gniewem, będącym jednocześnie błogosławieństwem i najgorszą klątwą. Szamani są wykształceni, często biegle posługują się językami obcymi.
Główne umiejętności:] Krwawy Szał, Eksploracja, Wzór Cnót
Zaklinacze Ziemi:]
Są oni dziećmi i gorliwymi wyznawcami Matki Ziemi. Zaklinacze są zaskakująco inteligentni, dzięki czemu stali się oni nauczycielami oraz opiekunami swych pobratymców. Jednak nie należy ich lekceważyć, gdy ich plemiona są zagrożone stają się oni najzacieklejszymi obrońcami, którzy nie cofną się przed niczym.
Główne umiejętności:] Krwawy Szał, Obrona, Magia Ziemi
Siedliska]:
Podstawowe jednostki:
(13) Pawilon Wojenny - pozwala na rekrutację Niszczycieli;
(23) Grzęda Furii - pozwala na rekrutację Furii.
(20) Chatka Myśliwska Gnolli - pozwala na rekrutację Gnolli Łowców.
Elitarne jednostki:
(1) Posterunek Centaurów - pozwala na rekrutację Centaurów Maruderów.
(2) Gniazdo Wiwern - pozwala na rekrutację Jadowitych Wiwern.
(12) Ziemia Niczyja - pozwala na rekrutację Bazyliszych Lansjerów.
Czempioni:
(16) Filar Gniewu - pozwala na rekrutację Wściekłych Cyklopów. Uniemożliwia wybudowanie Szczeliny Behemotów.
(4) Szczelina Behemotów - pozwala na rekurtację Starożytnych Behemotów. Uniemożliwia wybudowanie Filaru Gniewu.
Inne:
(5) Chata Snów - pozwala na zakup machin bojowych.
Budynki miejskie:]
(3) Hal Herosów - pozwala na rekrutację herosów.
(21) Gildia Magów - pozwala na naukę zaklęć.
(7) Dom Rozmów Nieważnych - dodaje modyfikator +X% dla wszystkich prób negocjacji z neutralnymi armiami w strefie kontrolnej gracza.
(15) Totem Ojca Niebios - dodaje modyfikator +X dla Szału Bojowego w strefie kontrolnej gracza.
(18) Ołtarz Złamanych Ostrzy - odwiedzający bohaterowie otrzymują +X punktów ruchu, a także +X mocy na czas kolejnej bitwy.
(17) Bożek Płodności - raz na tydzień może dwukrotnie zwiększyć przyrost stworzeń w wybranym siedlisku.
(8) Gildia Złodziei - pozwala szpiegować oponentów.
(19) Miejski Portal - pozwala bohaterowi podsiadającemu odpowiednie zaklęcie przenieść się do miasta.
(6) Targ - umożliwia handel.
(14) Kopalnia Głębinowa - raz dziennie dodaje +1 Stal Cienia.
(9) Dom Najeźdźców - dodaje +X złota za każdą zwycięską bitwę.
(11) Totem Nieba i Ziemi - zapewnia miastu fortyfikacje obronne.
(10) Kapitol - zwiększa dzienny przychód do 4000 sztuk złota. Każdy gracz może posiadać tylko jeden kapitol.
(22) Furia Niebiańskiego Ojca - zapewnia 5000 sztuk złota dziennie + dodatkowe, nieznane jeszcze bonusy.
Komentarze
Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!