Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Nekropolia - bohaterowie mocy

10 marca 2015 / Heroes VII / autor Silveres

Historię nekromantów można streścić w kilku zdaniach: są to dysydenci z Siedmiu Miast. Wpierw urządzano na nich polowania czy łapanki, byle tylko się ich pozbyć. Dziś jednak - dzięki umiejętności wskrzeszania zmarłych - za każdym nekromantą stoją niezliczone zastępy nieumarłych.

Bohaterowie mocy:
Czarny Rycerz]
Rycerz Śmierci]
Strażnik Kości]
Czarni Rycerze:]
Choć posiadają również umiejętności wskrzeszania zmarłych, to najlepiej radzą sobie w trakcie samej bitwy. Urodzeni wojownicy i eksperci w Magii Ciemności.
Główne umiejętności:] Nekromancja, Atak, Magia Ciemności
Rycerze Śmierci:]
Mimo, że znakomicie radzą sobie i w magii i w mieczu, wykorzystywani są przede wszystkim jako wspaniali ekonomiści, czy zarządcy.
Główne umiejętności:] Nekromancja, Sztuka Wojenna, Ekonomia
Strażnicy Kości:]
Arcymistrzowie nekromancji, którzy całe życie poświęcili, by studiować tą zakazaną sztukę. Jednak gdy tylko mogą, Strażnicy stronią od walki - w czym pomagają im ich umiejętności dyplomatyczne.
Główne umiejętności:] Nekromancja, Obrona, Dyplomacja

Komentarze

Grodmar
Heh, w praktyce nic nowego. Każde miasto ma tych samych bohaterów, ze zmienionymi nazwami.
Konquer
Ciekawe jak ryza papieru.
Thanathos
Opis teoretyczny zawsze u Ubi jest spory - dopóki nie zobaczymy ich w realu i różnic w mechanice, będą to ylko "oczekiwajki" różnie przez Ubi traktowane.
Muszę jednak przyznać, że grafika jest całkiem całkiem ;)
Tarnoob
Konquer - nie śmiej się. Ryzę papieru nie tak łatwo zrobić i papier ma długą historię. To jeden z największych sukcesów średniowiecza - sprowadzenie go do Europy. Oprócz tego ryza papieru to podstawa do ciekawego zadania z fizyki - jak zmierzyć grubość kartki i oszacować niepewność w tym. Powielanie liczby kartek zmniejsza niepewność liniowo, czyli dużo szybciej niż np. powtarzanie pomiaru w różnych miejscach - które zmniejsza go tylko pierwiastkowo.

Sam Rycerz Śmierci nie jest zły - choć na początku te wszechobecne kolce wydawały się bliskie przesady i komiksowości. Czasami wystarczy po prostu ciemny kolor i ew. parę bajerów, jak w starych dobrych H3-4. Z drugiej strony taka zbroja jest nieco podobna do tej Saurona.
Ravciozo
Saurona?
W LotR nie ma wizerunku całego Saurona. Jest chyba dwusekundowa albo i nie chwila, kiedy Isildur odcina mu palce, ale to wszystko. Chodziło ci chyba o Czrnoksiężnika albo najwyższego z Dziewięciu.
Ale fakt, trochę tych kolców sporo. Można by dać mniej, ale klimat zachowany, więc.....szału nie ma, dupy nie urywa, no nie?
Grodmar
Bzdury. Film to kłamstwo, nie oszukujmy się. A w książce nie było jakiegoś opisu wyglądu Saurona. Różne filmy różnie go przedstawiają. W tym animowanym był on bardziej duchem, u Petera dopiero stał się gościem miażdżącym całe armie jednym ciosem.

Konquer
No i słusznie. xD

Zawsze śmiecham z ekstatyczno-biblijnych opisów "potęgi" jakiegoś uberbossa z filmu/książki/gry. "Sałron byu bardzo potenżny, olaboga!" mówi każdy w książce. Ale co to właściwie oznacza? Dla mnie to jest oczywiste, że taki pacjent musiał kosić 12 hydr jednym ciosem, jak Tawni Balfour w swoich lepszych czasach.
Taro
W ogóle mam wrażenie, że nekropolię robi jeden grafik. To widać w stylu i jednostek i bohaterów. A najbardziej mnie irytuje, że takie ozdoby są niepraktyczne, a kowal pewnie by sobie zażyczył niezłą sumkę za robienie tych wszystkich pierdół. Gdybym ja robił herosy to wbiłbym w grafice tyle realizmu ile się da.
Grodmar
We wszystkich zamkach tak jest, nie tylko tutaj. I zgadzam się, za dużo ozdobników. Po za tym, działa to tylko i wyłącznie na korzyść przeciwnika, bo:
1. Przeciwnik wyda więcej materiału na takie bzdury niż na właściwy pancerz
2. Wykuwanie takiej zbroi trwa milion razy więcej niż normalnie
3. Istnieje duże ryzyko skręcenia karku po oberwaniu w taki róg na hełmie
4. Zbroja jest cięższa, jeszcze bardziej utrudnia poruszanie się

Uch. Zaraz jeszcze Taro wyskoczy z kolejnymi powodami, przeczącymi ozdobnikom na zbrojach. Mi jakoś więcej nic nie przychodzi do głowy...
Taro
Hm, nie gadasz jak 10-latek. Chyba nas okłamałeś z wiekiem, bo 10-latkowie nie wiedzą takich rzeczy. Wyczerpałeś temat. Choć można by dorzucić, że żołnierze uznali by cię za pajaca jakbyś wyskoczył w takiej zbroi i ryknęli śmiechem.
Grodmar
Akurat powód nr 3. wziąłem z twojego komentarza, reszta jest tak oczywista, że nawet pięciolatek to wie. A z resztą, po co miałbym was okłamywać? ;Q
Kordan
Wygląda jak ten czarny charakter z Dark Messiah. A w zasadzie jest identyczny.
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 2: Jednostki dwupolowe nie mogą przesunąć się o jedno pole do przodu.