Line-up Nekropolii, część druga
23 stycznia 2015 / Heroes VII / autor Silveres
Tym razem przedstawione nam zostały grafiki jednostek elitarnych oraz czempionów. Ubisoft uzupełnił także poprzedniego newsa, dzięki czemu możemy zobaczyć również jednostki nieulepszone, które odnajdziemy w podstawie Nekropolii. Nie da się ukryć, że podobieństwo niektórych modeli do tych pochodzących z H6 wręcz rzuca się w oczy, jakby wymachiwało czerwoną chorągiewką. Ujeżdżając dwugłowego słonia...
Ponadto, dostaliśmy wyjaśnienie, dlaczego ta frakcja znów została nachalnie ubrana w dwa kolory:
- zielony, ponieważ jest związany z nekromancją;
- fioletowy, bo nawiązuje do czarnej magii;
Dlaczego do czarnej magii nie może nawiązywać na przykład czarny? Tego nam nie wyjaśniono. Jeszcze.
Jednostki elitarne:]
Lamasu -> Lamasu Plagi:] jednostka latająca, przypominająca sfinksa po zderzeniu ze smokiem.
Lisz -> Arcylisz:] jednostka naziemna i dystansowa, a do tego nieładnie się garbi.
Wampir -> Wampirzy Rycerz:] dość potężna jednostka do walki w zwarciu (a nie wygląda, nie?).
Czempioni:]
Kościany Smok -> Upiorny Smok:] powrócił, przez wielu oczekiwany z utęsknieniem. Niezwykle wytrzymały, niezwykle silny i niezwykle biały.
Ponury Jeździec -> Ponury Żniwiarz:] drugi z czempionów Nekropolii. Jednostka naziemna.
Postscriptum: Oto motyw Akademii 0, który usłyszymy w Might&Magic: Heroes 7 - tym razem już oficjalnie ;).
Komentarze
Wampir, pseudo-lisz, Banshee - tragiczne od h5....nadal nic się nie zmieniło ;/
Czempioni i podstawa są całkiem - całkiem, ale elita... Szkoda słów.
Btw: ciekawi mnie, jak wyglądałby ten ostatni czempion bez konia. To mogłoby być coś...
słabo panowie słabo ;/
tylko wampir mi się nie podoba, ale reszta jak najbardziej daje radę!