Jaskinia Behemota

Jaskinia Behemota - pierwszy polski wortal o Heroes of Might and Magic oraz fantasy

Przewodnik otwiera swe podwoje!

06 stycznia 2015 / Jaskinia Behemota / autor Silveres

Opatulona po Gnoma lama brnęła przez śniegi, które wcale niedawno zasypały Osadę. Jeśli można powiedzieć, że jakaś lama przypominała zmarzniętą, lodową kulkę, to z całą pewnością była to ta lama. Cóż, tak to już jest, że stworzenia te, mimo grubego futra porastającego ich ciała, nie są przystosowane do mrozów. A już na pewno ich nie lubią. To prawie tak, jak gnomy...
Pod Drzewem Nowin zakapturzona postać poruszyła się... bardzo spokojnie i powoli. Zdecydowanym, choć w nieco żółwim tempie, krokiem zbliżyła się do jeźdźca i wyciągnęła w jego stronę dłoń z księgą ze skórzaną oprawą.
- Nie mogliśmy spotkać się w Oberży? Wypić coś w cieple, przy rozpalonym kominku... - mruknął Crazy odbierając przedmiot. - Wszystko tak, jak się umawialiśmy?
Osobnik przez chwilę nic nie mówił - czym naraził Gnoma na kolejne sekundy znoszenia słynnej Jaskiniowej Zimy - po czym ślamazarnie pokiwał głową i, odwróciwszy się na pięcie, ruszył przed siebie.
- Te leniwce... - Crazy zawrócił lamę w kierunku domu. I ciepłego koca.

W dniu dzisiejszym opublikowana została nowa, zaktualizowana wersja Przewodnika po Jaskini Behemota. Prócz starych tekstów, pojawiły się w niej informacje o takich miejscach, jak Ognisko, czy Echonośna Rozgłośnia. Dostępny jest także Indeks Osadnika, tłumaczący najczęściej używane przez Osadników pojęcia. Cały Przewodnik przeszedł gruntowną renowację - od layoutu strony, po korektę informacji. Wszelkie uwagi i sugestie zgłaszać należy do Włodarza Hellburna.

Komentarze

Grodmar
Chałwa!
Kordan
<klask klask klask>
Dagon
o bosh...
lata 90te widzę wiecznie żywe :]
Silveres
Sam jesteś lata 90the :P
Architectus
Wspaniale wykonaliście renowację!
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.

Forum

Osada

Śledź nas na

Czy wiesz, że...

Heroes 3: Czarodziejski Smok może rzucić maksymalnie pięć zaklęć na bitwę.